Elikkäs olen ostamassa viritettyä mankia ja pelkään että "vihamieheni" bustaisivat minut. Joten jos ne menevät joillekkin kytille sanomaan että tuolla on viritetty mopo niin tulisko ne kytät sitten testaamaan mopoani?
Virimopo ja bustaus
3
185
Vastaukset
- joo,joo
Sillä isoveljellä varmasti paljonmuuta tekemistä kuin yksi viritetty mopo. Mutta jos pojat ilmoittavat kilven poliisille ja sanovat kapistuksen olevan vireessä - niin saattavat poliisit 'ohikulkeissaan' pysäyttää.
Poliisit voivat tulla kotiisi, ja sanoa sinulle että 'viritetyllä mopolla ei saa ajaa kuin suljetulla alueella.'
Tämän on tullu eräs poliisi minulle kertomaan. Kuulemma joku 'vähän vanhempi nainen' oli nähnyt minun ajavan ylinopeutta...
Mutta eivät he yleensä tule. Eivätkä testaa kotipihallasi, onko moposi viritetty. Ja eivät 'vihamihesi' voi olla niin... sanotaan nyt säällittäviä, että tuollaista poliiseille kertois.. o_O- joo,joo
Herätys!.. Varmasti poliisi ei tule jollei mopo ole esimerkiksi varastettu. Varastettua kulkinetta saattavat etsiä jos se on arvokas ja olinpaikka 'tiedossa'. Mutta noi 'kaverit' todella tollasen jullikan saattavat tehdä - ja nartsii kytille. Mutta olisin huoletta. Tunnustan, itse ajoin alaikaisenä kevarilla ja autolla - muttei koskaan ollut laittomia virejä... Aja varovasti ja LIIKENNESÄÄNTÖJÄ kunnioittaen. Räppää sillä sivupolulla pois kaupungin keskeltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1951677Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2471510Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281081- 791047
- 741040
- 1171000
- 86980
Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353866Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose157861- 54824