Minulla on Iroda AT-2056 kaasusytkäri joka toimi melko hyvin muutaman tunnin. Nykyään siihen ei saa tulta, vähän yrittää mutta sammuu saman tien. Ihan kuin kaasua tulisi liikaa.
Saako tämän vielä toimimaan jollain konstilla vai onko parasta heittää roskiin koko p***a?
iroda AT-2056
5
3916
Vastaukset 5
- Bacil
laitteen pohjassa (josta täytetään butaania) on säätöruuvi, ruuvaa hieman myötäpäivää talttapääruuvarilla, ni eiköhän se siitä...
- PuSe
Käytössä 3 noita sytkäreitä. Kaksi ei toimi kunnolla vaikka säätelee tuolta pohjasta.
Useamman vuoden ikäinen toimii ihan ok mutta 2009 ostetut kaksi eivät pelitä vaikka miten säätää ja tankkaa. - juuuuuuuuuuuuu
PuSe kirjoitti:
Käytössä 3 noita sytkäreitä. Kaksi ei toimi kunnolla vaikka säätelee tuolta pohjasta.
Useamman vuoden ikäinen toimii ihan ok mutta 2009 ostetut kaksi eivät pelitä vaikka miten säätää ja tankkaa.ilmakanavat tukossa. paineilmalla kun puhaltaa sisään siitä mistä liekki tulee niin pitäisi auttaa.
- Pyromantic
juuuuuuuuuuuuu kirjoitti:
ilmakanavat tukossa. paineilmalla kun puhaltaa sisään siitä mistä liekki tulee niin pitäisi auttaa.
Itsekin hankin juuri tuon Irodan. Kauppa myi em. sytkäreitä jostain syystä tyhjänä (mikähän tässä...?) Eli tankata pitäisi. Mutta millä? Onko muilla omistajilla kokemuksia, mikä tankkausvehje on toiminut hyvin? Mistä hankitte? Toimiiko jokin universaalisuutin, vai pitääkö hankkia jotain adapteria erikseen?
- Anonyymi
Lähti muuten toimimaan, kun annoin paineilmaa suuttimiin. Kiitokset neuvosta, olin heittämässä jo sen roskiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511251Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.59771- 64742
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 136705
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58564