Piiskaus => bisse

näinkin

Olen mies ja spanko eli piiskauksesta (en kovasta S&M:sta) pitävä. On tullut mietityksi sitä, että onko tavallista, että kynnys miestenväliseen seksiin madaltuu tai katoaa sitä myötä, että haluaa piiskaa. On yleinen tilanne, että piiskattavia miehiä on enemmän kuin piiskaavia naisia. Sitä kautta itse päädyin miestenväliseen myös seksissä (tai muussa seksissä, jos niin ajattelee). Muilla samoja kokemuksia?

7

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piiska-bi

      Olen viestin aloittajan lailla miespuolinen spanko. Minun kohdallani tämä fetissi (joka on siis vain yksi osa seksuallisuuttani, seksi sujuu ilmankin) ei muuttanut suuntautumistani vaan asiassa kävi lähinnä päin vastoin.

      Olin jo bisse ennenkuin tutustuin ja innostuin spankoilusta. En ole vaan kohdannut naista, joka piiskaleikeistä tykkäisi, pitkäaikaisemmilta naiskumppaneiltani on tullut kaikilta jyrkkä "ei" kaikenlaiselle piiskaleikeille. Yllättäen taas miesten kanssa (siinä välissä) on paljastunut molemminpuolinen kiinnostus asiaan.

      Tilanne on käytännössä kääntynyt niin päin, että kun piiskaseuraa haen, haen käytännössä vain miehiä. Useimpien kanssa ei edes harrasteta mitään oikeaa seksiä, monet piiskakavereistani ovatkin ilmeisesti olleet piiskauksesta kiinnostuneita heteroita. Kyseessä on siis monesti eräänlainen piiskakaverisuhde kahden "heterokaverin" välillä. En poissulje hyvää seksiä sopivan miehenkään kanssa, enkä piiskaleikkejä naisen kanssa mutta melkeinpä se näin menee nykyisin: Miesten kanssa spankoillaan, naisen kanssa taas touhutaan kaikenlaista muuta mukavaa;) Kun fantasioin piiskaleikeistä, kuvittelen harrastavani sitä ensisijaisesti miesten kanssa.

    • Kuritettu

      Miten voi olla näin lyhyt ketju näin mielenkiintoisesta aiheesta. Joten pistänpä tähän omiani.

      Muuttuuko miehen halut iän mukana? Jos lukee piiskaseuraa hakevien miesten ilmoituksia, niin lähes kaikki, jotka haluavat piiskaa ovat nuoria jätkiä. Piiskaajiksi ilmottautuu selvästi vanhemmat miehet. Onko miehen biologiassa jokin muuttunut, vai johtuukä tämä yhteiskunnan muutoksesta. Onko niin, että enää ei synny riskiä urosia, jotka haluaisivat antaa selkäsaunan itseään heikommalle kaverille. Ihan kuin ennen olisi ollut enemmän miehiä, jotka halusivat ottaa homman haltuu ja pojan polvelleen poikittain.

      • Kurittamaton

        Olen myös vain piiskauksesta eli selkäsaunasta kiinnostunut nelikymppinen sinkku hetero. Laitoin joskus aiemmin miestenlehtiin ilmoituksia, joissa etsin itseäni vanhempaa äitihahmoa antamaan minulle risua, mutta YKSIKÄÄN nainen ei minulle koskaan vastannut. Sitäkin enemmän sain vastauksia miehiltä, nimenomaan vanhemmilta miehiltä, vaikka ilmoitukset oli suunnattu naisille. Kanttini ei ainakaan silloin kestänyt kokeilla asiaa miehen kanssa, eikä taitaisi kestää vieläkään. Mistä sitten löytäisi naisen tällaista asiaa varten, vai pitäisikö investoida maksullisiin palveluihin? Onko kellään kokemusta maksullisten dominoiden palveluista? Jos on, kertokaapa kokemuksistanne.


    • Rohkea rokan syö

      Olisit vain kokeillut, selkäsauna vai selkäsauna, ei kai sillä ole väliä. Miehen antamana se olisi todennäköisesti uskottavampi.

    • Kurissa löytyy

      Tuntuu luontevalta, ainakin minusta, että naisten kanssa seksiä ja miesten kanssa piiskaa. Tehokkain esileikki on sellainen, kun uskottavan näköinen jätkä ilmoittaa piiskaavansa minut, meikeläinen on silloin valmis puolessa sekunnissa.

      Määritelisin itseni heteroksi, mutta nuo piiskahommat, onko ne edes seksiä, vaikka stondis on kova? Homma on katu-uskottavaa ja vaikka mitä, kun ravakka mies ottaa yliotteen ja saan saparolleni kuin keskenkasvuinen pojankoltiainen.

    • Anonyymi

      Piiskan saaminen toiseltamieheltä olisi OK, itse asiassa se kiihottaa kovasti. Muu seksi ei niinkään miesporukalla houkuttele. Syy saattaa olla siinä, että minulla ei ole kokemusta sellaisesta seksista. Piiskaa olen saanut aikuiselta mieheltä pari kertaa. Se on tapahtumahetkellä pelottavaa ja hävettävää, niin sen pitää varmasti ollakin, jos sitä rangaistuksena käytetään.

      Jälkeenpäin tapahtuma pyörii mielessä ahkerasti. Parin päivän päästä jo runkkaan tapahtumaa muistellen ja sitä jatkuu kuukausikaupalla, ennen kuin keksin jostakin uuden piiskaajan. Vaikka on ilmeistä, että olisin saanut uudet piiskat, jos olisin mennyt sellaista pyytämään, niin sellaista en ole kehdannut tehdä.

    • Anonyymi

      Tutustuin S&M seksiin piiskaleikkien kautta parin dominan kanssa. Sitten mukaan tuli naisten vaatteisiin pukeutuminen piiskaamisen yms. lisäksi. Se oli se piste kun joku lukko mielessäni aukesi ja myönsin itselleni olevani bi. S&M sai ajan myötä mut sallivammaksi itseäni kohtaan. Mulla kiinnostus miehiin on vain lisääntynyt ja kiinnostaisi kovasti kokeilla niin bottomina kuin toppinakin. Olen miettinyt jos dommen sijaan kokeilisin masterin kanssa .Tai ihan vain olisi tavallinen seksisuhde miehen kanssa. Olisiko seuraava vaihe bi-seksuaalisuudesta homous. Pidän sitä kuitenkin epätodennäköisenä kun on kuitenkin ollt romanttisia suhteita naisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe