Vaimo paranisko vaihtamalla?

yksmies

Kai elämässäni muutos ois paikallaan,
kun laulussakin sitä pohditaan?
Tosin nelikymppistä en alkais vaihtamaan
kahteen kakskymppiseen kuitenkaan,
joku kompromissi kyllä tehtävä ois,
etten sotajalalla Kertun kans tarpois

Siis kerropas vinkkisi välittömästi,
miten hoitaa tää vaihto esteettömästi?;

Postimyyntiinkö laitan tilauksen uuden,
deittiinkö parinetsintämahdollisuuden?
Vai summamutikassako kadulta etsin,
gallupilla valkkaan ,jos sellaisen keksin?
Lehteenkö laitan koko sivun kirjoituksen,
vai etsintäkuulutukseen lyhyen ilmoituksen
odottaen että sähköpostia saisin
ja sitten sen unelmien naisen naisin...

(Tjaahas... katsotaas... yksi viesti saapunut...
joku hottimimmi Kerttu, mitäh? Eiiiihhh...!)

16

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivalla huumorilla höystettyä tosiasiaa. Letkeää tekstiä :)

      • jotain uuttako

        On se kummaa kun tulee kevät niin iskee muutoksen halu. Jotain uutta ja komeaa niin tekee mieli. Joku vaihtaa vanhan vaimon uuteen ja entistä ehompaan, jotku kuuleemma samoin tein kahteen.Entisen ukkonsa joku on valmis uhraamaan ja joillekin auttaa vain osoitteenmuutos. Siis kummallekkin omansa
        Mutta mulla on asiat niin, että kotoani en lähde, mitä sitä vanha ihminen. Eikä miehen vaihto auta tähän vaivaan, sillä mulle on sattunu niin hyvä ukko, että ei sitä auta kierrätykseen laittaa.
        Vaan sitten keksin sen on autokuume joka keväinen siispä autokauppaan etsimään. Vaan ei oikein kelvannut naisimmeisen rahat kun kukaan ei halunnut kauppasille, oli myyjilllä hauskempaa keskenään.
        Vaan sitten löysinn etistä kaupan jossa raha kelpas ja löytyi palvelua. Nyt onnellisena uudella kaaralla kurvailen.


      • Yks mies.
        jotain uuttako kirjoitti:

        On se kummaa kun tulee kevät niin iskee muutoksen halu. Jotain uutta ja komeaa niin tekee mieli. Joku vaihtaa vanhan vaimon uuteen ja entistä ehompaan, jotku kuuleemma samoin tein kahteen.Entisen ukkonsa joku on valmis uhraamaan ja joillekin auttaa vain osoitteenmuutos. Siis kummallekkin omansa
        Mutta mulla on asiat niin, että kotoani en lähde, mitä sitä vanha ihminen. Eikä miehen vaihto auta tähän vaivaan, sillä mulle on sattunu niin hyvä ukko, että ei sitä auta kierrätykseen laittaa.
        Vaan sitten keksin sen on autokuume joka keväinen siispä autokauppaan etsimään. Vaan ei oikein kelvannut naisimmeisen rahat kun kukaan ei halunnut kauppasille, oli myyjilllä hauskempaa keskenään.
        Vaan sitten löysinn etistä kaupan jossa raha kelpas ja löytyi palvelua. Nyt onnellisena uudella kaaralla kurvailen.

        Kyllä tuota Kerttua komeampaa naista on kuule vaikea löytää,
        ja jos löytyykin, niin enhän mä sen takia sitä ole vaihtamassa,
        täydellinenhän se on kaikin puolin, mutta kun se on niin villi,
        ettei sitä kesytä mikään. Temperamenttinen ja ailahtelevainen;
        aina kun selkänsä kääntää, niin jo on uusi ihastus menossa.

        Alan olla jo liian vanha pysymään perässä ja pitämään puoliani.
        Siksi ajattelin, että.....


      • Yks mies.

        Kiitos kehuista. :)
        Et olekaan ennen poikennut kommentoimaan.


      • Yks mies. kirjoitti:

        Kiitos kehuista. :)
        Et olekaan ennen poikennut kommentoimaan.

        Olen vasta löytänyt nää runojutut. Kävin lukaisemassa aikasempia runojasi. Voi jessus, et oli mukavaa luettavaa. Kivasti kirjoitat.


      • Yks mies.
        Kuutar64 kirjoitti:

        Olen vasta löytänyt nää runojutut. Kävin lukaisemassa aikasempia runojasi. Voi jessus, et oli mukavaa luettavaa. Kivasti kirjoitat.

        Kiitos kun kävit lukemassa ja tervetuloa runoilemaan! :)


    • Kylläpä aiheen keksit - huumorikkaan - mutta
      miten luonto ja elämä meitä tahoillaan vie kuin
      miten sitä itsessämme kohtelemme.

      Saanko purttasi keinuttaa että miten
      morsiot palstoillaan isäntä ehdokasta
      mittaavat - Varattu tai ei - mikä lie valon
      määrä värien ja tunteiden kehdossa.

      Kiva ja hersyävä runo keveydellään tai
      mistä sen tietää yksmiehen "metkuja"

      Hymyä aatoksiesi
      syliin täältä lähetän.

      • Yks mies.

        (sopii keinuttaa) :D


    • Gretchen

      ..voip käyvä niinkin jotta mieskin paranoo, hymy näkkyypi silimistä asti.
      Ne uovat kuitennii sielun peilu:)

      • Yks mies.

        kuitennii ja huanommakskaan ei voi enää män. :DD


    • lindalinda1

      no nythän Wenkula repäs aiheen,
      vaimonvaihtoa kun harkitsee
      nuhteita antaa pitäis ajatuksilleen
      mut tyydyn vain hymyyn hiljaiseen.

      Ei vaan, aina yhtä mainiota tekstiä Sinulta,
      pilke silmäkulmassa toteutettuna.

      ' hottimimmi Kerttu ' ja silleen.
      Kiitos hersyvästä aamulukemisesta ja hillitse
      nyt kuitenkin itseäsi :D

      • Yks mies.

        Kerttuhan se piiskaa tarttis pyllylleen!

        Rajansa se munkin mahottomuudensietokyvyllä on... ;D

        Ei sitä koskaan tiiä vaikka en hillittiskään. ;)


    • zakus

      Mä käsitin tämän tekstin otsikon hieman väärin sillä ajattelin että nainen on jollain tavalla kipeä ja että syynä tähän tilaan on hänen puolisonsa?

      Parametrit ja paraneminen on varmaa kun kävelee reippaasti ulos eikä jää soittelemaan lehdillä.

      • Yks mies.

        kun viittasin tuohon Mamban biisiin.

        Arvelen kuitenkin, että ymmärsit kyllä,
        kun olet nokkelampi kuin minä. Olen melko suoraviivainen.

        En ole materialistinen, mutta miksi kävelisin kodistani (50/50) ulos?
        Tätä voisin pohtia jossain toisessa runossa.


    • ...Pidä se Kerttu vaan , tiedä mikälaisen hempukan saisit vaihdossa..
      Vanhassa vara parempi ...
      Ja Kerttukin sen hokas.... se hottimimmi=)

      Kiva huumorilla höystetty runo =)

      • Yks mies.

        ihan mahottomia, mutta ilmankaan ei pärjää. ;)
        Mites te sen oikein teette, kun miehet menevät ihan sekaisin? ;DD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe