Rahastuksen makua?
http://www.veoh.com/group/kimiraikkonen#watch=v18866483HQmTxDNM
Kimiä ilmaiseksi
6
367
Vastaukset
- helvetissä se
ylisuuri lippis nyt oli???
- adffdasfad
up Shoemakers ass
- Turhapuro Uuno
hyvä tuo maailman nopein. Kimi on vaan saatanan hyvä, siitä tää valitus täällä. Kimi on myös helvetin mukava sälli.
- ei autourheilija
Ajaako Kimi rallia vai mitä helketin pelleilyä tuo on olevinaan? Kimin näköinen kaveri seisoo auton ulkopuolella. videolla on linkki satellitetv.we.bs! Aika epämääräinen virussaitti varmaan. Noita ei kannata kokeilla.
Autourheilu pitäisi kieltää kokonaan. Vaarallista ja turhaa luonnonvarojen tuhlaamista. - penkkiurheilu
ei autourheilija kirjoitti:
Ajaako Kimi rallia vai mitä helketin pelleilyä tuo on olevinaan? Kimin näköinen kaveri seisoo auton ulkopuolella. videolla on linkki satellitetv.we.bs! Aika epämääräinen virussaitti varmaan. Noita ei kannata kokeilla.
Autourheilu pitäisi kieltää kokonaan. Vaarallista ja turhaa luonnonvarojen tuhlaamista.jos ei autourheilu kiinnosta.
- Jäänainen
ei autourheilija kirjoitti:
Autourheilu pitäisi kieltää kokonaan. Vaarallista ja turhaa luonnonvarojen tuhlaamista.Kimi oli lomallaan ajamassa Suomen MM-rallin Jyväskylässä. Mä olin ihan livenä kattomassa, joskaan en tuota EK:ta.
Kimi oli lomalla! Toi on Kimin tapa viettää lomaa, ei mitään rahastusta, vaikka ei siitä järjestäjille haittaakaan ollut :D Mut on Kimi ennenkin niitä ralleja ajanut ilman mitään isoo haloota.
Ja mitä tulle ei autourheilijan kommenttiin, niin noin minäkin ajattelin ennen kuin ryhdyin lajia seuraamaan. Eniten niitä päästöjä itseasiassa tulee niiden kamojen raahaamisesta maailman ääriin, ei itse ajamisesta. Miettikääs uudestaan mitä yksi lento tuottaa ja ettikää sitten yhen F1 kisan päästöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316