http://www.adressit.com/laliga
Espanjan La Liga on yksi maailman suurimmista jalkapalloliigoista ja sitä on pelattu vuodesta 1929 asti.
Suomen Urheilukanava esitti Espanjan liigaa useiden vuosien ajan mutta kauden 2008-2009 jälkeen La Liga hävisi kanavan ohjelmistosta. Liigan poistumista Suomen televisio-esityksestä perusteltiin esitys-oikeuksien päättymisellä. Yksikään suomalainen kanava ei myöskään ole halukas maksamaan kalliista oikeuksista.
Kuluvan kesän jälkeen La Liga lienee entistäkin kiinnostavampi kun monet maailmanluokan tähdet ovat löytäneet tiensä espanjalaisseuroihin.
Tämän adressin allekirjoittaneet haluavat Espanjan jalkapalloliigan takaisin Suomen televisioon.
LaLiga katoamassa Suomen kanavilta
HalaMadrid!
0
314
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724918
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403356- 502873
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52189- 242071
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981591Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488