Marraskuussa olisi tarkoitus lähteä Thaimaan Phukettiin lomailemaan ja mietin kahden hotellin välillä: Baumanburi Patongissa tai Phuket Orchid Resort Karonilla.
Onko kokemuksia hotelleista ja näistä paikoista, mieluusti otetaan vinkkejä vastaan:)
Matkaan on lähdössä meitä 2 pariskuntaa, ei lapsia.
Patong vai Karon Beach
10
1828
Vastaukset
- teillekin
Marraskuussa meidänkin olis tarkoitus lähteä ja Karon Beachille suunnataan! Hotellimme on Phuket Orchid Resort. Vierailin kyseisessä hotellissa viis vuotta sitten ja hotellista en keksi kyllä mitään negatiivista sanottavaa. Perhehotellina mainostavat, mutta hyvin siellä pärjäsi n. 25 hengen opiskelijaporukkakin. Tulevalla reissulla meillä on mukana lapsia, joten Karonin sijaan olisimme yhtä hyvin voineet valita vaikkapa Katan alueen.
Perspektiivini ei todellakaan ole näissä hotelliasioissa laaja, mutta vilpittömästi voin suositella Orchid Resortia. - nykyään
Molemmissa on tullut oltua muutama kerta.
Ranta Karonilla on parempi ja rauhallisempi.
Palveluja löytyy ihan tarpeeksi. Hotellista on suunnilleen sama matka Karonin tai Katan ruokapaikoille.
Kävellen pääsee molempiin, olisko n. 10 minsaa.
Patongin hulinaan pääsee hyvin tuktukilla tai taksilla ja pari iltaa siellä riittääkiin ainakin mun makuun.
Shopping Centerit ovat Patongilla tai Phuket Townissa, Festival Center lentokentälle mennessä.
No enpä tiedä ovatko shoppailijan paratiisejä...
Kotoa on tullut jo otettua kuteet mukaan.
Jotain saronkijuttuja ja koruja on tarttunut mukaan.
Ai niin, miehelle on kyllä ostettu Camel Active-vaatteita Patongin Ocean Plazalta.
Hyvä hinta-laatusuhde; kestää ja kestää pesusta toiseen. Suosittelen.
Patong on ihan jees tietyn ikäisille seikkailijoille. Kujille ei ole pakko mennä ja silmät voi ummistaa tai kävellä ohi. Pikku Pattayahan tuo on nykyisin, muttei niin paha, etteikö sillä voisi piipahtaa.
Kukaan ei tule ryöstään ja vetään mukaan mihinkään, mihin ei ole itse valmis.
Jompsis kumpsis, itse tykkään molemmista. - Kyllä on käyty
Patong, ehdottomasti.
- Jungceylon
Karonilla parempi ja rauhallisempi ranta. orchid resort on hyvä ja hieno hotelli hyvällä paikalla. Patongin hulinaan pääsee tuk tukilla tai taksilla se muutaman kerran mikä riittää!
- JJ
Kannattaa mennä Patongille ja ottaa hotelli rannan etelä tai pohjoispäästä niin on rauhallisempaa. IIlalla pääsee kuitenkin helposti kävelemällä yön sykkeeseen. Olin naisystäni kanssa viime talvella Karonilla 2 viikkoa( Phuket Island view hotellissa) ja kyllä ehti tulla sen rannan ja Katan palvelut tutuiksi. Ranta Karonilla on kyllä hyvä ja siisti. Joulukuussa menemme toista kertaa Patongin eteläpäähän.
- kumpa pääsis taas ensi talvena
Itse olin Phuket orchid resortissa viime talvena, siitä on hyvät yhteydet moniin paikkoihin ja hotelli aivan super ihan. Lähimmät kaupat heti hotellin vieressä. Kävimme myös kerran Patongissa ja paikka oli aivan hirveä, hirvee möly ja kaamee bilepaikka bordeilleineen yms. Kestimme 10min ja äkkiä pois.
- vaiko ei pitäisi
... vastata - kas siinäpä se kymysys.
"Kävimme myös kerran Patongissa ja paikka oli aivan hirveä, hirvee möly ja kaamee bilepaikka bordeilleineen yms. Kestimme 10min ja äkkiä pois."
Hetkinen. Bordeilleen yms. Kymmenen (10) minuuttia.
Kymmenessä minuutissa joku ilmeisen koulutettu ja sivistynyt (nais?) ihminen (kestin_me) on tutustunut Patongin Bordelleihin (siis mihin ja missä ne ovat?).
Just.
Phuket orchid resort vaikuttaisi oikein hyvältä ja suositeltavalta hotellilta "fiksuille" ihmisille.
Hyvää matkaa.
- Nordic-man
Patongin ehdottomasti silloin ei tule aika pitkäksi ja on iso ranta missä käydä uimassa ja lähellä paljon ostospaikkoja ja ruokaravintoloita. Ei Patong ole turhaan suositin kohde Phuketissa, mutta jos haluat olla omissa oloissa, niin silloin valitse se Karon.
- muitakin
"Ei Patong ole turhaan suositin kohde Phuketissa, mutta jos haluat olla omissa oloissa, niin silloin valitse se Karon."
Kamalaa kuinka Kamala vieläkin unohdetaan.
Onhan noita jo muitakin, onhan?
Jos nyt noista kahdesta valitset (Patongin ja Karonin välillä) niin valitse Kata. - matkaa odotellessa
muitakin kirjoitti:
"Ei Patong ole turhaan suositin kohde Phuketissa, mutta jos haluat olla omissa oloissa, niin silloin valitse se Karon."
Kamalaa kuinka Kamala vieläkin unohdetaan.
Onhan noita jo muitakin, onhan?
Jos nyt noista kahdesta valitset (Patongin ja Karonin välillä) niin valitse Kata.Olimme parisen vuotta sitten maaliskuussa juuri tuossa Karonin Ocean Resort hotellissa. Hotelli on hyvällä paikalla ei siinä mitään, mutta rappusia on hirmusesti, jos ei viitsi hissiä odotella. Jouduimme tuolloin vaihtamaan huonetta, koska vesi tuli sisään katosta, sateli hieman.
Käytävillä sijaitsevat ilmastointilaitteet pitivät aikas kovaa meteliä. Karon on ihan muuten mukava paikka, mutta aikas hiljainen illalla, baareissa ei näkynyt väkeä kymmenen jälkeen. Eikä viitsis ihan niin aikasi mennä nukkumaan.
Karonin jälkeen olemme pari kertaa ollut Patongilla, pohjoispäässä ja ensi vuonna matka tilattu eteläpäähän rantaa. Olen itse kokenut Patongin paremmaksi paikaksi. Ruokapaikkoja, baareja, kauppoja kaikkea löytyy pienen kävelymatkan päästä. Suosittelen hotelleja: Club Andaman beach resort, Deevana patong resort & spa. Ensi talven hotelli olisi Courtyard by Marriott, Patongilla. Saa nähdä millainen se on ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265