Renault megane -99 ja pikkuvikoja oleva autoni mun.. Suurin ongelma kuitenkin tällä hetkellä on...
auto ei tahdo lähteä käyntiin aamuisin. kun auto lähtee päivisin/iltaisin hyvin käyntiin muttakun auto on seisonut koko yön paikoillaan ja aamulla pitäisi jonnekkin lähteä niin ei toivoakaan että lähtisi heti kerralla. Joku 5-8 kertaa (joskus enemmän kertoja ja joskus vähemmän) saa yrittää käynnistaa että rellu lähtisi käyntiin.. Olisko kellään tietoa mikä voisi olla vikana?? kenties se kosteus??
Kosteusko
riivaa mun rellua -99
4
382
Vastaukset
- mahdollisesti kosteus
Kyseessä voi myös olla mahdollisesti kosteuden aiheuttama ongelma esim sytytyspuolelle.
- .Peak.
Impulssianturi.
- tälle
anturille
- näille
tälle kirjoitti:
anturille
antureille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t714086- 332341
- 402204
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171741Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401602Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251512- 801477
- 1431229
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221173Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125