Vinkki: Suojaa vaatteesi

ravintolassa ettei läiky

punaviini vaatteillesi

Itse teen näin: Kun menen ravinteliin laitan syliini ison terveys siteen tai tenan teipillä pysyy hyvin sylissä, on sen verran paksu ettei haittaa jos viini läikkyy jos läikkyy se imeytyy siteeseen/tenaan niin vaatteet pysyvät puhtaina.

6

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konsti mutta

      ei kovin tyylikäs. Parempi ottaa oma tuttipullo tai nokkamuki mukaan, ei läiky niin helposti.

    • ...................

      Ja kohta hienopierut itkee ja kertoo miten juntti olet, koska et tajua miten elämää suurempi asia servetti ja sen paikka on. Oletan siis, että tämä keskustelunaloitus on inspiraationsa saanut juurikin tuosta servetin paikka ravintolassa -ketjusta.

      Ideaa voi myös jalostaa jonkun verran, sylin lisäksi tenoja voi teipata kalsareihin takapuolelle, jos vaikka hyvinsyöneenä iskee kakkoshätä, koska jos tena imee kusen, niin miksipä ei myös paskaa. Koska nämä samat hienopierut eivät myöskään hyväksy sitä, että julkisissa vessoissa käydään kakkaamassa, pissaaminenkin on siinä ja siinä hyväksyttävän rajoissa, jos vuoraa pöntön paperilla ja vaikka vesihanan kohinasta luo taustaäänen, ettei lorina satu häiritsemään muita mahdollisia vessassakävijöitä.

      Itse asiassa tenallehan voisi keksiä loputtomasti käyttötarkoituksia ravintolakäyntejä helpottamaan. ;D

    • Keiton ystävä

      Minä tuon mukanani ravintolaan aina sellaisen taskukokoisen kertakäyttösadetakin jonka laitan päälleni.

      On tullut nuoruudessani elettyä papan varoilla vähän turhan lennokkaasti ja on erinäisi aineita otettu sen verran, että kädet nykyään tärisevät ja aina välillä voimakkaita pakkoliikkeitä käsillä.

      Kun tykkään kovasti keitoista niin joskus pakkoliikkeen tullessa gazpacho keitto saattaa lentää melko koreassa kaaressa parinkin pöydän päähän, sadetakille on käyttöä.

      • nyt riittää

        On se nyt vaan per... ettei yksikään palsta säily tolta järjettömältä sähläämiseltä. Pelatkaa pelejä, tehkää ihan mitä vaan, mutta jättäkää nämä keskustelut niille jotka niistä jotain ymmärtävät. Ja jos provoilee tai pelleilee, siinäkin voisi olla tyyliä. Sadetakit ja tenat, oh yeah.

        Tämä viesti johon varsinaisesti vastasin heijasti hillitöntä kateutta niitä kohtaan, jotka on saaneet jonkinlaisen kasvatuksen (papan varoilla???)


      • keiton ystävä
        nyt riittää kirjoitti:

        On se nyt vaan per... ettei yksikään palsta säily tolta järjettömältä sähläämiseltä. Pelatkaa pelejä, tehkää ihan mitä vaan, mutta jättäkää nämä keskustelut niille jotka niistä jotain ymmärtävät. Ja jos provoilee tai pelleilee, siinäkin voisi olla tyyliä. Sadetakit ja tenat, oh yeah.

        Tämä viesti johon varsinaisesti vastasin heijasti hillitöntä kateutta niitä kohtaan, jotka on saaneet jonkinlaisen kasvatuksen (papan varoilla???)

        Piti keksiä jokin yhdistävä tekijä pakkoliikkeille, käsien tutinalle ja sille että miksi ruokailee ravintolassa, joten mieleeni juolahti tälläinen jetset elämää viettänyt.

        Ei kateus juolahtanut mieleenikään, rahaa on jos ei paljon, niin kuitenkin riittävästi.


      • pukupukupuku

        Mulla on kokovartalokumipuku. Suojaa paremmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe