Vara-teriä?

Ei näin

Ei jumankauta että ihminen osaa olla tyhmä. Nimittäin minulla ei varsinaisesti ollut mitään kokemusta noista piirtopöydistä (vaikka kiinnostusta toki löytyi) ennen kuin päätin ostaa pixmania.comista tuollaisen Genius G-Pen F610 piirtopöydän pari kk sitten. Halpa kun oli ja minä tällainen amatööri..

No, ihan hyvinhän se on pelannut tähän asti kunnes tänään sitten yhtäkkiä huomasin että kaksi kolmesta vara-terästä jotka tulivat kynän mukana ovat jo kuluneet ja nyt onkin jo viiminen menossa. Koitin etsiä eri verkkokaupoista ja pixmaniasta noita teriä ja kyniä mutta kun ei tahdo löytyä sitten millään. Neuvot alkavat olla hitusen vähissä. Help? :-S

Kiitos kaikille jo etukäteen vastanneille!

5

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • animator323

      joku väärä tekniikka sulla jos teriä menee kuin mustekynissä :)

      Eihän sitä tarvii kuin kevevyesti liuttaa siinä tabletilla.. tai sitte tuo tablettisi on tosiaan paska jos vaatii oikeen painamista. Wacom Bambo One on hyvä ja halpa (50 egee).

      Mulla kans yks turha ostos:
      http://www.baari24.net/index.php?action=vthread&forum=1&topic=11

      Vaatii painamista - en tykkää - saat halvalla :)

      ps. siin on varateriä

    • plkplk

      Mulla ollut Wacomin pöytä pitkään eikä teriä ole mennyt yhtään.

    • munch 25

      ei kannata ollenkan sortua noihin pilipalipöytiin.ostakaa heti kunnollinen wacom,ei tartte tuskailla.kunnollisella tarkoitan intuos sarjan pöytää enkä mitään wacomin halvinta pöytää.A 6 kokoinen pöytä maksaa jonkun 230 e,mutta sillä piirtää vuosikaudet eikä tartte raivota. A 6 kokoinen on itselleni paras koko,isot on mielestäni hankalia ja kömpelöitä.

      • animator323

        Mä oon piirrelly vuoskausia huvinpäiten wacomin halvimmilla enkä kyllä koe, että pöytä olis liika onneton. Tietty jos oot pro artisti niin sitte varmaan niin. Mun kaltaiselle harrastelijalle ihan ok valinta.

        http://free.streethost.com/~animetutor/


      • ostaa
        animator323 kirjoitti:

        Mä oon piirrelly vuoskausia huvinpäiten wacomin halvimmilla enkä kyllä koe, että pöytä olis liika onneton. Tietty jos oot pro artisti niin sitte varmaan niin. Mun kaltaiselle harrastelijalle ihan ok valinta.

        http://free.streethost.com/~animetutor/

        kallis piirtopöytä? Minulla on myös wacomin halvimpia piirtopöytiä, ja hyvin sillä olen rullaillut. Ei ongelmia. Kaverini osti vasta (noin kuukausi sitten) Wacom Intuos4 A6, ja nyt on vaihtanut sen halvempaan Wacomiin, samanlaiseen kun minulla. Hän vaihtoi sen siksi, koska Intuos sekoili ja saattoi sammua kesken piirtämisen. Että semmosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7791
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      78
      3824
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1333
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1087
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1032
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      728
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      715
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      39
      677
    Aihe