Kertokaas, mitä Skinnarilan vapaavaltio käytännössä tarkoittaa?
Skinnarilan vapaavaltio
7
4620
Vastaukset
- Meikäläinen
Teekkarien "vitsi". Tarkoittaa heidän omaa aluettaan yliopiston ympärillä. Raja menee Punkkerimäellä.
- curious
...no senhän jopa minä tiedän, mutta tarkoitukseni oli kysyä millainen tämä yhteisö yleensäkin on?
- haha
curious kirjoitti:
...no senhän jopa minä tiedän, mutta tarkoitukseni oli kysyä millainen tämä yhteisö yleensäkin on?
No eikö se jo kerrokin että 99% nelisilmiä ja nessua kuluu ruudun edessä runkatessa.
- Leiri
Mä olen myös kuullut juttua että Skinnarila-Sammonlahti alue olisi Lappeenrannan Monaco....Kukaan ei tee töitä,eikä maksa veroja...=)))
- Vilma
Skinnarilaa arvostellaan liikaa, noin 10 vuoden takaisesta maineesta. Suurin osa sen ihmisistä käy töissä ja nauttii luonnonläheisyydestä, mutta myös keskustakin löytyy 7 km päästä. Aivan ihana paikka asua ja elää tavallista työssä käyvän ihmisen elämää.
- gtrt
sammonlahti-skinnarila alue on hullujen huone.täynnä juoppoja,huumehörhöjä ja bilettäviä opiskelijoita.
- Typy
No, sammaonlahdesta tämä eroaa ainakin. Pyörän voi jättää lukitsematta eikä omaisuutta muutenkaan tärvellä. Opiskelijaporukka pitää yhtä, mutta jos jonkun avo nyt sattuu käymään vaikkapa töissä, niin ei sitä mistään huomaa. Haalareiden sekaan mahtuvat aina muutkin.
Mitään hillitöntä juopottelua huumehörhöilystä puhumattakaan ei vapaavaltion alueella näy. Ennemminkin olo on juuri tuollaista rauhallista, luonnonläheistä ihan normaalia arkipäivää. Vappuna on viikon ajan runsaasti elämää, talven ajan kartun ääni rytmittää arkea ja kesällä täällä on ihan kuollutta.
Mutta siis ei todellakaan mitään hörhöilyä tai rauhattomuutta, mukavaa ja joustavaa yhdessä asumista kylläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865