Vara-teriä?

Ei näin

Ei jumankauta että ihminen osaa olla tyhmä. Nimittäin minulla ei varsinaisesti ollut mitään kokemusta noista piirtopöydistä (vaikka kiinnostusta toki löytyi) ennen kuin päätin ostaa pixmania.comista tuollaisen Genius G-Pen F610 piirtopöydän pari kk sitten. Halpa kun oli ja minä tällainen amatööri..

No, ihan hyvinhän se on pelannut tähän asti kunnes tänään sitten yhtäkkiä huomasin että kaksi kolmesta vara-terästä jotka tulivat kynän mukana ovat jo kuluneet ja nyt onkin jo viiminen menossa. Koitin etsiä eri verkkokaupoista ja pixmaniasta noita teriä ja kyniä mutta kun ei tahdo löytyä sitten millään. Neuvot alkavat olla hitusen vähissä. Help? :-S

Kiitos kaikille jo etukäteen vastanneille!

5

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • animator323

joku väärä tekniikka sulla jos teriä menee kuin mustekynissä :)

Eihän sitä tarvii kuin kevevyesti liuttaa siinä tabletilla.. tai sitte tuo tablettisi on tosiaan paska jos vaatii oikeen painamista. Wacom Bambo One on hyvä ja halpa (50 egee).

Mulla kans yks turha ostos:
      http://www.baari24.net/index.php?action=vthread&forum=1&topic=11

Vaatii painamista - en tykkää - saat halvalla :)

ps. siin on varateriä

• plkplk

Mulla ollut Wacomin pöytä pitkään eikä teriä ole mennyt yhtään.

• munch 25

ei kannata ollenkan sortua noihin pilipalipöytiin.ostakaa heti kunnollinen wacom,ei tartte tuskailla.kunnollisella tarkoitan intuos sarjan pöytää enkä mitään wacomin halvinta pöytää.A 6 kokoinen pöytä maksaa jonkun 230 e,mutta sillä piirtää vuosikaudet eikä tartte raivota. A 6 kokoinen on itselleni paras koko,isot on mielestäni hankalia ja kömpelöitä.

• animator323

Mä oon piirrelly vuoskausia huvinpäiten wacomin halvimmilla enkä kyllä koe, että pöytä olis liika onneton. Tietty jos oot pro artisti niin sitte varmaan niin. Mun kaltaiselle harrastelijalle ihan ok valinta.

http://free.streethost.com/~animetutor/

• ostaa
        animator323 kirjoitti:

Mä oon piirrelly vuoskausia huvinpäiten wacomin halvimmilla enkä kyllä koe, että pöytä olis liika onneton. Tietty jos oot pro artisti niin sitte varmaan niin. Mun kaltaiselle harrastelijalle ihan ok valinta.

http://free.streethost.com/~animetutor/

kallis piirtopöytä? Minulla on myös wacomin halvimpia piirtopöytiä, ja hyvin sillä olen rullaillut. Ei ongelmia. Kaverini osti vasta (noin kuukausi sitten) Wacom Intuos4 A6, ja nyt on vaihtanut sen halvempaan Wacomiin, samanlaiseen kun minulla. Hän vaihtoi sen siksi, koska Intuos sekoili ja saattoi sammua kesken piirtämisen. Että semmosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe