Rahastuksen makua?
http://www.veoh.com/group/kimiraikkonen#watch=v18866483HQmTxDNM
Kimiä ilmaiseksi
6
344
Vastaukset
- helvetissä se
ylisuuri lippis nyt oli???
- adffdasfad
up Shoemakers ass
- Turhapuro Uuno
hyvä tuo maailman nopein. Kimi on vaan saatanan hyvä, siitä tää valitus täällä. Kimi on myös helvetin mukava sälli.
- ei autourheilija
Ajaako Kimi rallia vai mitä helketin pelleilyä tuo on olevinaan? Kimin näköinen kaveri seisoo auton ulkopuolella. videolla on linkki satellitetv.we.bs! Aika epämääräinen virussaitti varmaan. Noita ei kannata kokeilla.
Autourheilu pitäisi kieltää kokonaan. Vaarallista ja turhaa luonnonvarojen tuhlaamista. - penkkiurheilu
ei autourheilija kirjoitti:
Ajaako Kimi rallia vai mitä helketin pelleilyä tuo on olevinaan? Kimin näköinen kaveri seisoo auton ulkopuolella. videolla on linkki satellitetv.we.bs! Aika epämääräinen virussaitti varmaan. Noita ei kannata kokeilla.
Autourheilu pitäisi kieltää kokonaan. Vaarallista ja turhaa luonnonvarojen tuhlaamista.jos ei autourheilu kiinnosta.
- Jäänainen
ei autourheilija kirjoitti:
Autourheilu pitäisi kieltää kokonaan. Vaarallista ja turhaa luonnonvarojen tuhlaamista.Kimi oli lomallaan ajamassa Suomen MM-rallin Jyväskylässä. Mä olin ihan livenä kattomassa, joskaan en tuota EK:ta.
Kimi oli lomalla! Toi on Kimin tapa viettää lomaa, ei mitään rahastusta, vaikka ei siitä järjestäjille haittaakaan ollut :D Mut on Kimi ennenkin niitä ralleja ajanut ilman mitään isoo haloota.
Ja mitä tulle ei autourheilijan kommenttiin, niin noin minäkin ajattelin ennen kuin ryhdyin lajia seuraamaan. Eniten niitä päästöjä itseasiassa tulee niiden kamojen raahaamisesta maailman ääriin, ei itse ajamisesta. Miettikääs uudestaan mitä yksi lento tuottaa ja ettikää sitten yhen F1 kisan päästöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627