Siis joo... meillä on samsungin suht uusi hd ready tv ja aikomus olis hankkia blueray laite siihen kylkeen ku vanha dvd soitin alkaa nyt sanoo sopimusta irti... Onko kuvan laatu oleellisesti parempi vaikka tv on "vain" HD ready eikä full ???
HD Ready tv ja blue ray laite
4
905
Vastaukset
- tv:n koosta
Se että huomaatteko kuvan parannusta riippuu paljon katsojasta. TV:n koko katselu etäisyys vaikuttavat myös. Blu-Ray:n parannuksen on helppo kuitenkin havaita, niitä ovat mm parantunut syvyysvaikutus, tarkempi liike ja värimaailma. Ei siinä ainakaan mitään menetä koska kaikki Blu-Ray soittimet toistavat myös DVD levyjä, useat vielä skaalaavat DVD:t korkeampaan resoluutioon jolloin kuva paranee hieman.
HD Ready Full HD eron huomaa vasta kun katsoo joko isolta ruudulta tai läheltä. Perus perheen 32" tv:llä jota katsotaan 3m ei ole väliä kumpi on.- Sonyn D3000
ja kyllä sen eron todellakin huomaa! Paljonhan se on myös levyjen laadusta kiinni, sekä DVD:n, että Blu-Rayn. Itelläkin on pari Blu-Rayta, jotka olisi voinu ostaa vaikka DVD:nä.
- Canalin lähetyksissä?
Mulla sama kysymys liittyen Canal Digitalin HD pakettiin. Eli mulla vain HD-ready telkkari ja mieli tekisi kuitenkin ottaa Canalilta HD-boksi.
Paraneeko kuvanlaatu huomattavati vaikka telkkari on siis HD-ready? Ei viitsisi kuitenkaan mistään 10% kuvanparannuksesta maksaa sitä 250€:a. - lisäys
Canalin lähetyksissä? kirjoitti:
Mulla sama kysymys liittyen Canal Digitalin HD pakettiin. Eli mulla vain HD-ready telkkari ja mieli tekisi kuitenkin ottaa Canalilta HD-boksi.
Paraneeko kuvanlaatu huomattavati vaikka telkkari on siis HD-ready? Ei viitsisi kuitenkaan mistään 10% kuvanparannuksesta maksaa sitä 250€:a.Siis mun TV on 32 tuumainen (Philips 32PFL5403H10)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082294- 842031
- 551606
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai511527- 1541508
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461406Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441328Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1121150
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251104