Kuolleiden näkeminen

Huolestunut sisko

Niin, siis yritän olla avoin kaikille mahdollisille vaihtoehdoille, joten kysyn täältä:
Voiko ihminen nähdä kuolleita?

Olen huolissani pikkusiskostani.
Hän on aina ollut tavallaan suvun mustalammas. Hän on ollut kiinnostunut kaikesta oudosta niin kauan kuin muistan, kaikesta paranormaalista, aaveista, vampyyreista yms. Hän kiinnostui spiritismistä jo joskus 11- vuotiaana, ja yritti tappaa itsensä 12- vuotiaana.
Hän näytti menevän aina vain synkemmäksi, ei puhunut kenenkään kanssa, ei nauranut koskaan. Järkytyin kun näin kammottavat viiltojäljet hänen koko vasemmassa käsivarressaan, jotkut olivat tuoreempia, jotkut jo vanhempia.
Sisko sanoi aina ettei hänellä ole hätää.

Vähän aikaa sitten hän kertoi minulle, että hän näkee kuolleita. Hän kertoi, että on aistinut, ja joskus satunnaisesti nähnytkin niitä, niin kauan kuin muistaa. Hän kertoi, että oli yhä uudelleen ja uudelleen ottanut yhteyttä kuolleisiin ( tavoitteena kuulemma löytää itsemurhan tehnyt isämme, jota siskoni rakasti enemmän kuin mitään ) muutamia vuosia sitten ja sanoi, että nykyään ne seurasivat häntä kaikkialle.
Hän sanoi, että ne puhuvat hänelle ja yrittävät koskea häneen. Jotkut ovat olleet kilttejä, mutta jotkut ovat yrittäneet tehdä pahaa. Ne haluavat satuttaa siskoani.

Hän ei suostu puhumaan juurikaan sen enempää, ja ensin ajattelin että hän on hullu, mutta haluan tietää.. voiko olla muitakin vaihtoehtoja?
Tietääkö joku kertoa minulle asiasta jotain?
Onko siskoni hullu vai onko hän oikeasti yhteydessä kuolleisiin?

Kiitoksia avustanne..

56

5441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yritä ymmärtää

      Hän on joko hullu tai sitten hän näkee oikeasti kuolleita.

    • Aritta

      En kutsuisi heitä kuolleiksi koska he eivät tosiaankaan ole sitä. He ovat vain muuttaneet dimensiota.

      Ne henget jotka ovat menneet valoon eivät ole vaarallisia. Ne henget jotka ovat jääneet maan tasoon voivat olla destruktiivisia koska heillä on jäljellä ongelmat mitä heillä oli eläessään täällä maan päällä. Nuorelle ihmiselle ne voivat olla vahingollisia.

      Suosittelen ottamaan yhteyttä erittäin pätevään meedioon joka voi auttaa tällaisessa asiassa. Ennen vanhaan mediaaliset ihmiset joutuivat mielisairaalaan tai sitten heidät poltettiin roviolla.

      Monet nuoret tänä päivänä ovat mediaalisia ja varsinkin jos he alkavat ottaa itse yhteyttä henkimaailmaan sieltä tulee jos jotakin henkeä koska ne haluavat myös kontaktia. On tiedettävä ja ymmärrettävä minkälaisen hengen kanssa on tekemisissä eikä ikinä saa ottaa heiltä käskyjä vastaan.

      • Huolestunut sisko

        En ole perehtynyt tämän lajin aihepiiriin juurikaan, mitä nyt viime viikkoina yrittänyt tonkia netistä jotain mistä voisi olla hyötyä huolestani siskooni.

        Mutta voisitko kertoa, voivatko nämä henget, niinkuin niitä kutsuit, olla siskolleni vaarallisia? Hän on selvästi hyvin ahdistunut, koko ajan varuillaan ja peloissaankin.
        Mitä haittaa hänelle on, jos hän on ottanut käskyjä vastaan? Kysyn, koska siskoni taisi jossain vaiheessa puhua jotain sen tapaista, kuin että kuolleet haluavat hänen tekevän asioita mitä hän ei tahdo tehdä.
        Joskus hän on todella outo, karmivakin. Hän tuijottelee yhteen pisteeseen katse lukittuna, jopa silloin kun hän puhuu, ja hän saattaa hymyillä, mutta se hymy on kammottava. Silloin todella pelkään.

        Mistä löytäisin oikean meedion? Tutkin netistä, mutta minusta kaikki vaikuttivat rahanahneilta huijareilta..

        Anteeksi jos kysymykseni ovat typeriä, mutta toivoisin sisareni saavan oikeanlaista apua.


      • Aritta
        Huolestunut sisko kirjoitti:

        En ole perehtynyt tämän lajin aihepiiriin juurikaan, mitä nyt viime viikkoina yrittänyt tonkia netistä jotain mistä voisi olla hyötyä huolestani siskooni.

        Mutta voisitko kertoa, voivatko nämä henget, niinkuin niitä kutsuit, olla siskolleni vaarallisia? Hän on selvästi hyvin ahdistunut, koko ajan varuillaan ja peloissaankin.
        Mitä haittaa hänelle on, jos hän on ottanut käskyjä vastaan? Kysyn, koska siskoni taisi jossain vaiheessa puhua jotain sen tapaista, kuin että kuolleet haluavat hänen tekevän asioita mitä hän ei tahdo tehdä.
        Joskus hän on todella outo, karmivakin. Hän tuijottelee yhteen pisteeseen katse lukittuna, jopa silloin kun hän puhuu, ja hän saattaa hymyillä, mutta se hymy on kammottava. Silloin todella pelkään.

        Mistä löytäisin oikean meedion? Tutkin netistä, mutta minusta kaikki vaikuttivat rahanahneilta huijareilta..

        Anteeksi jos kysymykseni ovat typeriä, mutta toivoisin sisareni saavan oikeanlaista apua.

        Valitettavasti en tunne yhtäkään meediota Suomessa kun asun Ruotsissa. Tässä on keskustelusivu jostain meediosta joka vaikuttaa hyvältä, ehkä löytyy muitakin:

        http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kristallipallo/keskustelu/t1731859

        Tietenkin henget voivat olla vaarallisia sillä tavoin että ne käskevät tekemään pahoja asioita, jopa itsemurhan. Varsinkin nuoret voivat olla alttiita sellaisille käskyille koska he eivät ymmärrä mitä heille tapahtuu kun heidän mediaalisuutensa aukeaa. Eikä asiaa auta jos lähimmäiset eivät ota todesta näitä näkyjä vaan vähättelevät ja sanovat niitä mielikuvituksen touhuiksi.

        On myös paljon hyvää kirjallisuutta aiheesta.
        Esim tässä:

        http://www.adlibris.com/fi/searchresult.aspx?search=quickfirstpage&quickvalue=Sylvia Browne&title=Sylvia Browne&fromproduct=False

        Yritä keskustella sisaresi kanssa näistä asioista ja saada hänet ymmärtämään että vain hän itse päättää elämästään eikä kenelläkään muulla ole sananvaltaa. Hän voi myös pyytää apua oppailtaan ja suojelusenkeleiltään.

        Neuvoisin häntä myös sulkemaan itsensä.
        Eli hän voi kokeilla visualisoida päänsä päälle kukan, valkoisen tai violetin ja sulkea sen terälehdet yksi kerrallaan.

        Oikeastaan pitäisi sulkea kaikki chakrat enemmän tai vähemmän samalla tavalla.


      • Huolestunut sisko
        Aritta kirjoitti:

        Valitettavasti en tunne yhtäkään meediota Suomessa kun asun Ruotsissa. Tässä on keskustelusivu jostain meediosta joka vaikuttaa hyvältä, ehkä löytyy muitakin:

        http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kristallipallo/keskustelu/t1731859

        Tietenkin henget voivat olla vaarallisia sillä tavoin että ne käskevät tekemään pahoja asioita, jopa itsemurhan. Varsinkin nuoret voivat olla alttiita sellaisille käskyille koska he eivät ymmärrä mitä heille tapahtuu kun heidän mediaalisuutensa aukeaa. Eikä asiaa auta jos lähimmäiset eivät ota todesta näitä näkyjä vaan vähättelevät ja sanovat niitä mielikuvituksen touhuiksi.

        On myös paljon hyvää kirjallisuutta aiheesta.
        Esim tässä:

        http://www.adlibris.com/fi/searchresult.aspx?search=quickfirstpage&quickvalue=Sylvia Browne&title=Sylvia Browne&fromproduct=False

        Yritä keskustella sisaresi kanssa näistä asioista ja saada hänet ymmärtämään että vain hän itse päättää elämästään eikä kenelläkään muulla ole sananvaltaa. Hän voi myös pyytää apua oppailtaan ja suojelusenkeleiltään.

        Neuvoisin häntä myös sulkemaan itsensä.
        Eli hän voi kokeilla visualisoida päänsä päälle kukan, valkoisen tai violetin ja sulkea sen terälehdet yksi kerrallaan.

        Oikeastaan pitäisi sulkea kaikki chakrat enemmän tai vähemmän samalla tavalla.

        Näin siskoani tänään ja yritin puhella aiheesta, mutta hän ei suostunut puhumaan. Kysyin miksi, ja hän vain pudisti päätään. Aivan kuin hän ei saisi/uskaltaisi puhua?
        En siis ottanut puheeksi meediota enkä mitään muutakaan, sanoin vain että jos hän haluaa puhua, niin voi kertoa minulle ja yritän auttaa. Tämä on niin hämmentävää, koska en tiedä aiheesta mitään..

        Katselin kuitenkin siskoni kirjahyllyä ja huomasin siellä sellaisen kirjan jonka nimi oli jotain Löydä Henkioppaasi tai-jotain. Tiedätkö kirjan? Onko kyse samoista oppaista joista puhuit? Mitä ne ovat?

        Siskollani näkyi olevan myös muita vastaavia kirjoja, myös jotain chacroista ja hän kertoi joskus minullekin niistä jotain, mutten ottanut asiaa kovin vakavasti silloin..

        Lueskelin linkkejä joita laitoit, kiitos niistä. Olen yhä epäileväinen meedioitten suhteen, mutta voisin ottaa yhteyttä kunnolliseen jos se auttaa siskoani. Mutta se tuskin onnistuu ilman siskoni suostumusta, ja mietinkin juuri, että miten ihmeessä saan otettua aiheen esille?
        Hän ei vapaaehtoisesti puhu aiheesta, enkä osaa/halua painostaakaan. Osaatko opastaa minua miten voisin edetä?

        Kiitos kovasti avustasi!


      • Aritta
        Huolestunut sisko kirjoitti:

        Näin siskoani tänään ja yritin puhella aiheesta, mutta hän ei suostunut puhumaan. Kysyin miksi, ja hän vain pudisti päätään. Aivan kuin hän ei saisi/uskaltaisi puhua?
        En siis ottanut puheeksi meediota enkä mitään muutakaan, sanoin vain että jos hän haluaa puhua, niin voi kertoa minulle ja yritän auttaa. Tämä on niin hämmentävää, koska en tiedä aiheesta mitään..

        Katselin kuitenkin siskoni kirjahyllyä ja huomasin siellä sellaisen kirjan jonka nimi oli jotain Löydä Henkioppaasi tai-jotain. Tiedätkö kirjan? Onko kyse samoista oppaista joista puhuit? Mitä ne ovat?

        Siskollani näkyi olevan myös muita vastaavia kirjoja, myös jotain chacroista ja hän kertoi joskus minullekin niistä jotain, mutten ottanut asiaa kovin vakavasti silloin..

        Lueskelin linkkejä joita laitoit, kiitos niistä. Olen yhä epäileväinen meedioitten suhteen, mutta voisin ottaa yhteyttä kunnolliseen jos se auttaa siskoani. Mutta se tuskin onnistuu ilman siskoni suostumusta, ja mietinkin juuri, että miten ihmeessä saan otettua aiheen esille?
        Hän ei vapaaehtoisesti puhu aiheesta, enkä osaa/halua painostaakaan. Osaatko opastaa minua miten voisin edetä?

        Kiitos kovasti avustasi!

        Ehkä sinun on vain pakotettava siskosi puhumaan. Sano että henkimaailma on todellista eikä sitä tarvitse pelätä. On vain pidettävä oma elämä siitä erossa. Meidän aikamme ei ole vielä.

        Hän ehkä luulee olevansa epänormaali kun muut eivät näe henkiä, mutta hänen laisiaan on vaikka kuinka paljon ja nuoret varsinkin ovat mediaalisia nykyään.

        Toivotan onnea! :-)


      • realist

        kaikki tulee ihmisen aivoista joten olen ihmeissäni että vielä tällä vuosikaudella tälläiset asiat voivat vaikuttaa ihmisiin ja usein niin pahalla tavalla että he tulevat sairaaksi, kuka silloin ottaa vastuun kun meedia on lörpötellyt omiaan ja ehkä vaikuttanut ihmisen terveyteen. Mutta kaikki tienaavat elantonsa omalla laillaan ja mielestäni jos on ongelmia niin psykiatri auttaa oikealla tavalla ihmistä. Pahoillani, mutta tämä on minun mielipiteeni ja ammatissani nähnyt tarpeeksi aivo pesryjä ihmisiä.


      • Saagapolku
        Huolestunut sisko kirjoitti:

        Näin siskoani tänään ja yritin puhella aiheesta, mutta hän ei suostunut puhumaan. Kysyin miksi, ja hän vain pudisti päätään. Aivan kuin hän ei saisi/uskaltaisi puhua?
        En siis ottanut puheeksi meediota enkä mitään muutakaan, sanoin vain että jos hän haluaa puhua, niin voi kertoa minulle ja yritän auttaa. Tämä on niin hämmentävää, koska en tiedä aiheesta mitään..

        Katselin kuitenkin siskoni kirjahyllyä ja huomasin siellä sellaisen kirjan jonka nimi oli jotain Löydä Henkioppaasi tai-jotain. Tiedätkö kirjan? Onko kyse samoista oppaista joista puhuit? Mitä ne ovat?

        Siskollani näkyi olevan myös muita vastaavia kirjoja, myös jotain chacroista ja hän kertoi joskus minullekin niistä jotain, mutten ottanut asiaa kovin vakavasti silloin..

        Lueskelin linkkejä joita laitoit, kiitos niistä. Olen yhä epäileväinen meedioitten suhteen, mutta voisin ottaa yhteyttä kunnolliseen jos se auttaa siskoani. Mutta se tuskin onnistuu ilman siskoni suostumusta, ja mietinkin juuri, että miten ihmeessä saan otettua aiheen esille?
        Hän ei vapaaehtoisesti puhu aiheesta, enkä osaa/halua painostaakaan. Osaatko opastaa minua miten voisin edetä?

        Kiitos kovasti avustasi!

        Huolta ei ole se on varma.
        Monesti olemme tottuneet käsittelemään kuolemaa, niinkuin se olisi jotenki negatiivinen.
        Mailma ja me olemme ylösnousemassa ja siihen liittyy kaksinaisuuden verhon kohottaminen. Toisten ihmisten kohdalla se on ohuempi, kuin toisten.
        Kuolemaa ei itseasiassa ole. Poismenneet ovat verhon toisella puolen ja kun verho ohenee, niin heitä voi havaita kokoajan lisääntyvästi, kunnes olemme kaikki taas yhtä.


      • meedioita
        Huolestunut sisko kirjoitti:

        En ole perehtynyt tämän lajin aihepiiriin juurikaan, mitä nyt viime viikkoina yrittänyt tonkia netistä jotain mistä voisi olla hyötyä huolestani siskooni.

        Mutta voisitko kertoa, voivatko nämä henget, niinkuin niitä kutsuit, olla siskolleni vaarallisia? Hän on selvästi hyvin ahdistunut, koko ajan varuillaan ja peloissaankin.
        Mitä haittaa hänelle on, jos hän on ottanut käskyjä vastaan? Kysyn, koska siskoni taisi jossain vaiheessa puhua jotain sen tapaista, kuin että kuolleet haluavat hänen tekevän asioita mitä hän ei tahdo tehdä.
        Joskus hän on todella outo, karmivakin. Hän tuijottelee yhteen pisteeseen katse lukittuna, jopa silloin kun hän puhuu, ja hän saattaa hymyillä, mutta se hymy on kammottava. Silloin todella pelkään.

        Mistä löytäisin oikean meedion? Tutkin netistä, mutta minusta kaikki vaikuttivat rahanahneilta huijareilta..

        Anteeksi jos kysymykseni ovat typeriä, mutta toivoisin sisareni saavan oikeanlaista apua.

        "Mistä löytäisin oikean meedion?"

        Tässä yksi:

        http://www.jemaianitta.com/

        Ja lisää löytyy:

        http://www.astro.fi/helping_hand/helpers/category_id/75


      • ghostmaster
        meedioita kirjoitti:

        "Mistä löytäisin oikean meedion?"

        Tässä yksi:

        http://www.jemaianitta.com/

        Ja lisää löytyy:

        http://www.astro.fi/helping_hand/helpers/category_id/75

        Totta puhut henkiä näkevät monet,mutta leimautumisen pelossa eivät uskalla puhu niistä.Haluaisin auttaa sellasia henkilöitä http:// aavepalvelu.wall.fm olisi osoite jonne kannattaa mennä ja jos on mielenkiintoa niin liittyä meihin .Porukalla sitten ratkomme ja selvitteelemme kokemuksia yms


    • Näyttää siltä, ettei hän ole päässyt lähimmäisen kuoleman yli. Kuollut ei palaa, mutta elämän täytyy jatkua.

      • Aritta

        En ajatellutkaan tuota.

        Monet jäävät tosiaan jumiin kun joku läheinen kuolee.


    • Aritta

      Sisaresi pitäisi tosiaan saada puhua menetyksestään. Ammattiauttajia on monenlaisia, kuraattoreja, psykologeja jne.

    • joihin tuo

      viiltelykin liittyy, kuuluu sairaalaan, siskosi on vakavasti masentunut. Itsemurhan yritys on jo vakava merkki siitä, eli avunhuuto. Eli soita sairaalaan ja kerro siskostasi, entä vanhempasi eivätkö he välitä ?

      • sairaus

        " Eli soita sairaalaan ja kerro siskostasi"

        Jos kyseessä on hulluus, niin tuo voi olla ihan hyvä neuvo. Jos kyseessä on kuolleiden kanssa kommunikointi, niin se on ihan normaalia, eikä siis mikään sairaus, jota tarvisi hoitaa. Kaikilla nykyihmisillä ei ole tarpeeksi tietoa henkimaailman kuvioista, joten avautunut yhteys rajan taa voi joitakin ahdistaa. Jos vaikka juttelee jonkun kokeneemman meedion, selvänäkijän tms kanssa, voi saada perustiedot asiasta ja huomaa että se on luonnollista olla tekemisissä kuolleiden kanssa.


      • ***
        sairaus kirjoitti:

        " Eli soita sairaalaan ja kerro siskostasi"

        Jos kyseessä on hulluus, niin tuo voi olla ihan hyvä neuvo. Jos kyseessä on kuolleiden kanssa kommunikointi, niin se on ihan normaalia, eikä siis mikään sairaus, jota tarvisi hoitaa. Kaikilla nykyihmisillä ei ole tarpeeksi tietoa henkimaailman kuvioista, joten avautunut yhteys rajan taa voi joitakin ahdistaa. Jos vaikka juttelee jonkun kokeneemman meedion, selvänäkijän tms kanssa, voi saada perustiedot asiasta ja huomaa että se on luonnollista olla tekemisissä kuolleiden kanssa.

        loppuun asti ennenkuin kirjoitat ? Minä nimenomaan puutuin tuohon viiltelyyn ja itsemurhayrityksiin. Oma lapseni näkee myös vaikka ja mitä, muttei viiltele itseään eikä ole yrittänyt itsemurhaa. Itsekin näen ns. kuolleita jne. muttei minulla ole tarvetta tappaa itseäni tai käyttäytyä itsetuhoisesti, viiltelijät ovat itsetuhoisia, ja sillä ei ole mitään tekemistä tuon kanssa että näkee kuolleita.


      • sairaus
        *** kirjoitti:

        loppuun asti ennenkuin kirjoitat ? Minä nimenomaan puutuin tuohon viiltelyyn ja itsemurhayrityksiin. Oma lapseni näkee myös vaikka ja mitä, muttei viiltele itseään eikä ole yrittänyt itsemurhaa. Itsekin näen ns. kuolleita jne. muttei minulla ole tarvetta tappaa itseäni tai käyttäytyä itsetuhoisesti, viiltelijät ovat itsetuhoisia, ja sillä ei ole mitään tekemistä tuon kanssa että näkee kuolleita.

        "Minä nimenomaan puutuin tuohon viiltelyyn ja itsemurhayrityksiin."

        Ne todellakin ovat sellaisia hälytysmerkkejä, että apua on hyvä hakea, jos tuollaista esiintyy.


      • nappeja?

        " kuuluu sairaalaan, siskosi on vakavasti masentunut."

        Itsetuhoinen on todellakin avun tarpeessa. Tuossa sairaalahoidossa on vain se ongelma, että aina ei resurssit riitä terapiaan tms., jolloin potilas voi saada oikean hoidon sijaan jotain psyykelääkkeitä, joista tuskin pitkän päälle on mitään hyötyä. Tai en kyllä tiedä onko nykypäivän psykiatrinen hoito kuinka lääkepainotteista, mutta jos potilaan pää pannaan mömmöillä sekasin, niin siinä taitaa vaan tulla yksi ongelma lisää (=lääkeriippuvuus).


      • viillottelija276
        nappeja? kirjoitti:

        " kuuluu sairaalaan, siskosi on vakavasti masentunut."

        Itsetuhoinen on todellakin avun tarpeessa. Tuossa sairaalahoidossa on vain se ongelma, että aina ei resurssit riitä terapiaan tms., jolloin potilas voi saada oikean hoidon sijaan jotain psyykelääkkeitä, joista tuskin pitkän päälle on mitään hyötyä. Tai en kyllä tiedä onko nykypäivän psykiatrinen hoito kuinka lääkepainotteista, mutta jos potilaan pää pannaan mömmöillä sekasin, niin siinä taitaa vaan tulla yksi ongelma lisää (=lääkeriippuvuus).

        Vanha juttu mutta silti.viiltely ei aina liity itsetuhoisuuteen joskus se saattaa olla vain kokeilua ja joskus kestää pitempään. Eli jos siskosi viiltelee jjatkuvasti se on eri asia kun se että hän on viillellyt vain kerran.


    • ........

      Oli nuo näyt sitten todellisia tai ei, niin mielestäni siskosi tarvitsee nyt kuuntelijaa ja tukea, mahd. ammattiauttajaa, vaikka hän ei sen tarvetta itse vielä tiedostaisikaan. Ongelmahan on vain se, että siskosi voidaan leimata helposti hulluksi...joten hieman arvelluttaa. En usko että siitä on kyse, vaikka voihan olla että hänellä on joku masennuksen aiheuttama psykoosi tai vastaava.

      Tuo homma kuulostaa todella tutulta. Nimittäin itse olin joskus samanlainen kuin siskosi noiden asioiden osalta. Näin asioita, jotka tuntuivat monesti pimeiltä ja pahoilta(niin typerältä ku voi kuulostaa). Olin jotenkin päästäny nuo asiat liian lähelle. Välillä ajattelin olevani jotenki riivattu tai jotain, ja tuntu ettei kukaan ymmärrä mitä kävin läpi..Noh. Tuosta on jo monta vuotta aikaa. Olin todella masentunut tuolloin. En tiedä uskoakko henkiin, vaikka sen ajan kokemukset sai minut silloin vakuuttuneeksi että ne ovat todellisia. Siitä on kuitenkin jo sen verran aikaa, etten tiiä mihin uskoa. Uskon ja en usko. :/ Tuolloin elämäni oli todella sekavaa. En tiedä johtuiko nuo psykoosista tai jostain, en oikein usko. Nimittäin näin monesti asioita jotka tapahtuivat oikeasti. Yhä edelleen saatan tietää asioita ennalta. En enää niin usein, koska jotenkin pelkään että jos alan tutkimaan taas noita asioita syvällisemmin nuo"pahat"hommelit alkavat vaikuttaa elämässäni.(oli ne sitten todellisia tai vain jonkun mielisairauden merkkejä, en tiedä..)Vaikea uskoa silti että olisin noihin aikoihin ollut jotenkin hullu tai jotain, kun silti itse omilla ajatuksillani pääsin noista hengistä(mitä lie)eroon..eikä kukaan ollut auttamassa. En mielellään mieti noita asioita enää nykyään.. Se oli todella raastavaa aikaa..todellinen helvetti. Enkä toivo sitä kenellekkään. Sen vain sanon, että sitä tuntee olonsa NIIIN yksinäiseksi, ja vaikka en ihmisiä silloin päästänytkään lähelleni, toivoin silti sisimmissäni että olisi ollut JOKU jolle puhua ilman että minua pidetään hulluna tai jotain. Enemmän kuin mitään muuta pelkäsin tuolloin olevani päästäni sekaisin ja senki takia itsemurha oli jatkuvasti mielessä. En halunnut olla hullu muiden silmissä. On suoranainen ihme, että selvisin( en siis ole uskovainen, mutten mitään kielläkkään) joten ainoa neuvo mitä voin antaa, että ole tukena. Mahdollisimman paljon. Jos alat puhumaan ammattiauttajasta tai jotain, se voi aiheuttaa vielä syvemmän masennuksen. Eihän meistä kukaan lopulta tiedä ovatko nuo henget todellisia vai ei. Se vain viestittäisi siskollesi ettet usko häntä ja saisi hänet tuntemaan itsensä entistä yksinäisemmäksi. Kuuntele ja usko. Seuraa hän enne kaikkea kaipaa,vaikkei sitä näytä. Olin tuolloin itsekin aikas pelottava muiden mielestä. Tunsin olevani läpeensä paha jne. Tässä hirvittää vain että entä jos kyse olikin jostain skitsofreniasta, en nimittäin haluaisi KOSKAAN enää palata takas siihen helvettiin minkä kävin läpi. Tai sitten maailmassa vaan oikeasti on jotain pahuutta joka saatta vallata herkemmän ihmisen..ken tietää..

      terv. Ainakin nykyisin terve. :D normaalia elämää koiransa kanssa viettävä nuori aikuinen nainen. :)

    • Tähtiportti

      "Tietääkö joku kertoa minulle asiasta jotain?
      Onko siskoni hullu vai onko hän oikeasti yhteydessä kuolleisiin?"

      Mahdoton sanoa mitään tästä tapauksesta, mutta kuolleisiin voivat monet olla yhteydessä ja tiedon puute henkisistä asioista aiheuttaa paljon hämmennystä ja hulluksi leimaamista.

      Täältä voisit saada asiantuntevaa keskusteluapua:

      "Tarvitsetko apua tai oletko kiinnostunut rajatiedosta?
      Rajatiedon Auttavan Puhelimen päivystäjät pyrkivät auttamaan henkilöitä, jotka tuntevat itsensä ahdistuneiksi tai pelokkaiksi kokemiensa rajatiedon ilmiöiden vuoksi tai joille on herännyt kiinnostus rajatietoon, mutta eivät tiedä mihin ottaisivat yhteyttä. Päivystäjälle voi kertoa kokemuksista tai kysyä mieltä askarruttavista asioista. Palvelu perustuu vapaaehtoisuuteen. Päivystystyöstä vastaa Rajatiedon Yhteistyö ry.

      Päivystysajat

      Päivystysajat numerossa (09) 643 304 tiistaisin klo 13.00-17.00 sekä torstaisin ja sunnuntaisin klo 18.00-22.00. Numerossa (040) 913 1038 torstaisin ja sunnuntaisin klo 18.00 - 22.00. Kesä-elokuun aikana päivystetään vain torstaisin kummassakin numerossa.

      Puhelut Rajatiedon Auttavaan Puhelimeen maksavat vain normaalin puhelumaksun verran."

      http://www.rajatieto.fi/rajatiedon_auttava_puhelin

    • Tarkkis

      Näkisin siskosi tilanteen niin, että hän ei ole tekemisissä pelkästään kuolleitten sielujen kanssa, vaan mukana on fyysisiä olentoja toisesta maailmasta. Nämä fyysiset olennot tekevät tilanteesta hankalan. Heillä on valtapyrkimyksiä yksittäisen ihmisen ja koko ihmiskunnan suhteen. Heiltä puuttuu maaplaneettakeho ja toimiakseen täällä he tarvitsevat sellaisen. He edustavat negatiivisuutta aina äärimmäiseen pimeyteen saakka.

      He yrittävät vallata ihmisen mielen, joka muodostuu ajatuksista, järkeilyistä ja kuvitelmista. Jos he onnistuvat valtauksessaan, silloin vallatun fyysinen keho on heidän käytössään ja he voivat tehdä sen kanssa mitä haluavat.

      Kyetäkseen suojautumaan ulkopuolisilta hyökkäyksiltä siskosi omaa puolustusta on vahvistettava.
      Todellinen ja pysyvä muutos lähtee aina sisältä. Tässä siskosi tapauksessa apu tulee hänen omasta sisimmästään, kahdeksannesta chakrasta tai ytimestään, joka on puhdas Jumaluus ja yhteydessä Lähteen energioihin. Hänellä itsellään on kaikki tarvittava voima vapautuakseen tukalasta tilanteestaan.

      Hänen ytimensä on passiivinen ja tarkkailijan asemassa, koska tunkeutujat pääsevät rajoittamaan hänen itsemääräämisoikeuttaan. Tuo ydin on herätettävä, aktivoitava, voimaannutettava. Aktivoitunut ydin virtauttaa Lähteen Valoa ympärilleen, täyttää hänen kehonsa Valolla, tulee hänen kehonsa ulkopuolelle muodostaen Valokuplan ja samalla työntäen kaiken pimeyden kuplan ulkopuolelle. Valokuplaa ei läpäise mikään ulkopuolinen negatiivinen aikomus.


      Sitten kinkkisempi juttu. Miten ja kuka ja milloin aktivoida - saada loistamaan Valoa - ydin sellaisella lähimmäisellä, jonka voimat ja tieto eivät ulkopuolisen silmin katsottuna riitä vapautumiseen ja kuitenkaan hän ei pyydä apua?
      Universaalin lain mukaan meillä ei ole oikeutta riistää keneltäkään oppimistilannetta. Milloin tilanne on asianomaisen tahdon mukainen tai hänen tahtonsa vastainen? Mitä ulkopuolinen voi tehdä puuttumatta toisen vapaaseen tahtoon?
      Kyllä me voimme tehdä palveluksen lähimmäisellemme tai kenelle tahansa ihmiselle. Ei siihen sanoja tarvita, vaan hetken katsekontakti. Sillä hetkellä, kun katsomme ihmistä, näemme hänet Jumalallisena Valo-olentona. Luomme tilanteen, jossa näemme hänet loistavana enkelinä. Viisas sielu ja ydin reagoivat tuohon katseeseen ja aktivoituvat ja alkavat tekemään tarkoituksenmukaisia muutoksia asianomaisen elämään. Näin muutos lähtee sisältä. Tuo rakastava katse on ylösnousemus katseen kohteelle.

      Niin, näkemykseni mukaan parhaiten autat siskoasi hiljaisella viisaudella: olemalla hänelle tukena ja katsomalla syvälle hänen sisinpäänsä ja näkemällä hänet loistavana valo-olentona.

    • Henkioppaat

      Tiedän keinon millä voitte välttyä niiden nekatiivisten olentojen ja ererkioiden vaikutuksilta,
      jos tunnet ketään kuka osaa suojaukset niitä vastaan neuvoa niin kysy häneltä miten se tehdään.
      Jos et löydä ketään joka opettaa sulle ne suojat niin ota minuun yhteyttä sähköpostilla
      jonka laitan sivulle kun ilmoitat että et löytänyt ketään luotettavaa kuka osaa asian.
      Tänne sivustolle en niitä laita koska ne ovat tarkoitettu vain asianomaiselle.

      • teksti

        "kuka osaa suojaukset"

        Yksi tapa on värienergiasäteet, joita en tässä ala selostaa. Sitten on tälläisiä rukouksen omaisia tekstejä, joilla pyydetään suojausta:

        Kristusvalo, valkoinen valo suojaa ja varjele minua. Minä kutsun sinua Kristusvalo valkoinen valo. Anna Kristusvaloa päänpäälleni, eteeni, taakseni, sivuille vasemmalle ja oikealle.
        Täytä minut valollasi joka virtaa keskussakrani kautta jalkojeni alle, täyttää minut valkoisella valolla ja suojaa minut valkoisella Kristusvalolla. Amen

        Korkeamman Kristusvalon kirkkaus ja Jumalan läsnäolo valaiskoon sanojasi. Olkoon Kristussuoja ylläni, päälläni ja allani ja suojelkoon minua vääriltä sanomilta, Jeesuksen Kristuksen nimeen. Amen

        Isä Jumala. Pyydän valonvoimien ja auttajien toimesta valoenergiasuojan kaikkea negatiivista energiaa vastaan, tässä nyt ja tulevaisuudessa. Amen


    • kokija

      Ketju voisi toimia malliketjuna tämänkaltaisten haasteiden kanssa painiskeleville.

      Vaihtoehtoisia näkökulmia on esitetty: koululääketieteen ammattiapu, rajatiedon auttava puhelin, meedio, voimaannuttaminen ja suojausten asettaminen.

      Viiltelytilanne on akuutti. Kallistuisin tämmöisessä tilanteessa ammattiavun puoleen. Jos on kyseessä alaikäinen niin lastensuojelun sosiaalipäivystyksen numeroon soitto voi olla paikallaan. Siitä voi tilata henkilökohtaisen vastaanoton. Henkilön itse ei tarvitse välttämättä soittaa. Sosiaalityöntekijä kykenee arvioimaan perheen tilannetta kokonaisuutena, ja ohjaa tarvittaessa eteenpäin. Sosiaalityöntekijä voi olla nuorelle myös helpommin lähestyttävä instanssi kuin esim. lääkäri.

      Pitkällä tähtäimellä omien sisäisten voimavarojen aktivoiminen voi olla paikallaan, kun tilanne on saatu hallintaan.

    • Henkioppaat
    • Viisas tai hullu?

      Maailma ei ole sitä miltä näyttää... Olen itsekkin nänyt sitä sun tätä. Tämä on arka aihe koska kaikki eivät ole saaneet tätä riesaa. En ole vielä tänäkään päivänä varma oliko se totta vai unta. Näin sängyllä vieressä makaamassa oikeaan käteen nojaten hahmon viime talvena. Toissa talvena näin noin 20 cm valopallon makasin sängyllä se antoi ymmärtää ei tarvitse pelätä. Jokainen voi miettiä mikä se oli siinä oli jotain suurta hyvyyttä. Minua on lapsesta asti ruennut itkettämään ilman sen kummempaa syytä Ja aina joku on kuollut vähän ajan kuluttua. 3 kesää sitten koin kuoleman ja jäkeenpäin ajatellen erittäin rauhallinen ja kaunis tapahtuma. Rintalihasten ja häpyluun väliin jäi jotain joka ei poistunut mihinkään. Se oli kai se se sielu. Viime yönä 28.5 2010 naapurit melusivat ja laitoin korvatulpat. En katsonut kelloa kun jokin tökkäsi 2 kertaa herättääkseen minut nukuin oikealla kyjellä ja tökkäys tuli vasempaan lapaluuhun. Aamulla isäpuoleni oli viety sairaalaan klo 23.00. Ja tätä kirjoittaessa tuli se itku juttu ja mikäli vanhat merkit pitää paikkaansa? Jos siskosi kuulee ääniä niin psykiartria ei kykene selittämään niitä. Vanha ja viisas kansanparantaja sanoi, että minulla olisi joku suuri tehtävä. Teidä sitä, mieluummin olisin kuin kuka tahansa. Olen vilpittömästi sitä mieltä, että jos joku kuolee kohta mulle ollaan ilmoitettu taas. On semmoinen epäluulo itseä kohtaan mitä ihmettä.......

      • Lääkettä vaivaan

        saavat äänet loppumaan kun antavat skitsofreniaan tarkoitettua lääkettä. Äänten kuuleminen johtuu aivokemiahäiriöstä. On tutkittu oikein aivokuvauksin ja skitsofreniapotilaan kuulokeskus aivoissa on aktivoituneena silloin kun hän kuulee ääniä, siis äänet ovat potilaalle todellisia.


      • haluan olla normaali

        Eli yksi kaveri kuoli jätti ilmeisesti hyvästit. Lepää rauhassa Reijo:-). Mitä teen kun eilen sattu taas paranormaaleja. Siis oikeaa tietoa joka ei ole maksullinen huijari.


    • misspsycho

      Hei! Itse olen kans hyvin herkkä ja ollut laitoshoidossa monta vuotta masennuksen takia ja yritin itsemurhaakin. ''Herkät ihmiset'' näkevät asioita ja kokevat yliluonnollista. Itse näin pienenä kuolleitä ja vieläkin aistin henkiä paljon. Näen myös näkyjä ja tunnen ihmiset läpikotaisin vain olemalla heidän kanssaan. Tiedän myös heti jos he valehtelevat. Tämä kyky aistia on tänä päivänä yleinen ja uskon että kaikki lapset näkevät henkiä ja myös eläimet. On rankkaa kun on ''kuudes'' aisti. Nämä ihmiset ovat masentuneita, viiltelevät, yrittävät itsemurhaa ja itsellänikin todettiin kaksisuuntainen mielialahäiriö. Suvussani on myös muita herkkiä ihmisiä ja on ihanaa kun joku tietää mitä tarkoitat kun puhut että tiedät liikaa ja tapahtumia joita ei vielä ole edes tapahtunut. Henget myös kertovat minulle asioita ja näyttävät tapahtumia ja joskus on erittäin vaikea erottaa näyt ja todellinen elämä. Suvussani on ollut lapin noitia ja intoaanishamaaneja ja olen perinnyt kykyni heiltä.
      Monet tälläiset ihmiset ovat hysteerisiä ja tässä yhteiskunnassa leimataan hulluiksi niinkuin minutkin. Heillä on erittäin vaikeaa koska tavalliset ihmiset eivät usko meitä koska tässä yhteiskunnassa ei uskota henkiin. Minulle henkilökotaisesti auttoi paljon kun siskoni kertoi minulle että hänkin saa ennakko aavistuksia ja jaoimme tarinamme ja kokemuksemmE. Se helpotti elämääni paljon ja nyt minullakin menee paremmin. Mutta ikäväkseni joudun syömään lääkkeitä ja ne turruttavat kykyni, mutta se ei haittaa koska ne ovat jopa vähän pelottaviakin joskus.
      Joten neuvon sinua uskomaan siskoasi ja olemaan hänen tukenaan ja ennenkaikkea puhumaan keskenänne. Sillä minä uskon että siskosi on rehellinen sinulle. Hänellä tulee olemaan vaikeaa elää tämmöisen kyv yn kanssa niinkuin meillä kaikilla on. Mutta itsensä hyväksymällä hän voi alkaa rajoittamaan kykyjään ja käyttämään niitä hyvään tarkoitukseen. Kun hän hyväksyy kykynsä ja oppii käyttämään niitä hän alkaa pikkuhiljaa hyväksymään itsesnsä sellaisena kuin on.

      • hintti

        kaikista turhin ja paskin foorumi ikinä!!kaikki vain aukoo päätään toisille!vittu mitä porukkaa!


    • ghostmaster

      Ei siskosi ole hullu,kyllä kuolleisiin voi olla yhteydessä ,itselläni on jo vuosien kokemus tälläsistä asioista.Ja tutkin kaikkea kiinnostavaa ystävieni kanssa.

    • Pienen pojan isukki

      Hei,

      tulin tänne lukemaan juttuja, kun poikani 8v. kertoi äsken että näkee "kuolleita" ja että ne pelottavat häntä.
      Sanoin hänelle, etten tiedä onko kuolleita tai eikö, mutta kerroin että uskon hänen kertomuksensa niistä ja sen että moni muukin kokee saman tyyppisiä juttuja.
      Kerroin että itselläni ei ole kokemusta tuollaisista asioista, mutta kehotin häntä puhumaan "hengelle" jos sellaisen kohtaa. Sanoin, että vaikka ne näyttävät ehkä rumilta, ne voivat olla "suojelusenkeleitä". Tosin kerroin etten tiedä asiasta vaan uskon vain että tällainen on mahdollista ja että mitään varsinaista hätää hänellä ei ole. Kerroin myös uskovani että rukoilu auttaa pelon voittamisessa ja kehotin olemaan utelias ja avoin asian suhteen. Lupasin myös kuunnella hänen tarinat vastaisuudessakin.

      Mielenkiintoista on ollut lukea muiden kirjoituksia, kiitoksia :)

    • :)

      "Hän ei suostu puhumaan juurikaan sen enempää, ja ensin ajattelin että hän on hullu, mutta haluan tietää.. voiko olla muitakin vaihtoehtoja?
      Tietääkö joku kertoa minulle asiasta jotain?
      Onko siskoni hullu vai onko hän oikeasti yhteydessä kuolleisiin?"

      ymmärtäkää että lähtökohta o että henget ovat ihmisiä jotka menettäneet fyysise keho. käytännössä o sama meneekö olle kiinnostunu jostai ihmisestä kadulla kertoe että o kiinnostunu kui että kertoo henkimaailmaa että o kiinnostunu koska tuollo usei "saa mitä tilaa" ku ei osaa varoa eikä ymmärrä riittävästi.

      ihmiste onnistuu nähä henkiä elikkä ihmisiä joilla ei oo fyysistä keho tänä vuonna ku henget ovat samassa fyysisessä ulottuvuudessa kui missä kaikki muut. henget tulevat käytännössä vastaa koska maapallo oma taajuus nousee ja nostaa ihmistä ja henkiä ky fyysine todellisuus kohoaa taajuudella. aiemmi ku olitte alempana oli hengillä "etu" ku ette nähneet vaa vuodesta 2006 lähtie jollo 3. ulottuvuus fyysisesti jäi taa ootte kohonno päivä päivältä kohti 5. ulottuvuutta fyysisesti jollo kaikki mitä ette oo aiemmi nähny tulee vastaa matkavarrella ku 2012 o viimmeine vuosi ku kohoamista tapahtuu.

      kuinka henki käyttäytyy o sama kuinka ihmine käyttäytyy jos ei oo ymmärretty. kuilleet elävät fyysistä maailmaa vaa heiltä puuttuu fyysine keho jolloi heidä olotila o ailahteleva eikä vakaa.

      aluksi alatte kuulla henkiä tai "ääniä joita ette osaa paikallistaa" tai huomaatte että todellisuutee vaikuttaa joku "ulkopuolelta" vaa myöhemmi näette ja ymmärrätte enemmä. ihmiste oma pelko henkiä kohtaa usei vaa aiheuttaa lisää negatiivisuutta ku ymmärrys vastaavasti lisää rauhaa.

      tuo o maailma jota ootte eläny ja mitä elätte ja minkä kautta kuljette fyysisesti ku henget ovat osa teidä fyysistä maailmaa. tuota kaikkea ei tarvi pelätä vaa ymmärtää ku käytännössä henget saavat uude keho fyysisesti ku maapallolla o ensi tehny oma nousu fyysisesti jonka tietä teidät kaikki siirretää turvaa fyysisesti ja ne jotka eivät säily elossa siirretää jo fyysisesti turvaa. älkää eläkö menneessä koska mikää ei enää oo nii kui enne oli ja enne oli nii huonosti että ette ymmärtäisi täysi ja ny o nii paljo paremmi että ette uskoisi oleva. myöhemmi tuo kaikki o teille paremmi ymmärrettävissä vaa teidä täytyy ensi nähdä omi silmi enemmä joho kaikkee ei mee enää montaa kuukautta.

      • :)

        "tulin tänne lukemaan juttuja, kun poikani 8v. kertoi äsken että näkee "kuolleita" ja että ne pelottavat häntä."

        eihä teidä tarvi kaikkie ihmistenkää kanssa olla tekemisissä vaikka ihmisiä näätte. sama o henkie kanssa ku ei teidä tarvi henkie kanssa olla tekemisissä vaikka henget näätte. ymmärtäkää tuo. henget ovat osa fyysistä todellisuuttanne jotka o ollu jo enne kui ootte kuullu tai alkanu nähdä tai huomannu.

        uus juttu tuo vaa o ihmiste huomata mitä maapallo kohoava taajuus tuo näkyvii. vaikuttaako tuo millää tavalla muutoi nii ei taida ennättää vaikuttaa ku tulee jo paljo enemmä uutta teidä tietoisuutee jolloi ainoa mitä voitte tehä o säilyttää ja ylläpitää ja ymmärtää rauhaa.

        ihmsite oma pelko satuttaa henkiä niikui satuttaa toisia ihmisii. ymmärtäkää että järjestelmä joka maailmaanne pyöritti ei kohdellu ihmistä hyvi jolloi kaikkie olotila ei oo hyvä vaa vaatii paljo ihmiste omaa ymmärrystä jossa katsoa uutta rauhassa ja koettaa ymmärtää järje avulla ja tuntea mielluummi ku tunne rauhassa kertoo paljo enemmä kui mitä ajattelu.

        ymmärtäkää pelko o negatiivisuutta oli pelko pientä tai suurta jollo omaa pelkoa pitää käsitellä nii ettei pelkoa oo jälellä. mikä enite ihmisiä tappaa o ihmiste oma pelko.


      • :)
        :) kirjoitti:

        "tulin tänne lukemaan juttuja, kun poikani 8v. kertoi äsken että näkee "kuolleita" ja että ne pelottavat häntä."

        eihä teidä tarvi kaikkie ihmistenkää kanssa olla tekemisissä vaikka ihmisiä näätte. sama o henkie kanssa ku ei teidä tarvi henkie kanssa olla tekemisissä vaikka henget näätte. ymmärtäkää tuo. henget ovat osa fyysistä todellisuuttanne jotka o ollu jo enne kui ootte kuullu tai alkanu nähdä tai huomannu.

        uus juttu tuo vaa o ihmiste huomata mitä maapallo kohoava taajuus tuo näkyvii. vaikuttaako tuo millää tavalla muutoi nii ei taida ennättää vaikuttaa ku tulee jo paljo enemmä uutta teidä tietoisuutee jolloi ainoa mitä voitte tehä o säilyttää ja ylläpitää ja ymmärtää rauhaa.

        ihmsite oma pelko satuttaa henkiä niikui satuttaa toisia ihmisii. ymmärtäkää että järjestelmä joka maailmaanne pyöritti ei kohdellu ihmistä hyvi jolloi kaikkie olotila ei oo hyvä vaa vaatii paljo ihmiste omaa ymmärrystä jossa katsoa uutta rauhassa ja koettaa ymmärtää järje avulla ja tuntea mielluummi ku tunne rauhassa kertoo paljo enemmä kui mitä ajattelu.

        ymmärtäkää pelko o negatiivisuutta oli pelko pientä tai suurta jollo omaa pelkoa pitää käsitellä nii ettei pelkoa oo jälellä. mikä enite ihmisiä tappaa o ihmiste oma pelko.

        tai mikä enite ihmisiä o tappanu o ihmiste oma pelko mikäli ihmiste pelkoa ei enää oo. yhtä lailla o tappanu myös seikka että ihmisiä o pelätty.


      • :)
        :) kirjoitti:

        tai mikä enite ihmisiä o tappanu o ihmiste oma pelko mikäli ihmiste pelkoa ei enää oo. yhtä lailla o tappanu myös seikka että ihmisiä o pelätty.

        teitä o tullu auttamaa henkilöitä jotka kertovat teille todellisuude jota ei tarvi pelätä. vääri ymmärretty juttu o joka tuottaa pelkoa ku totuudessa ei oo mitää pelättävää. moni yllättyy kuinka paljo enemmä totuus o kui mitä ite ymmärsi koskaa aiemmi totuude oleva. älkää katsoko eteepäi uskonne kautta vaa ymmärryksenne avulla ja älkää olettako vaa katsokaa koska kaikki mitä teille opetettii järjestäytynee rikollisuude kautta oli väärää ja vääristeltyä ja vääristynyttä. älkää pelätkö ette eläny vielä enempää vaa elitte illuusiota jollo teillä o vielä mahdollisuus ymmärtää rauha. teidä ei tarvi tuomita eikä teitä tarvi tuomita eikä edessä oo tuomio vaa mahdollisuus jonka maapallo oma muutos teille mahdollistaa koska muutoi teitä ei olisi huomioitu ku ette huomioinu itteännekää vaa avu teille toi maapallo oma muutos joka käytännössä mahdollisti avu joka läsnä juuri nyt eikä ennemmi eikä myöhemmi. malttia vielä muutama kuukausi nii näette ite kuinka suuri apu teillä o ku apu o ny enemmä kui mitä aiemmi ymmärsitte.

        http://www.hollowearthnetwork.com/

        http://galacticchannelings.com/


      • :)
        :) kirjoitti:

        teitä o tullu auttamaa henkilöitä jotka kertovat teille todellisuude jota ei tarvi pelätä. vääri ymmärretty juttu o joka tuottaa pelkoa ku totuudessa ei oo mitää pelättävää. moni yllättyy kuinka paljo enemmä totuus o kui mitä ite ymmärsi koskaa aiemmi totuude oleva. älkää katsoko eteepäi uskonne kautta vaa ymmärryksenne avulla ja älkää olettako vaa katsokaa koska kaikki mitä teille opetettii järjestäytynee rikollisuude kautta oli väärää ja vääristeltyä ja vääristynyttä. älkää pelätkö ette eläny vielä enempää vaa elitte illuusiota jollo teillä o vielä mahdollisuus ymmärtää rauha. teidä ei tarvi tuomita eikä teitä tarvi tuomita eikä edessä oo tuomio vaa mahdollisuus jonka maapallo oma muutos teille mahdollistaa koska muutoi teitä ei olisi huomioitu ku ette huomioinu itteännekää vaa avu teille toi maapallo oma muutos joka käytännössä mahdollisti avu joka läsnä juuri nyt eikä ennemmi eikä myöhemmi. malttia vielä muutama kuukausi nii näette ite kuinka suuri apu teillä o ku apu o ny enemmä kui mitä aiemmi ymmärsitte.

        http://www.hollowearthnetwork.com/

        http://galacticchannelings.com/

        kerro teille tosijutu koskie pelkoa. ku teillä ei oo pelkoa itellä nii villihiirikää ei teitä karkuu juokse vaa kävelee teidä luo.

        ymmärtäkää että pelko ei oo luonnolline vaa illuusio jonka ite luotte ympärillenne joka vaikuttaa alentavasti ympärillänne nii että ellei teillä itellä oo pelkoa nii ei oo pelkoa muillakaa luontokappaleilla ympärillänne. jos vaa ymmärrätte olla pelotta nii ei oo pelko vaa rauha joka leviää ympärille.


    • pssykologiaa

      Epäilisin itse ainakin läheisen kuolemasta johtuvaa psykoosia, tai sitten skitsofreniaa. Psykoosi on ainakin hoidettavissa, mutta suosittelisin siskollesi psykologin apua. Hulluksi häntä ei kannata leimata, joskus läheisen kuolema voi olla niin paha paikka, että siitä ei vain itse pääse yli. Lisäksi kun siskosi toivoo että voisi ottaa yhteyden kuolleeseen isäänsä, alkaa siinä pikkuhiljaa uskomaan että se on oikeasti mahdollista. Tästähän en toki tiedä, itse en usko että tuonpuoleiseen voi ottaa yhteyttä.

      Voimia teille molemmille.

    • joopa joo niimpä nii

      http://www.youtube.com/watch?v=M24EWvYG5CQ

      http://www.youtube.com/watch?v=YkbIF67pbGw

      jos vielä noide videoide jälkee epäilee tarvitsevansa lisäaineita nii o pöpi. epäillä ja tietää o eri juttu.

      jotku vetää ittensä piippuu tietämättää ja lopulta luhistuu ja tuo o luonnollista vaa lääkkeillä ton kaike voi pitkittää nii että jaksaa romahtaa vielä pahemmi ku reseptilääkkeet tappaa ku reseptilääkkeillä jaksaa olla vaa pidempää romahtanu eikä tajua mistä johtuu eikä osaa ettiä vaihtoehtoa eikä järki oo kasvanu ku vaa epäilee eikä kyseealaista koko touhua joka o uskoteltu alusta lähtie ku ajattelee ettei järjestäytyny rikollisuus valehtele vaa ajattelee että muut valehtelee joka ei alkuunkaa totta ku luonnostaa ei tarvi valehdella ellei joku oo opettanu valehtelemaa jollo katoppa uudestaa koko juttu.

      jos joku mainostaa että o parantunu lääkkeillä nii eipä oo muuta osannu tehä- lääkkeet jo itessää tekee sairautta pitempää käytettynä

      • joopa joo niimpä nii

        eikä tuo oo logiaa tai loogisuutta vaa puhasta faktaa. ken haluaa leikkiä omalla terveydellä turvautuu lääkkeisii.

        ":)" nimimerkki oli näemmä jo poistettu käytöstä. tais olla liia rankkaa tekstiä joillekki.


    • :)

      toimi toi ":)" vielä vaa näyttää "kielletty ajosuunta" merkkiä. elikkä oli "väärä hälytys" vaa noi videot eivät ollu väärä hälytys.

      • :)

        saattavat olla jopa herätys jos oma terveys o tärkee itelle. kukaa muu ei oo kiinnostunu terveydestänne kui ite jos ootte kiinnostunu.


    • Totuus on tämä

      Siskosi ei ole hullu!
      Ennen tämän maanpäällisen elämämme alkua olemme jo olleet olemassa. Mitä on syntymä?

      Yhdynnän aikana henget tulevat ja "omivat" ihmislapsen kehon, johon astuvat inkarnoituessaan n. raskauden puolivälissä. Henki, joka inkarnoituu perheeseen on usein samankaltainen jommankumman vanhemman kanssa (homogeeninen spiritualistinen attraktio), mutta attraktio voi tulla myös jostain muustakin henkilöstä, joka viettää paljon aikaa raskaana olevan naisen lähellä.
      MUISTAKAA TÄMÄ! voitte siis itse vaikuttaa siihen, minkälainen lapsi perheeseenne syntyy!

      Syntymä on saapuminen tähän fyysiseen/aineelliseen todellisuuteen, jossa meillä on helpompaa kasvaa henkisesti. Meitä on täällä maan päällä vaan niin kovin eri tasoisia, tämä selittää miksi joku voi tehdä kauheuksia (murhata ym.) kun taas toinen, valoisampi henki ei sitä maan päällä ollessaan tekisi ikinä. Fyysisen kehon olemassaolo siis tekee mahdolliseksi pimeiden ja valoisampien henkiolentojen yhdessäolon täällä maanpäällä.

      Eetterissä puolestaan henkisen kehityksen rajat ovat tarkkaan säädetyt ja hengen "eteerinen paino" määrää sen, mille henkimaailman tasolle se kohoaa/vajoaa. Tasoja on karkeammasta/painavammasta/tuskaisimmista helvettitasoista valoisiin/keveimpiin paratiisi-tasoihin asti... Ja henki on eetterissä aina omantasoisten/homogeenisten henkiolentojen kanssa, niin hyvässä kuin pahassakin. Murhaajat keskenään, irstailijat keskenään ym. samassa intuitiivisessa röykkiössä.

      Tämän maanpäällisen elämänhän tarkoitus on henkinen kehitys. Elämä on koulu.Ja tänne me palaamme aina uudestaan ja uudestaan kunnes olemme niin puhdistuneita ja oppineet kaiken tarpeellisen, että pääsemme kohoamaan takaisin Paratiisiin. Sielunvihollinen yrittää estää meidän henkisen kehityksemme täällä aineessa. ******* yrittää estää Paratiisiin nousumme.

      Ennen syntymäämme olimme eetterissä, kuolema on uusi "syntymä", paluu eetteriin. ME OLEMME HENKIÄ/SIELUJA joilla on ihmiskokemus.

    • pusutanja95

      Aritta: Isoveljeni teki itsemurhan hirttäytymällä 6.1.2012 ja nyt tämän viikon aikana olen nähnyt hänet 3x. ti,to ja tänään. Ihmettelen sitä että miksi vasta nyt? Kuolemasta on kumminkin jo n,puolitoista vuotta. Miksei hän tullut heti kuoleman jälkeen,hautajaisten jälkeen,syntymä tai nimipäivänä? Olen aikasemminkin nähnyt näkyjä,ja kun kerroin asiasta sain psykoosilääkityksen. Mitä tämä oikeen meinaa? Ensimmäinen tapaaminen oli tiistaina,istuin koneella,kun kuulin keittiöstä ääntä,katsoin ovelle ja hän käveli sieltä ulos. Torstai oli aivan samallainen. Tänään olin suihkussa kerrostalomme saunatilassa,ja veljeni tuli saunan ovesta. Onko näillä jokin merkitys tai yrittääkö hän sanoa jotain minulle?

      • PROFEETTA

        Kun ihminen kuolee, vainajan henki lähtee mukana vainajan, Vainaja henki, joka ei ole vainajan henki,jää joskus maanpäälle liikkumaan niille alueille, jossa hän on asunut,se on eri persoona,vainaja henki on henki joka on liikkunut ihmisen mukana kaikkialla missä hän on aktiivisesti vaikuttanut.piritistiset kerhot ovat mananeet vainajahenkiä istuntoihin keskustelemaan,tiedän tositarinan helsingistä missä kerho omien sanojensa mukaan keskusteli edesmenneen presidentin vainajahengen kanssa,tällaisista istunnoista kannattaisi pysyä erossa,ei tuo siunausta, ei minkäänlaista tervettä hedelmää.


    • Autanmasennukseen

      Vie siskosi sairaalaan koska hän on vakavasti masentunut.




      PS kerro jos pääsitte eroon vaivasta ja miten

    • tooooouiujuyt

      ottakaapa yhteyttä jehovan todistajiin-heillä on jumalan selitys tuommoisille jotka näkevät kuolleita.....muistaakseni saatana ottaa jonkun ihmiskehon-siis kuolleen ja esiintyvät heinä. kuolleet eivät tiedä mitään ,mutta elävät tietävät että heidän on kuoltava.

    • ölöutfc

      Hitto ku piti näitä tulla lukemaan ennen nukkumaan menoa...

      • gt3gq3e

        Verho maailmojen välillä käy koko ajan ohuemmaksi , myös jehovantodistajilla.


    • Huhhuijjaa

      Miksi ottaa yhteyttä meedioon, hän on ihan samojen henkien alaisuudessa??

      On kaksi vaihtoehtoa. Siskosi on joutunut oikeasti henkien vaivaamaksi tai sitten hän on sairastunut skitsofreniaan. Jälkimmäiseen auttaa lääkkeet ja hoito.

      Ensimmäiseen vaihtoehtoon liittyen lukisin kirjan Nicky Cruz: Juokse henkesi edestä. Tuo kirja antaa hyvän leikkauksen henkimaailman asioihin ja miten niistä pääsee eroon.

      Olen itse törmännyt lapsiin, joilla on ongelmia henkimaailman kanssa. Yhden kanssa jouduin hämmennyksiin kerran, koska hän pystyi lukemaan ajatuksiani (toki rajatusti). Selitti asiaa, että "kuulee kun maailma puhuu hänelle". Oma poikani oli tämän tytön kanssa samalla leirillä. Yöllä kun poikani oli herännyt, hän oli nähnyt kuinka tämän tytön sängyn yläpuolelle oli kumartuneena tumma hahmo.

      Tämän tytön kotona harrastettiin ouia-laudalla pelaamista. Tästä tyttö kertoi olevansa peloissaan. :(

      On asioita, joiden kanssa ei pidä leikkiä!

    • viltinalla999

      Äiti vilkuttelee isälle jonka hän näkee ikkunan takaa. Isä kuoli 2010.

      Isää näen unissa, enne unenkin ennen hänen kuolemaansa.

      Näitä pitää miettiä öisin kun on viltin alla suojassa.

      Ristiä kätensä ja rukoilla, näitä vaan on, ei voi mitään.

      • Anonyymi

        Olen nähnyt isän joskus vilaukselta, ihmeellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt isän joskus vilaukselta, ihmeellistä.

        Näille ei voi todellakaan mitään, poismenneet ovat Luojan suojeluksessa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe