iroda AT-2056

sytkäri385

Minulla on Iroda AT-2056 kaasusytkäri joka toimi melko hyvin muutaman tunnin. Nykyään siihen ei saa tulta, vähän yrittää mutta sammuu saman tien. Ihan kuin kaasua tulisi liikaa.

Saako tämän vielä toimimaan jollain konstilla vai onko parasta heittää roskiin koko p***a?

5

3608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bacil

laitteen pohjassa (josta täytetään butaania) on säätöruuvi, ruuvaa hieman myötäpäivää talttapääruuvarilla, ni eiköhän se siitä...

• PuSe

Käytössä 3 noita sytkäreitä. Kaksi ei toimi kunnolla vaikka säätelee tuolta pohjasta.
        Useamman vuoden ikäinen toimii ihan ok mutta 2009 ostetut kaksi eivät pelitä vaikka miten säätää ja tankkaa.

• juuuuuuuuuuuuu
        PuSe kirjoitti:

Käytössä 3 noita sytkäreitä. Kaksi ei toimi kunnolla vaikka säätelee tuolta pohjasta.
        Useamman vuoden ikäinen toimii ihan ok mutta 2009 ostetut kaksi eivät pelitä vaikka miten säätää ja tankkaa.

ilmakanavat tukossa. paineilmalla kun puhaltaa sisään siitä mistä liekki tulee niin pitäisi auttaa.

• Pyromantic
        juuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

ilmakanavat tukossa. paineilmalla kun puhaltaa sisään siitä mistä liekki tulee niin pitäisi auttaa.

Itsekin hankin juuri tuon Irodan. Kauppa myi em. sytkäreitä jostain syystä tyhjänä (mikähän tässä...?) Eli tankata pitäisi. Mutta millä? Onko muilla omistajilla kokemuksia, mikä tankkausvehje on toiminut hyvin? Mistä hankitte? Toimiiko jokin universaalisuutin, vai pitääkö hankkia jotain adapteria erikseen?

• Anonyymi

Lähti muuten toimimaan, kun annoin paineilmaa suuttimiin. Kiitokset neuvosta, olin heittämässä jo sen roskiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3954
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3435
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2871
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2498
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      42
      1925
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1909
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1869
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1787
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      388
      1481
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1258
    Aihe