Virimopo ja bustaus

asdasdaasdasvfggdth

Elikkäs olen ostamassa viritettyä mankia ja pelkään että "vihamieheni" bustaisivat minut. Joten jos ne menevät joillekkin kytille sanomaan että tuolla on viritetty mopo niin tulisko ne kytät sitten testaamaan mopoani?

3

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo,joo

Sillä isoveljellä varmasti paljonmuuta tekemistä kuin yksi viritetty mopo. Mutta jos pojat ilmoittavat kilven poliisille ja sanovat kapistuksen olevan vireessä - niin saattavat poliisit 'ohikulkeissaan' pysäyttää.

• Poliisit voivat tulla kotiisi, ja sanoa sinulle että 'viritetyllä mopolla ei saa ajaa kuin suljetulla alueella.'
      Tämän on tullu eräs poliisi minulle kertomaan. Kuulemma joku 'vähän vanhempi nainen' oli nähnyt minun ajavan ylinopeutta...

Mutta eivät he yleensä tule. Eivätkä testaa kotipihallasi, onko moposi viritetty. Ja eivät 'vihamihesi' voi olla niin... sanotaan nyt säällittäviä, että tuollaista poliiseille kertois.. o_O

• joo,joo

Herätys!.. Varmasti poliisi ei tule jollei mopo ole esimerkiksi varastettu. Varastettua kulkinetta saattavat etsiä jos se on arvokas ja olinpaikka 'tiedossa'. Mutta noi 'kaverit' todella tollasen jullikan saattavat tehdä - ja nartsii kytille. Mutta olisin huoletta. Tunnustan, itse ajoin alaikaisenä kevarilla ja autolla - muttei koskaan ollut laittomia virejä... Aja varovasti ja LIIKENNESÄÄNTÖJÄ kunnioittaen. Räppää sillä sivupolulla pois kaupungin keskeltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe