Vaimo paranisko vaihtamalla?

yksmies

Kai elämässäni muutos ois paikallaan,
kun laulussakin sitä pohditaan?
Tosin nelikymppistä en alkais vaihtamaan
kahteen kakskymppiseen kuitenkaan,
joku kompromissi kyllä tehtävä ois,
etten sotajalalla Kertun kans tarpois

Siis kerropas vinkkisi välittömästi,
miten hoitaa tää vaihto esteettömästi?;

Postimyyntiinkö laitan tilauksen uuden,
deittiinkö parinetsintämahdollisuuden?
Vai summamutikassako kadulta etsin,
gallupilla valkkaan ,jos sellaisen keksin?
Lehteenkö laitan koko sivun kirjoituksen,
vai etsintäkuulutukseen lyhyen ilmoituksen
odottaen että sähköpostia saisin
ja sitten sen unelmien naisen naisin...

(Tjaahas... katsotaas... yksi viesti saapunut...
joku hottimimmi Kerttu, mitäh? Eiiiihhh...!)

16

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivalla huumorilla höystettyä tosiasiaa. Letkeää tekstiä :)

      • jotain uuttako

        On se kummaa kun tulee kevät niin iskee muutoksen halu. Jotain uutta ja komeaa niin tekee mieli. Joku vaihtaa vanhan vaimon uuteen ja entistä ehompaan, jotku kuuleemma samoin tein kahteen.Entisen ukkonsa joku on valmis uhraamaan ja joillekin auttaa vain osoitteenmuutos. Siis kummallekkin omansa
        Mutta mulla on asiat niin, että kotoani en lähde, mitä sitä vanha ihminen. Eikä miehen vaihto auta tähän vaivaan, sillä mulle on sattunu niin hyvä ukko, että ei sitä auta kierrätykseen laittaa.
        Vaan sitten keksin sen on autokuume joka keväinen siispä autokauppaan etsimään. Vaan ei oikein kelvannut naisimmeisen rahat kun kukaan ei halunnut kauppasille, oli myyjilllä hauskempaa keskenään.
        Vaan sitten löysinn etistä kaupan jossa raha kelpas ja löytyi palvelua. Nyt onnellisena uudella kaaralla kurvailen.


      • Yks mies.
        jotain uuttako kirjoitti:

        On se kummaa kun tulee kevät niin iskee muutoksen halu. Jotain uutta ja komeaa niin tekee mieli. Joku vaihtaa vanhan vaimon uuteen ja entistä ehompaan, jotku kuuleemma samoin tein kahteen.Entisen ukkonsa joku on valmis uhraamaan ja joillekin auttaa vain osoitteenmuutos. Siis kummallekkin omansa
        Mutta mulla on asiat niin, että kotoani en lähde, mitä sitä vanha ihminen. Eikä miehen vaihto auta tähän vaivaan, sillä mulle on sattunu niin hyvä ukko, että ei sitä auta kierrätykseen laittaa.
        Vaan sitten keksin sen on autokuume joka keväinen siispä autokauppaan etsimään. Vaan ei oikein kelvannut naisimmeisen rahat kun kukaan ei halunnut kauppasille, oli myyjilllä hauskempaa keskenään.
        Vaan sitten löysinn etistä kaupan jossa raha kelpas ja löytyi palvelua. Nyt onnellisena uudella kaaralla kurvailen.

        Kyllä tuota Kerttua komeampaa naista on kuule vaikea löytää,
        ja jos löytyykin, niin enhän mä sen takia sitä ole vaihtamassa,
        täydellinenhän se on kaikin puolin, mutta kun se on niin villi,
        ettei sitä kesytä mikään. Temperamenttinen ja ailahtelevainen;
        aina kun selkänsä kääntää, niin jo on uusi ihastus menossa.

        Alan olla jo liian vanha pysymään perässä ja pitämään puoliani.
        Siksi ajattelin, että.....


      • Yks mies.

        Kiitos kehuista. :)
        Et olekaan ennen poikennut kommentoimaan.


      • Yks mies. kirjoitti:

        Kiitos kehuista. :)
        Et olekaan ennen poikennut kommentoimaan.

        Olen vasta löytänyt nää runojutut. Kävin lukaisemassa aikasempia runojasi. Voi jessus, et oli mukavaa luettavaa. Kivasti kirjoitat.


      • Yks mies.
        Kuutar64 kirjoitti:

        Olen vasta löytänyt nää runojutut. Kävin lukaisemassa aikasempia runojasi. Voi jessus, et oli mukavaa luettavaa. Kivasti kirjoitat.

        Kiitos kun kävit lukemassa ja tervetuloa runoilemaan! :)


    • Kylläpä aiheen keksit - huumorikkaan - mutta
      miten luonto ja elämä meitä tahoillaan vie kuin
      miten sitä itsessämme kohtelemme.

      Saanko purttasi keinuttaa että miten
      morsiot palstoillaan isäntä ehdokasta
      mittaavat - Varattu tai ei - mikä lie valon
      määrä värien ja tunteiden kehdossa.

      Kiva ja hersyävä runo keveydellään tai
      mistä sen tietää yksmiehen "metkuja"

      Hymyä aatoksiesi
      syliin täältä lähetän.

      • Yks mies.

        (sopii keinuttaa) :D


    • Gretchen

      ..voip käyvä niinkin jotta mieskin paranoo, hymy näkkyypi silimistä asti.
      Ne uovat kuitennii sielun peilu:)

      • Yks mies.

        kuitennii ja huanommakskaan ei voi enää män. :DD


    • lindalinda1

      no nythän Wenkula repäs aiheen,
      vaimonvaihtoa kun harkitsee
      nuhteita antaa pitäis ajatuksilleen
      mut tyydyn vain hymyyn hiljaiseen.

      Ei vaan, aina yhtä mainiota tekstiä Sinulta,
      pilke silmäkulmassa toteutettuna.

      ' hottimimmi Kerttu ' ja silleen.
      Kiitos hersyvästä aamulukemisesta ja hillitse
      nyt kuitenkin itseäsi :D

      • Yks mies.

        Kerttuhan se piiskaa tarttis pyllylleen!

        Rajansa se munkin mahottomuudensietokyvyllä on... ;D

        Ei sitä koskaan tiiä vaikka en hillittiskään. ;)


    • zakus

      Mä käsitin tämän tekstin otsikon hieman väärin sillä ajattelin että nainen on jollain tavalla kipeä ja että syynä tähän tilaan on hänen puolisonsa?

      Parametrit ja paraneminen on varmaa kun kävelee reippaasti ulos eikä jää soittelemaan lehdillä.

      • Yks mies.

        kun viittasin tuohon Mamban biisiin.

        Arvelen kuitenkin, että ymmärsit kyllä,
        kun olet nokkelampi kuin minä. Olen melko suoraviivainen.

        En ole materialistinen, mutta miksi kävelisin kodistani (50/50) ulos?
        Tätä voisin pohtia jossain toisessa runossa.


    • ...Pidä se Kerttu vaan , tiedä mikälaisen hempukan saisit vaihdossa..
      Vanhassa vara parempi ...
      Ja Kerttukin sen hokas.... se hottimimmi=)

      Kiva huumorilla höystetty runo =)

      • Yks mies.

        ihan mahottomia, mutta ilmankaan ei pärjää. ;)
        Mites te sen oikein teette, kun miehet menevät ihan sekaisin? ;DD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe