matalaprofiili ja leveä rengas

en ymmärrä

Jotku hankkivat autoonsa suuriläpimittaiset vanteet, matalaprofiili ja leveät renkaat. Niiden kitkakerroin on huomattavan paljon suurempi kuin tavanomaisten ja lisäksi ne rikkoontuvat helposti sepelitiellä ajettaessa. Kuluvat nopeasti ja hintakin on huomattavan korkea. Mihin perustuu niiden käyttö? En aio hankkia ikinä. Kokemusta senverran on jo entuudestaan.

8

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *pukkiko*

mut koitas samaa polkupyörän renkailla...

• ilmapyörä

Olen saanut naisia 80- sarjalaisillakin=)

Oikeasti olen myös sitä mieltä, että suomen olosuhteissa ei ole järjen hiventäkään käyttää ns. matalaprofiili renkaita. Kaikkein naurettavimmilta ne näyttävät maastureissa!!

Toisaalta, nuoriso toteuttaa itseään ostamalla noita käärmeennahkoja- siten heidän itsetuntonsa kohenee= helpompi saada naista!

Vielä: ei ne sovi suomen teille, mutta jos joku haluaa niitä käyttää, siitä vaan..minä kyllä ajelen "ilma"renkailla.

• *pukkiko*
        ilmapyörä kirjoitti:

Olen saanut naisia 80- sarjalaisillakin=)

Oikeasti olen myös sitä mieltä, että suomen olosuhteissa ei ole järjen hiventäkään käyttää ns. matalaprofiili renkaita. Kaikkein naurettavimmilta ne näyttävät maastureissa!!

Toisaalta, nuoriso toteuttaa itseään ostamalla noita käärmeennahkoja- siten heidän itsetuntonsa kohenee= helpompi saada naista!

Vielä: ei ne sovi suomen teille, mutta jos joku haluaa niitä käyttää, siitä vaan..minä kyllä ajelen "ilma"renkailla.

80-sarjalaisilla ei saa kun emännän alkuja mummoja...
        Vaihda sinäkin matalaprofiilirenkaat niin sitten tiedät mitä ja millaista niillä saa...
        voihan vittu sitä pillun määrää, ihan tolkutonta menoa...
        kannattaa TODELLA kokeilla.

• paremmin

tiellä oleviin uriin matalatrenkaat ovat uramagneetteja

• asiata perillä

On olemassa direktiivi jolla leveät renkaat kielletään mutta sitä ei noudateta. Kielto perustuu kitkakertoimeen joka leveillä yli sallitun.

• Kyllä täällä viihtyy

sillä aina joku besserwisser tai huuhaa-ukko tai vitsinmurjoja pelastaa päivän ROTFL :-)

sitten "viisas" suomen kansa ottaa kaiken tosissaan :-)

Kyllä täällä viihtyy

• 295/30/18

Onko sinulla käynyt mielessä että urheiluautot tarvitsevat leveät renkaat jotta olisi paremmat ajo-ominaisuudet? Itsellä on takavetoisessa autossa 295/30/18 rengastus ja renkaat tyypiltään "high performance". Siitä huolimatta jos lähtee paikaltaan vähän reippaammalla kiihdytyksellä niin pitoa ei löydy kuin vasta kolmos vaihteella. On tietysti olemassa myös kadulle hyväksyttyjä slicksejä mutta ajan autollani myös sateessa joten en voi käyttää sellaisia renkaita.

• ......

Mut täst te ootte kateellisia: mun autossa on 315/80R22,5 ja naisia on vaik muille jakaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27