Onko normaalia tai onko kenelläkään kokemuksia samasta aiheesta...?
Nyt siis olen viikolla 25 ja tätä on kestänyt n. parin kuukauden ajan. Ongelma on, etten kostu ollenkaan seksiin ryhdyttäessä. Tällä hetkellä jos seksiä meinaa harrastaa, on liukkari ehdoton! (ennen ei ikinä tarvinnut). Muutenkin alapää ollut "outo" ja arempi ja tuntuu "turvonneelta" (en osaa selittää), mutta kai se sit kuuluu tähän ja toivonmukaan on vain ohimenevä vaihe.
Inhottavaa kun henkisesti haluaisi seksiä, mutta fyysisesti tuntuu olevan vaikeuksia lämmetä.
seksi ja kuivuus raskausaikana
4
366
Vastaukset
- =(
Minulla ei ole tuota kosteus ongelmaa, mutta alapää erittäin arka ja myös tuntuu hiukan turvonneelta.Emme ole pystyneet harrastamaan yhdyntää 2kuukauteen kivun vuoksi.Gyne ei löytänyt mielestään mitään ongelmaa, tai mitään poikkeavuutta, joten kai se vain joillain sitten kuuluu asiaan.
Minulla rv32. - ....
No se on normaalia ja liukkaria vaan kehiin... imetyksen aikana se seksi voi olla vieläkin hankalempaa. Mutta kaikki ohimenevää, ei kannata huolestua.
- mammsingen:)
Moi:) Mulla kuiva alapää on vaivannut esikoisen syntymän jälkeen jatkuvasti:/
Seksi on ollut mahdotonta ilman liukuvoidetta..
Ja nyt kun aloin pikkukakkosta odottamaan niin viikon 11-12 paikkeilla tilanne meni aivan mahdottomaksi:( Jouduimme lopettamaan kokonaan seksin kun oli alapää arka ja kuiva.. seksi teki niin kipeetä että ei kunnolla pystynyt istumaan kahteen päivään. Asia meni siihen että rupesin vältteleen seksiä ja puhetta seksiastä ja en uskaltanut antaa miehelleni liikaa huomiota ja hellyyden osoituksia, että ei se vaan ajais meidät seksiin.. no nyt se on onneksi OHI nyt menossa rv 26 ja jo parisen vkoa ollut paikat niin märät että ei tarvii liukuvoiteista edes haaveilla.. meillä on peitto heilunu tois ahkeraa viimmeset pari viikkoa:)
Eli eiköhän se mene aikanaan ohi.. ja tilanne vielä hyvä jos pystyy asian liukuvoiteella korjaamaan:) - jflsjejf
mulla kanssa paikat kuivat olleet koko raskauden ajan, nyt vko 26. viimeksikin seksiä harrastaessamme käytimme liukkaria mutta silti oli nahkeea ja huomasin pientä vuotoa sen jälkeen. on pitänyt kokeilla erilaisia liukkareita koska niissäkin on varmasti paljon eroja. työkaveri (n. 60 v. nainen) kertoi hankkineensa liukkaria joltain "seksitarvikekotikutsuilta" ja on kuulemma koko seksielämä muuttunut täysin. pitäisi vielä kysyä että mistä sellaista saa. ei olis pahitteeksi meillä ainakaan=). liukkaita kelejä vaan kaikille!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575