Vara-teriä?

Ei näin

Ei jumankauta että ihminen osaa olla tyhmä. Nimittäin minulla ei varsinaisesti ollut mitään kokemusta noista piirtopöydistä (vaikka kiinnostusta toki löytyi) ennen kuin päätin ostaa pixmania.comista tuollaisen Genius G-Pen F610 piirtopöydän pari kk sitten. Halpa kun oli ja minä tällainen amatööri..

No, ihan hyvinhän se on pelannut tähän asti kunnes tänään sitten yhtäkkiä huomasin että kaksi kolmesta vara-terästä jotka tulivat kynän mukana ovat jo kuluneet ja nyt onkin jo viiminen menossa. Koitin etsiä eri verkkokaupoista ja pixmaniasta noita teriä ja kyniä mutta kun ei tahdo löytyä sitten millään. Neuvot alkavat olla hitusen vähissä. Help? :-S

Kiitos kaikille jo etukäteen vastanneille!

5

724

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • animator323

joku väärä tekniikka sulla jos teriä menee kuin mustekynissä :)

Eihän sitä tarvii kuin kevevyesti liuttaa siinä tabletilla.. tai sitte tuo tablettisi on tosiaan paska jos vaatii oikeen painamista. Wacom Bambo One on hyvä ja halpa (50 egee).

Mulla kans yks turha ostos:
      http://www.baari24.net/index.php?action=vthread&forum=1&topic=11

Vaatii painamista - en tykkää - saat halvalla :)

ps. siin on varateriä

• plkplk

Mulla ollut Wacomin pöytä pitkään eikä teriä ole mennyt yhtään.

• munch 25

ei kannata ollenkan sortua noihin pilipalipöytiin.ostakaa heti kunnollinen wacom,ei tartte tuskailla.kunnollisella tarkoitan intuos sarjan pöytää enkä mitään wacomin halvinta pöytää.A 6 kokoinen pöytä maksaa jonkun 230 e,mutta sillä piirtää vuosikaudet eikä tartte raivota. A 6 kokoinen on itselleni paras koko,isot on mielestäni hankalia ja kömpelöitä.

• animator323

Mä oon piirrelly vuoskausia huvinpäiten wacomin halvimmilla enkä kyllä koe, että pöytä olis liika onneton. Tietty jos oot pro artisti niin sitte varmaan niin. Mun kaltaiselle harrastelijalle ihan ok valinta.

http://free.streethost.com/~animetutor/

• ostaa
        animator323 kirjoitti:

Mä oon piirrelly vuoskausia huvinpäiten wacomin halvimmilla enkä kyllä koe, että pöytä olis liika onneton. Tietty jos oot pro artisti niin sitte varmaan niin. Mun kaltaiselle harrastelijalle ihan ok valinta.

http://free.streethost.com/~animetutor/

kallis piirtopöytä? Minulla on myös wacomin halvimpia piirtopöytiä, ja hyvin sillä olen rullaillut. Ei ongelmia. Kaverini osti vasta (noin kuukausi sitten) Wacom Intuos4 A6, ja nyt on vaihtanut sen halvempaan Wacomiin, samanlaiseen kun minulla. Hän vaihtoi sen siksi, koska Intuos sekoili ja saattoi sammua kesken piirtämisen. Että semmosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1024
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      589
      861
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      644
    Aihe