Mulla olisi thainyrkkeilyn aloittamisesta hieman kysyttävää..
1. Tarviiko kunto olla valmiiksi jotenkin hyvä?
2. Pääseekö lajiin mukaan, vaikkei aiemmin ole minkäänlaista kokemusta minkäänlaisesta nyrkkeilystä?
3. Tarviiko olla tietyn kokoinen, että kannattaa ruveta harrastaa?
4. Onko 22vuotta liian vanha harrastamaan kyseistä lajia?
Kysymykset saattavat olla joidenkin mielestä hieman tyhmiä, mutta minulle suunnattoman tärkeitä. Olen löytänyt vihdoin ja viimein innon ruveta harrastamaan jotakin. Ja mulla on semmoinen fiilis et tuo saattaa olla just se mun laji.. :)
Kiitos vastanneille!
Thainyrkkeilystä..
kiinnostunut..
2
741
Vastaukset
- thaiboxer
1. Pitää, vähintää 3000 m cooperissa
2. Kyllä pääsee, tosin armeija on suositeltava käydä ensiksi.
3. Pieni ja kevytrakenteinen hyötyy parhaiten
4. No ei varsinaisesti, mutta voit tuntea itsesi vanhaksi muiden ollessa 13 v.- Kiva vastaus
Miks täytyy yleensä vastata, jos on noin vaikeeta vastata asiallisesti.
Siis ei tarvi kovaa pohjakuntoo!!
22- vuotias voi hyvin aloittaa. Et harrastamaan vaan jos tuntuu siltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.104966- 772667
- 462602
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei131990Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71723- 471710
- 421655
- 221646
Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden171641Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j71631