Mitä teet syksyllä, yksinäinen ihminen?
Nyt kun kesä mennyt on...
19
399
Vastaukset
- syksyn askareet
nostetaan peruna, porkkanat, kuivataan persiljat ja tillit.
Sitten laitetaan piha talvikuntoon, sen jälkeen lepoa, lukemista,
kynttilän valoa.- handek
Missäpä päin niitä nostelet?
- syksyn askareet
handek kirjoitti:
Missäpä päin niitä nostelet?
hienoa elämää, kerta kaikkiaaan.
Täällä meillä päinhän minä, tuossa pellolla ja pihamaalla :) - handek
syksyn askareet kirjoitti:
hienoa elämää, kerta kaikkiaaan.
Täällä meillä päinhän minä, tuossa pellolla ja pihamaalla :)Hyvä kun on porkkanata ja muita hedelmiä.
- syksyn askareet
handek kirjoitti:
Hyvä kun on porkkanata ja muita hedelmiä.
kaivamisessa, jos kerron missä perunamaa sijaitsee?
- handek
syksyn askareet kirjoitti:
kaivamisessa, jos kerron missä perunamaa sijaitsee?
Jos on pyörämatkan päässä.
En lähde poikki suomen ajelemaan, vaikka olisi kuin Van Gogh, Nicola, tai Asterix...
- saa vastata
ollenkaan, pelkästään yksinäiset?
Minäkin haluaisin kertoa mitä teen syksyllä. vaikken ole yksinäinen. Käyn töissä kuten ennenkin ja kuljen lapsenvahtina kuten ennenkin ja auttelen anoppia luten ennenkin. Ja sitten uutta: alan tekemään kansallispukua ihan itse itselleni, netistä tilaan ohjeet, kankaat ja muut tarvikkeet. Kirjastosta sain rohkaisua, neuvoja, ohjeita ja malleja.
- EI ole syksy
vielä, kakkaa horisemasta taikka työnnän Kanavaan!
- handek
EI ole syksy kirjoitti:
vielä, kakkaa horisemasta taikka työnnän Kanavaan!
Mutta oikeassa olet, onhan sitä vielä...
eihän se mihinkään ole vielä mennyt, kesä. Sitten alkaa kesä olla takana päin kun aletaan ottaa maasta sitä mitä sinne keväällä laitettiin ja kesällä hoivattiin, toivottavasti vähän suurempana.
Tekemistä riittää kyllä sitten joskus syksylläkin, vaikken yksinäinen olekkaan.- kawe
pointtinsa. Olette varmaan huomanneet mainokset jotka pukevat koululaisia syksyn uutuuksiin. Olen ollut vaatealalla aiemmin ja ensimmäiset syksyn ja seuraavan talven vaatteet tulivat valmistajilta kohta Juhannuksen jälkeen.
Eihän se kesää lyhennä, eikä oikeuta aikaistamaan syksyä, mutta jokin pieni sävyero ilmaan tulee kun koulut alkavat, kuin hiipien.
Opiskelen taas jotain ja harrastan kulttuuria kun se ilmaantuu lomiltansa tähän naapurustoon. - meirikki
voin jatkossa elää yksin, vaan että yksinäinen?
Kun menet ulos, ihmisten pariin, haet erilaisia tapahtumia missä on saman henkisiä ihmisiä, miten voisit olla yksin?
Ja mikä vapaus, kukaan ei voi estää sinua menemästä johonkin sellaiseen, mistä hän ei pidä:/
Elämässä on valintoja, jokainen itsellisenä voi valita, parisuhteessa on hieman erijuttu, jollei halua riitaa rakentaa tms.
http://www.youtube.com/watch?v=mFgauc4_b20 - kivellä.istuja
aloitan kuntosalilla käynnit. Jaksan sitten siirtää kiveni tarvittaessa. ;-)
- Butternut
... ja sen jälkeen tulee virkistävä syksy. Mutta MARRASKUU, se on paha. Varaan joko reissun valoon tai lämpöön - tai sitten nukun kotona peiton alla, niin kuin koko viime marraskuun.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911350
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85852
- 51758
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51750Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7585- 53584