omistan jo kulmakorun,hinku tuli nyt tietenkin sitten huulikoruun,kokemuksia?en nyt ala kyselemään sattuuko se,koska sen on pakko sattua...
Lävistyksistä...huulikoruista
116
37035
Vastaukset
- mä vaan
Mä laitoin ite huulikorun..ei oo tulehtunu kertaakaan tai mitään haittaa ei oo ollu.eka tosin laitoin liian ylös,tein sit toisen alemmas.
- dasdasdada
Tein itselleni päivä sitten huulikorun, nyt huuli on turvonnut ihan kivaan kuntoon. Käviskö sulla näin? Voi tietty johtua siitä että mulla oli liian pieni koru siinä eka. Nyt vaihdoin sitte hiukan isompaan. Jos sulla turpos, ni kuinka kauan sitä suunnilleen kesti?
- juu :)
dasdasdada kirjoitti:
Tein itselleni päivä sitten huulikorun, nyt huuli on turvonnut ihan kivaan kuntoon. Käviskö sulla näin? Voi tietty johtua siitä että mulla oli liian pieni koru siinä eka. Nyt vaihdoin sitte hiukan isompaan. Jos sulla turpos, ni kuinka kauan sitä suunnilleen kesti?
paitsi ettei mulla ollu paljoa turvonnu. mutta mulla se kesti vaan pari tuntia. huuhtele ja hoida sitä hyvin, nii kyllä se siitä :) ite tein omani :)
- Huulikorusta haaveileva.
Heipä hei! :)
Kysympä tässä keskustelussa teiltä, että kuinka pitkä pitää olla ensimmäinen tappi huuleen? Itselläni on vain 8mm, koska ei ollut pitempiä. Voiko tuolla tehdä? :) Minkä kokoisia teillä itsellä on ollut? - Riikkaa
dasdasdada kirjoitti:
Miul se oli pari päivää turvoksissa kunnes sain siihen iha kunnon korun.
Nyt vaan aamusi ku herää on huuli ihan sairaan kipee ku rengas on sen verran pieni.
Mut ei sen turvotuksen pitäs kovin kauaa kestää,
ellei se sitten oo tulehtunu. - Bye Bye Kitty
Hmm....sellasta että.....ööh....nii niinku laitoitko sen korun sellasissa oikeilla välineillä niinku tollasissa lävistys liikkeissä ????? Minkälainen sill siis oli tappi vai sellanen ihana snake bite juttu
- moioonjessi
Bye Bye Kitty kirjoitti:
Hmm....sellasta että.....ööh....nii niinku laitoitko sen korun sellasissa oikeilla välineillä niinku tollasissa lävistys liikkeissä ????? Minkälainen sill siis oli tappi vai sellanen ihana snake bite juttu
Moi...no siis mä itte laitoin ite. Ja mulla on ihan oikea huulikoru se mut laitoin tämän korun sellasella oikealla neulalla mitä saa apteekeista
- minttumoi-
heijj..aattelin tos tehä itte korun ku ei äiti,ja iskä suostu liikkeesee viemää ni ostasin sit jossai vaiheessa oikeen koru,mut voiko pitää vähä aikaa korvista..? mutta tärkein kysymys,eikös naama voi halvaantua jos tekee sen väärään kohtaan? :/ mikä kohta ois oikee..haluan itte ylös,ni neuvoja et miten laitann..? tai pääasias mihin kohtaan..??
- (: (: (:
Hei joku tosi ihana ihminen voisi vastata tähän pieneen pulmaani nimittäin; olen tekemässä itse huulikorun riittääkö 12 millin mittainen koru siihen ? haittaisko jos koru olis liian pieni kun ottaa huomioon turpoamisen? paljonko lävistys turpoa cm vai ? turpoaako huuli enemmän jos koru on liina pieni ? Kiitos oikein paljon, jos joku vaivautui vastaamaan järkevästi (:
- cheek112
tulehtuuko ne huulikorut helposti? Mä oon ottaas ehkä huulikorua? Nii halusin vaan lisää tietoa, ettei tuu sitte pettymystä. :)
- cheek112
minttumoi- kirjoitti:
heijj..aattelin tos tehä itte korun ku ei äiti,ja iskä suostu liikkeesee viemää ni ostasin sit jossai vaiheessa oikeen koru,mut voiko pitää vähä aikaa korvista..? mutta tärkein kysymys,eikös naama voi halvaantua jos tekee sen väärään kohtaan? :/ mikä kohta ois oikee..haluan itte ylös,ni neuvoja et miten laitann..? tai pääasias mihin kohtaan..??
heips! Mun kaverilla on ylhäällä ja alhaalla huulikoru nii sillä on kyllä niissä aina korvikset ja korviksen lukko takana. Et kyl se taitaa onnistuu.
Laitoin kyl aika myöhää, et ootko jo tehny sen? - cheek112
moro, mä oon ehkä ottaas huuli korua ylös. Mulla on tappi koru, mut en tiiä mil neulal se kannattais laittaa? Maksaako ne apteekin neulat paljon? Myyks ne niit kaiken ikäsille??? :o
Pitäis saaha äkkii vastauksia! - ppiaa13
(: (: (: kirjoitti:
Hei joku tosi ihana ihminen voisi vastata tähän pieneen pulmaani nimittäin; olen tekemässä itse huulikorun riittääkö 12 millin mittainen koru siihen ? haittaisko jos koru olis liian pieni kun ottaa huomioon turpoamisen? paljonko lävistys turpoa cm vai ? turpoaako huuli enemmän jos koru on liina pieni ? Kiitos oikein paljon, jos joku vaivautui vastaamaan järkevästi (:
miten voi tehdä itse huuli korun??
- kipuun tottuu
dasdasdada kirjoitti:
tein pari kuukautta sit ite alahuuleen lävistyksen olin alkuun aika kauvan korvikseen kaa siin mut vaihoin sit pienenmpään lävistykseeen ei mitään reaktioo mut nyt ku on iso renkkas niin tulehtu ja on mätäpatti tosi kipeä );
- trollolloo
minttumoi- kirjoitti:
Kannattaa ainaki koittaa meneekö siinä heermo...
- !!
cheek112 kirjoitti:
moro, mä oon ehkä ottaas huuli korua ylös. Mulla on tappi koru, mut en tiiä mil neulal se kannattais laittaa? Maksaako ne apteekin neulat paljon? Myyks ne niit kaiken ikäsille??? :o
Pitäis saaha äkkii vastauksia!17 centtii maksaa, ja myi mullekki .. ostin ku olin 11 ja tein korvikset sil. iha lävärineulaa pyysin nii 17 centil anto 11 vuotiaalle (:
- norkkis
Itelläni kyseinen lävistys. Itse pidän siitä mutta yksi huonokin puoli löytyy...Nimittäin kun on tappikoru niin se repii ikeniä ikävästi alaspäin. Joskus jopa niin paljon että kipeetä tekee. Rengas taas on mun mielestä aina jotenki tiellä.
- pikkug00tter0inen
mullaki on huulikoru, viikko sitten otin, tappiversion, mulla ei raasta ikeniäkään ollenkaan, se riippuu ihan jokaisen ihmisen "suun mallista". vaikka mulla se on vähäsen tulehtunu, vaikka pidän niin puhtaana ku osaan... mut kyll se on siitä eestä hienokin ^^
ja se ei muuten koske, sitä ei "kerkee" tajuamaan kun se reikä on jo siinä. ja eihän se tehtynä sitten enää tunnukkaan ^^
ite otin ihan alan liikkeessä. - ...
pikkug00tter0inen kirjoitti:
mullaki on huulikoru, viikko sitten otin, tappiversion, mulla ei raasta ikeniäkään ollenkaan, se riippuu ihan jokaisen ihmisen "suun mallista". vaikka mulla se on vähäsen tulehtunu, vaikka pidän niin puhtaana ku osaan... mut kyll se on siitä eestä hienokin ^^
ja se ei muuten koske, sitä ei "kerkee" tajuamaan kun se reikä on jo siinä. ja eihän se tehtynä sitten enää tunnukkaan ^^
ite otin ihan alan liikkeessä.Joo, ei se varmaan ihan aluksi rupeakaan. Mulla ei ollut vuoteen oikeastaan mitn ongelmia, mutta sen jälkeen on ruvennut hankaamaan ikeniä ärsyttävästi. Olen menossa vaihtamaan renkaaseen.
... kirjoitti:
Joo, ei se varmaan ihan aluksi rupeakaan. Mulla ei ollut vuoteen oikeastaan mitn ongelmia, mutta sen jälkeen on ruvennut hankaamaan ikeniä ärsyttävästi. Olen menossa vaihtamaan renkaaseen.
Mulla on kanssa huulikoru ja ollut varmaan jo varmaan vähä päälle vuoden ja nyt ei oo enää kivaa ku on alentunut ikenet, että ajattelin kanssa poistaa koko korun. Tuskin se rengas kauheasti auttaa tai uskon niin. Voishan sitä kokeilla täytyy kattella, mutta tänään päätin ottaa sen korun pois kokonaan :( surettaa pikkasen.
- huulikoru!!<3
Oon tota 11 w. ja haluisin ton huulikorun ! ..Ja äitikii antais..mut onkos teil kokemuksii tost starhausesta ? ku aattelin ottaa sen siel ja tiiättekö et saako 11 w. oottaa??
- Some hero
Voit ostaa lyvyemmän tapin huulikoruusi niin se vähentäisi ikenien kipeytymistä. Itsellä auttoi. :)
- plaaaplaa
huulikoru!!<3 kirjoitti:
Oon tota 11 w. ja haluisin ton huulikorun ! ..Ja äitikii antais..mut onkos teil kokemuksii tost starhausesta ? ku aattelin ottaa sen siel ja tiiättekö et saako 11 w. oottaa??
Kaikis liikkeis ne ei tee noin nuorille.
- yankee
löytyy sekä ala-että ylähuulesta. voin sanoo et ala ei sattunu ollenkaan ja ylä vähän. Ja se repiikö se ikeniä, on ihan henkilökohtainen juttu. Mulla nimittäin ei.
Mitäköhän kokemuksia sä haluaisit? Tossa ne on ja yhdessä ollaan oltu 3-4 vuotta. - taina
mua kiinostais ja boyfrendikin vähä haluis mutku entiiä uskaltaisko onx kellää kokemusta noista genitaalijutuista mite sattuu,paraneeko yms ja onko toi igor hyvä paikka
- Petter
käy harnessin sivuilla kattomassa tietoa genitaalilävistyksistä! ja Yazkaa suosittelen
- vampire
Petter kirjoitti:
käy harnessin sivuilla kattomassa tietoa genitaalilävistyksistä! ja Yazkaa suosittelen
eli kiitos kun vastasitte... olen ottamassa rengasta,en oikein pidä niistä tapeista,makuasia :)
- joops
vampire kirjoitti:
eli kiitos kun vastasitte... olen ottamassa rengasta,en oikein pidä niistä tapeista,makuasia :)
ei muutaku rengas häppäriin
- Läväri
mulla on genitaaliläväri ja sen ottaminen sattu aika paljon ainakin mulla sit istuminen on vaikeeta 2-5 päivän välillä mulla oli istuminen vaikeeta 4 päivää ja se on aika yksilöllistä koska istuminen on taas helppoo mut miks sun poikaystävä haluais et sulla on se koru? se pitää hankkia omasta tahdosta (jos kestää kipua)
muut ei saa painostaa sua mut jos ite haluut niin ei siinä sit mitään pahaa oo eli jos todella haluut sen lävistyksen niin sitte vaan marssit lävistäjälle rohkeesti mut kipua pitää sietää aika lailla .... siitä igor`s liikkeestä mä en tiedä onko se hyvä ku ite kävin ottamas korun needle pointissa. - :))
Genitaalilävistykset eivät yleensä ole niin kivuliaita kuin luullaan ja ne myös paranevat useimmiten nopeasti. Suomessa genitaalilävistysten ikäraja on yleisesti 18 vuotta, eivätkä kaikki lävistäjät tee niitä ollenkaan.
- djmemmu
laitoin itse noin kolme vuotta sitten huulikorun, ei tulehtunut koskaan eikä sattunut laitto. otin sen pois vuoden jälkeen ja nyt kaduttaa. haluan ottaa nyt liikkeessä tohon huuleen sivulle timantin, sellasen pienen. itseäni kans pelottaa sattuuko se. mutta kyllä uskon että sen kestää,ei se niin paljoa voi sattua. =)
- Tietämätön...
Oon miettiny et jos ottais korun tohon, mut sit mua on alkanu pelottaa et jääkö siitä jonkunlainen arpi jos sen sit ottaa pois? Kiitti jos kehtaatte vastata :)
- Ei oo tietoa!!
Kun ottaa hullikorun niin saako samana päivänä juoda alkoholia jos ei saa niin kuinka kauan pitää jättää väliä? =)
- hääääääään
Ei oo tietoa!! kirjoitti:
Kun ottaa hullikorun niin saako samana päivänä juoda alkoholia jos ei saa niin kuinka kauan pitää jättää väliä? =)
Huulikorun kun ottaa niin ei saa kahteen viikkoon polttaa,ei saa juoda alkoholia ja ei mielellään paljoa maitotuotteita. itte haluaisin huuleen alas sivulle mutta kun pelkään että se tulehtuu pahasti tai sit lävistäessä tulee jotain esteitä. auttakaa? onko teillä kaikki ok,ketkä on ottanu?
- cvmxiodfjbid
hääääääään kirjoitti:
Huulikorun kun ottaa niin ei saa kahteen viikkoon polttaa,ei saa juoda alkoholia ja ei mielellään paljoa maitotuotteita. itte haluaisin huuleen alas sivulle mutta kun pelkään että se tulehtuu pahasti tai sit lävistäessä tulee jotain esteitä. auttakaa? onko teillä kaikki ok,ketkä on ottanu?
mietin vielä sen ottamista. :)) Mutta kiitos. :))
- Toivoton.. :|
cvmxiodfjbid kirjoitti:
mietin vielä sen ottamista. :)) Mutta kiitos. :))
Eikö sää oikeest polttaa tai juu? :O Mä oon menos huomeen ottaa huulikoruu ja lauantain synttärit, niin kyllä olen menossa juomaan.. En kai mä kuole jos poltan ja juon? :D
- Zibi
hääääääään kirjoitti:
Noh mulla ollu huulikoru joku 3 kuukautta ei mitää vaivaa ollu tai muuta. mutta nyt kyllä vähän pelottaa kun parin viikon pääst pitäis mennä hammaslääkärii ja must näyttää et noi ikenet on menny aika paljon toivottavast ne ei sano et pitää ottaa pois.. :/
- Zibi
Toivoton.. :| kirjoitti:
Eikö sää oikeest polttaa tai juu? :O Mä oon menos huomeen ottaa huulikoruu ja lauantain synttärit, niin kyllä olen menossa juomaan.. En kai mä kuole jos poltan ja juon? :D
No siis mäki kuulin ettei saa polttaa tai juoda 2 viikkoo. Ei se kyl mua yhtää haitannu poltin ja join ihan samaan tapaan eikä tullu mitään...Juokaa ja polttakaa rauhassa. Tää on ainaki mun kokemus mut turha tulla syyttää mua jos teil tulee jotain mul ei ainakaa tullu yhtään mitään.
- katja
Zibi kirjoitti:
Noh mulla ollu huulikoru joku 3 kuukautta ei mitää vaivaa ollu tai muuta. mutta nyt kyllä vähän pelottaa kun parin viikon pääst pitäis mennä hammaslääkärii ja must näyttää et noi ikenet on menny aika paljon toivottavast ne ei sano et pitää ottaa pois.. :/
mulla on ollu huulikoru nytten reilun viikon. tein ite madonnan. vetää kyllä ientä hymyillessä ilkeesti ylöspäin. oon polttanu ja juonu, ei oo ollu mitn vaikutusta. en oo ainakaa huomannu :D
muut joilla on ylähuulessa tappi niin painuuko teillä tuo kantaosa osittain huulen sisään? tai siis tuleeko huulesta semmonen ohut kerros reunoilta korun päälle? xD vähän mietityttää tuo.. noo mut ei oo muita ongelmia ollu tän kans, ei oo tulehtunu tai oo ees kipee enää :) - kaakao.
katja kirjoitti:
mulla on ollu huulikoru nytten reilun viikon. tein ite madonnan. vetää kyllä ientä hymyillessä ilkeesti ylöspäin. oon polttanu ja juonu, ei oo ollu mitn vaikutusta. en oo ainakaa huomannu :D
muut joilla on ylähuulessa tappi niin painuuko teillä tuo kantaosa osittain huulen sisään? tai siis tuleeko huulesta semmonen ohut kerros reunoilta korun päälle? xD vähän mietityttää tuo.. noo mut ei oo muita ongelmia ollu tän kans, ei oo tulehtunu tai oo ees kipee enää :)Itselläni on tappi alahuulessa ja metallinen veti ikenen ihan alas joten vaihdoin tapin muoviseen eikä sen jälkeen ole ollut ongelmia.. vai pitäisikö minun olla vieläkin huolissani? Itse en ole kuitenkaan mitään muutosta havainnut.
- c.g.
hääääääään kirjoitti:
hey. missä ootte käyny ottamassa korunne? olisko joku jossain hkin lähistöl ku ite asun eteläsuomes. ajattelin ottaa konfirmaation jälkeen alahuuleen toho sivuun korun kun vihdoinkin sain luvan, mut en tiiä mis olis joku luotettava ja hyvä paikka. helppiä??
- diudiudidiud
kaakao. kirjoitti:
Itselläni on tappi alahuulessa ja metallinen veti ikenen ihan alas joten vaihdoin tapin muoviseen eikä sen jälkeen ole ollut ongelmia.. vai pitäisikö minun olla vieläkin huolissani? Itse en ole kuitenkaan mitään muutosta havainnut.
Onko kellään kokemusta tästä? kuulemma hammas ja iesn ystävvällisempi vaihtoehto. ite oon kans huulikorua hankkimassa.
- ann^^u
c.g. kirjoitti:
hey. missä ootte käyny ottamassa korunne? olisko joku jossain hkin lähistöl ku ite asun eteläsuomes. ajattelin ottaa konfirmaation jälkeen alahuuleen toho sivuun korun kun vihdoinkin sain luvan, mut en tiiä mis olis joku luotettava ja hyvä paikka. helppiä??
joo mulle varattu aika itäkeskuksen la chicaan, laitan tohon alas sivuun sen korun, ja nyt kyl vähän pelottaa :D en mä ainakaan kahta vkoo oo polttamatta enkä usko et se siihen kauheesti haittaa.. apua auttakaa joku, sattuuko se paljon? mul on kulma-, nenä-, ja napakorut, jos jollain samat niin sattuuko enemmän ku ne? ja kauan se on turvonnut? ja kauan laitosta se on kipeä vielä, et parantuuko nopeesti? :) kertokaa kaikki, onko huonoja kokemuksia muuta kun et se hankaa ikeniä?
- c.g.
ann^^u kirjoitti:
joo mulle varattu aika itäkeskuksen la chicaan, laitan tohon alas sivuun sen korun, ja nyt kyl vähän pelottaa :D en mä ainakaan kahta vkoo oo polttamatta enkä usko et se siihen kauheesti haittaa.. apua auttakaa joku, sattuuko se paljon? mul on kulma-, nenä-, ja napakorut, jos jollain samat niin sattuuko enemmän ku ne? ja kauan se on turvonnut? ja kauan laitosta se on kipeä vielä, et parantuuko nopeesti? :) kertokaa kaikki, onko huonoja kokemuksia muuta kun et se hankaa ikeniä?
sain sitte sen huulikorun 5.9. ja kaikki meni oikeen hyvin. aluks jännitti nii et meinas tulla paskat housuu :D loppujen lopuks ei sattunu melkeempä yhtään. todella todella nopeesti ohi; vert. verikokeeseen. ei turvonnu samana päivänä vaan sitten oli ehkä jotain 4-5 päivää tosi paksuna. nyt viikon päästä edessä lyhyempään koruun vaihto. kannattaa käydä ostamassa apteekista suutulehduksiin tarkotettua suuvettä jos poltat. huuhtele sillä suu ruoan ja tupakoinnin jälkeen. onnea! :)
- mjooooo
c.g. kirjoitti:
sain sitte sen huulikorun 5.9. ja kaikki meni oikeen hyvin. aluks jännitti nii et meinas tulla paskat housuu :D loppujen lopuks ei sattunu melkeempä yhtään. todella todella nopeesti ohi; vert. verikokeeseen. ei turvonnu samana päivänä vaan sitten oli ehkä jotain 4-5 päivää tosi paksuna. nyt viikon päästä edessä lyhyempään koruun vaihto. kannattaa käydä ostamassa apteekista suutulehduksiin tarkotettua suuvettä jos poltat. huuhtele sillä suu ruoan ja tupakoinnin jälkeen. onnea! :)
ite otin tossa pari kuukautta sitte, keskelle huulta, ei turvonnu yhtää, ei ollu kipee, eikä ole tulehtunut. 25e oli lävistys.
- diipadaapa81
hääääääään kirjoitti:
No voi herrajumala, kuka sulle tollasta on syöttänyt, raukkaparka... Ota faktoista selvää ennen kuin tulet niitä jakelemaan, eikä itselläsi edes ole kokemusta huulilävistyksestä. Huh.
- schoolmassacre
diipadaapa81 kirjoitti:
No voi herrajumala, kuka sulle tollasta on syöttänyt, raukkaparka... Ota faktoista selvää ennen kuin tulet niitä jakelemaan, eikä itselläsi edes ole kokemusta huulilävistyksestä. Huh.
onko haitallista, jos suusta vuotaa verta korun päälle? jos tätä tapahtuu pari kertaa viikossa. onko fish-hookingista haittaa... ja voiko lävärin tehdä korvakorulla tai muulla esineellä jota ei varsinaisesti ole tarkoitettu huulikoruks
- Mund
c.g. kirjoitti:
Itse olen tänään menossa laittamaan huulikorun, vähän jänskättää, mutta oon halunnut sitä jo pari vuotta... Joten nyt on korkea aika. :D
On hyvä tietää tosta suuvedestä! Kiitos siitä, menenpäs heti ostamaan... :) - Outi
schoolmassacre kirjoitti:
onko haitallista, jos suusta vuotaa verta korun päälle? jos tätä tapahtuu pari kertaa viikossa. onko fish-hookingista haittaa... ja voiko lävärin tehdä korvakorulla tai muulla esineellä jota ei varsinaisesti ole tarkoitettu huulikoruks
Aattelin täs tehä ite huuli/madonna korun . Voiko siihen käyttää vaan korvista ?? Mitä oireita tulee ? Jos se tulehtuu pahasti, nii mitä oireita tulee ?
- haid
Outi kirjoitti:
Aattelin täs tehä ite huuli/madonna korun . Voiko siihen käyttää vaan korvista ?? Mitä oireita tulee ? Jos se tulehtuu pahasti, nii mitä oireita tulee ?
oon ajatellu ottaa huulikorun, mut pelkään et se sattuu kauheesti...;S laittaako se sen läpi yhtä nopeesti ku korvikset? entä "sattuuks" se yhtäpaljon?
- VOIT!
Outi kirjoitti:
Käytä ihmeessä korvista, se ei tulehdu tai oo muutenkaa likanen, muista pestä koru ja se lattialta löytämäsi hakaneula vaikka lämpimällä vedellä ennenkuin lävistät, älä turhaan ainakaan desinfioi korua ja neulaa. Ja mitä halvempi korvis sen parempi säästyypä ainakin rahaa! Eikä siinä mitään tulehdusriskiä ole, kuinkas nyt tuollaista tulit edes ajatelleeksi?!
- höh
VOIT! kirjoitti:
Käytä ihmeessä korvista, se ei tulehdu tai oo muutenkaa likanen, muista pestä koru ja se lattialta löytämäsi hakaneula vaikka lämpimällä vedellä ennenkuin lävistät, älä turhaan ainakaan desinfioi korua ja neulaa. Ja mitä halvempi korvis sen parempi säästyypä ainakin rahaa! Eikä siinä mitään tulehdusriskiä ole, kuinkas nyt tuollaista tulit edes ajatelleeksi?!
Ei satu muu kun ne pihdit millä puristetaan... ikinä ei ole ollut ongelmia. Ite ei paljon kannata alkaa sähelteleen, lävistäjä osaa kattoo oikeen kohdan niin ettei esim. hankaa hampaisiin!
- -sraa-
mjooooo kirjoitti:
ite otin tossa pari kuukautta sitte, keskelle huulta, ei turvonnu yhtää, ei ollu kipee, eikä ole tulehtunut. 25e oli lävistys.
Moi! olin tässä ajatellu ite ottavani huulikorun tohon alas reunaan kaveri sano ettei se satu kauheesti yms mut mistä päin niitä sais otettuu ja enn haluis joutuu maksaa ihan kauheita summia siitä helystä:)??
- aupuakaipaava
diudiudidiud kirjoitti:
Onko kellään kokemusta tästä? kuulemma hammas ja iesn ystävvällisempi vaihtoehto. ite oon kans huulikorua hankkimassa.
no niin eli, oon halunnu huulikorua jo kauan ja nyt tulin katteleen netistä muitten kokemuksia, ja aika moni oli kirjottanu tänne että koru hankaa ientä, pitääkö paikkansa, että useemmalla koru hinkkaa ientä. ajattelin ottaa alas keskelle.
- cheek112
tottakai siitä jonkinlainen arpi jää. Mun kaverillaki on niissä aika rajutkin jälet ;o
- Nimetön
c.g. kirjoitti:
Moi. Olen 12.v ja haluisin kauheesti huulikorun! Saisin ottaa sen mutta en tiedä sitten uskallanko? miten se edes tehdään? ;O
- minä vaan..
höh kirjoitti:
Ei satu muu kun ne pihdit millä puristetaan... ikinä ei ole ollut ongelmia. Ite ei paljon kannata alkaa sähelteleen, lävistäjä osaa kattoo oikeen kohdan niin ettei esim. hankaa hampaisiin!
mulla on sama ongelma et pelkään että se sattuu ku laitetaan..=( ottaisin mutta en ole vielä pystyny kysyä äidiltä saanko ottaa..
- minä vaan..
minä vaan.. kirjoitti:
mulla on sama ongelma et pelkään että se sattuu ku laitetaan..=( ottaisin mutta en ole vielä pystyny kysyä äidiltä saanko ottaa..
oon ajatellu ite kokeella tehä sitä mut en oo uskaltanu =? (nolottaa =)) jos vanhenpien mielipiteellä ei ois väliä niin oisin ottanu sen. missä iisalmessa ois läväri liike? ja jos ite tekee reijän niin miten renkaan sa siihen?
- =)
katja kirjoitti:
muut joilla on ylähuulessa tappi niin painuuko teillä tuo kantaosa osittain huulen sisään? tai siis tuleeko huulesta semmonen ohut kerros reunoilta korun päälle? xD vähän mietityttää tuo.. noo mut ei oo muita ongelmia ollu tän kans, ei oo tulehtunu tai oo ees kipee enää :)sen kuuluukin mennä just sen takiii että se olis mhdolliimman silee =)
- halfblock
c.g. kirjoitti:
Jos asut Lahdessa, sun kannattaa käydä ottamassa HalfBlockissa, oon kuullu sen olevan tosi hyvä paikka. Maksaa jotain 20€
Ps. Halfblock on vissiin Vapaudenkadulla
- hymytytsi
Mä laitoin ite viikkositte. Ei ainakaa mulla oo tulehtunu. Mä laitoin sen ompeluneulalla, jonka desinfioin. No mä tein sen salaa ja äiti sai tietää, nii en oo voinu nyt sit pitää siinä korua. Se on menny limakalvost umpeen. Mä pidin siinä korvista. No tossa noita kokemuksii. Mut sit ois pari kysymystä. Paljonko huulikorun laittaminen liikkeessä maksaa? Millasessa liikkeessä sen voi laittaa? Onko Oulussa sellasta liikettä? Mistä huulikoruja voi ostaa muualta ku nettikaupasta? :D
- ismoolaitela
Oulussa on ainaki kolme liikettä mitkä tiiän:
House of Pain
Tattoos
Heaven & Hell
En tarkalleen tiiä mis noi on, mut tattoos kai jossai siin kirkon lähel
Itekki haluisin huulikorun, ja aattelin kyl tehä ite. 8)
Voisko joku kertoo et paljonko apteekissa maksaa semmoset neulat, ja ku ei oo näist yhtää kokemusta, nii mihi kohtaa sen pitäs tarkallee tulla :D ?
- Huulilävärin haluaja
No mulle on sanottu ettei se satu ainakaan paljoa!
Mutta sellain kysymys olen 12 ja haluaisin sen!
Ehkä saisinkin mutta siinä on se että jääkö ruuat siihen kiinni ja että tulehtuuko se helposti.
Isäni antaisi varmasti mutta sitä tuo hygienia arveluttaa...?- jauu
paljonko huulikorut maksaa?
- nakkipata
jauu kirjoitti:
Huulikorujen hinnat on 35-50 saa kyllä halvemmallakin jostain. :) Itse olen ottamassa huulikorua myöss. :) -
- korun omistaja
nakkipata kirjoitti:
Huulikorujen hinnat on 35-50 saa kyllä halvemmallakin jostain. :) Itse olen ottamassa huulikorua myöss. :) -
Mun koru makso 40 euroo, jos oisin ottanu renkaan niin se ois maksanu 35euroo. Mun mielestä se on aika halpaa.
- DIY
jauu kirjoitti:
Lävistys huuleen normaalin tapin ja pallon kanssa on useimmiten n. 45€
Halvemmalla pääset kuitenkin kun teet itse. Apteekista saa injektioneuloja (hinta n. 0,20€) joilla se onnistuu, mutta itse tein hakaneulalla. Mikä kummallisinta, odotuksista huolimatta ei sattunut yhtään.
- bomm
tein itse tänäaamuna huulilävistyksen:D tein itselleni myös napalävistyksen
noin puoli vuotta sitten, eikä ole tulehtunut tai mitään... mulla on nyt tässä huulessa
semmonen 8mm koru, ja on turvonnutkin vähän, mut onko se nyt sillee
että ois pakko vaihtaa pidempään koruun? kun turvotushan laskee kuitenkin yleensä
n. 4 päivässä...- petskuuu
aattelin ottaa tällä viikolla huulikorun tohon alas tosi sivuun niin haittaako se paljonkin jos on raudat ?? joku kiltti vois äkkiä vastata mulle. kiitos jos vastaatte :DD
- helloooooooooooooooo
petskuuu kirjoitti:
aattelin ottaa tällä viikolla huulikorun tohon alas tosi sivuun niin haittaako se paljonkin jos on raudat ?? joku kiltti vois äkkiä vastata mulle. kiitos jos vastaatte :DD
tein huulikorun noin 20 min sitte ja sattuu aika kivasti D: :D öööö... siinä on kyllä jo "oikea" huulikoru eli se paksumpi malli
- HALUAA NAPAKORUNNN
miten sä pystyit tehä napakorun ite!!!!!!!!!!!!!!!!!???????
- Korunaama
Mulla on kolme korua alahuulessa :)
Kaikki parantu tosi nätisti, eikä oo muutenkaa ollu mitää ongelmaa.
Turvotus vaan oli tosi inhottava vaihe ku huuli näytti viikon vähä toispuoleiselta xD
Kunhan vaa ottaa hyvällä lävistäjällä, muistaa huolehtia siitä ja on tarpeeks iso koru et on sitä turvotus varaa ni ei pitäs olla mitään ongelmia :)
Mä kävin ekan ottamas liikkees, loput teki kaveri. Mut tää mun frendi oli ollu lävistäjän opissa ja tehny näitä muutaman vuoden jo ennestään niin uskalsin ottaa "kotilävistäjällä". Neulat ja korut oli puhtaat ja asianmukaisesta liikkeestä ostetut eikä mitään hakaneuloja ja vanhoja koruja.- jaaaaaaaaaaaaaaaahas
totaah juu oon 12 ja saan ehkä huulikorun jossaa vaihees mut halisin tietää mitä mieltä ootte.http://www.facebook.com/photo.php?fbid=101763449896271&set=a.101406103265339.2104.100001878485420 tuolta näkee mun naaman ja sit mielipiteit kertoo!? ;)
- JOOOMOOOO
jaaaaaaaaaaaaaaaahas kirjoitti:
totaah juu oon 12 ja saan ehkä huulikorun jossaa vaihees mut halisin tietää mitä mieltä ootte.http://www.facebook.com/photo.php?fbid=101763449896271&set=a.101406103265339.2104.100001878485420 tuolta näkee mun naaman ja sit mielipiteit kertoo!? ;)
sulle käy mun mielestä paremmin angel:) mut snake ei varmaa käy.mut omat on mielipiteet:)));;)
- huulikoru?
voisitteks vastata nopeesti ku mulla ois ttärkeetä asiaa,vastatkaa tähä!
1.laittaako liikkeissä huulikorun laittajat 12 vuotiaalle_?
2.sattuuko se paljon korviksiin verrattuna?
3.haluisin ihan hirmusesti huulikorua mutta en uskalla kertoa siitä vanhemmilleni?
4.voiko huulikorun tehdä normaalilla neulalla ja onko se kipeä sen jälkeen kun sen on laittanut? kiitos jo etukäteen:) - I <3 HUULIKORU
mulla on nyt huulikoru ja tein sen ite (; (salaa vanhemmiltani) =D Olin mennyt ostamaan huulikorun jo ennen sen laittoa ;) tein sen khyllä aika hitaasti ja se sattui mutta halusin sitä niin kovasti !!olen aikaisemmin laittanut noin 6 kertaa nuppineulan siihen :);););) ja kun porukat sai tietää ja he näki että mulla oli huulikoru niin eka he selitti mulle niistä riskeistä ja sitten he hyväksyi sen (((((((: ja nyt ne on että ihan ku sitä ei oliskaan ja sanoin että aijon ottaa snake bitit :D
- fhdjyt
mulla oli snake bit (tei ite) mut sit otin toisen pois ja pistin ylähuulee : )
- kdshohvfekvjkdavkldf
haluaisin ylähuuleen korun ja aattelin tehä ite ku vanhemmat ei anna tehä liikkees mut mul ei oo yhtikäs mitää tietoo että miten ni voisko joku kertoo? eiks kasvot voi halvaantuu jos tekee väärää paikkaa? voiks sen vaa niinku tökätä periaattees neulal läpi ja laittaa sen korun siihe? tappia siis olisin hankkimassa
- ifhw
meikän porukat ei antanu ottaa huulikoruu. teinpä sitte ite :D ja kuukauden päästä toinen : ) nyt on sitte madonna ja labret (: sit porukat oli vaa sillee et teit sit ite , no ei voi mitää.. mitää probleemnyt ei oo ollu ku oli oikeet välineet ;) ja nyt ois kielikoru haaveissa..
Minä olen suosiolla ottanut lävistysliikkeessä - korvissa toki yhteensä 14 reikää joista suurin osa tehty itse, mutta itse en ainakaan ottaisi sitä riskiä, että neulalla tulisi tökättyä väärään kohtaan.
En sen suuremmin tiedä halvaannuttaako se, mutta vaikkei siitä tietoa olisikaan niin aikamoinen riski se silti voi olla ja ne, jotka tänne ovat kommentoineet itse huulensa lävistämisestä, ovat todennäköisesti olleet vain onnekkaita.
Kehottaisin käyttämään vanhaa kunnon vinkumista ja "jos ette anna ottaa sitä niin teen sen ite!"- konstia vanhempiisi ja mikäli ei onnaa niin parempi jättää väliin ja odotella rauhassa täysi-ikäisyyteen saakka.
Rahaahan tuo lävistysten laittaminen vie, mutta jos lävistykset olisi turvallista tehdä itse, sitä varten ei olisi ammattilaisia.
Lävistystä halutessaan sitä väkisinkin ajattelee, että 'kun kaikilla muillakin', mutta nyt kun on ikää jo itsellä sen verran, että saa vapaasti, vanhempien lupaa kysymättä lävistyksiä ottaa, niin on sen huomannut, että jo nämä kaksi lävistystäkin saavat oudoksuvia katseita aikaiseksi, koska suurimmalla osalla suomalaisista ei ole kasvoissaan yhtäkään lävistystä.
Ja iästä huolimatta tulee kysyttyä vanhemmilta lupa lävistysten ottamiseen, vaikka mitäpä nuo voisivat vastaankaan enää sanoa :)
Itsellä olisi seuraavaksi suunnitelmissa tuossa joulun jälkeen ottaa kaksi kulmakorua ja jossain elämän vaiheessa spider bitesit, mutta kyllä se yllättäen tuo kiire ja 'heti, nyt, ihan pakko'- asenne lävistysten ottamisen suhteen loppuu kun täysi-ikäiseksi tulee :D- wildy
tää varmaa kertoo kaiken olennaisen hermoista naamassas;
http://img.ibtimes.com/www/data/images/full/2011/10/24/178747-guinness-world-record-holder-for-the-most-pierced-man-bucholz-shows-so.jpg - fiksu 14v
Suosittelen AINA tekemään liikkeessä, oli kyse sitten mistä tahansa lävistyksestä. Itselläni on vain korvakorut, ja ajattelin huuleen sellaista Tom Kaulitz -rengasta.
ÄLKÄÄ tehkö itse koska silloin koru tulehtuu helpommin ja pahemmin, etkä tiedä oikeanvahvuista suolaliuosta jolla "haava" pitäisi puhdistaa. Käykää liikkeessä niin melkein sadan prosentin tarkkuudella menee oikeaan kohtaan, ja saat hoito-ohjeetkin. muistakaa myös AINA kun otatte suuhun lävistyksen ja hoito-ohjeeksi suolaliuosta, HAKEKAA SITÄ APTEEKISTA.
Olen 14- vuotias, ja jos minä olen niin fiksu että tiedän sen, niin luulisi teidänkin (useimmat tässä keskustelussa ovat varmaan hiukan vanhempia kuin minä) tietävän. - rautanaama
Samaa mieltä oon ku nimimerkki fiksu14v... Älkää tehkö niitä lävistyksiä ainakaan ite! Esimerkiksi kieli: jos isket vahingossa verisuonen kohdalle niin sietlä tulee tavaraa ku Esterin perseestä siis ihan kunnolla ja kiittettäviä määriä..
Mulla on naamassa 11 lävistystä ja jokaikisen niistä oon käyny ottamassa liikkeessä vaan ja ainostaan sen takii että en haluu mitään vakavia tulehduksia...
Vaikka joku voisi luulla että läväreitä löytyy muualtakin niin ootte väärässäxP Oon hoitanu kaikkia läväreitäni pelkästään vedellä sillä niihin ei saa käyttää mitään puhdistusaineita/-emulsioita.
Mikään niistä ei oo vielä tulehtunu, sillä käyn päivittäin suihkussa ja pesytyessäni pesen myös lävistykseni. Vesi on kelpo lääke niiden hoitoon. Koruja kannattaa/pitää vaihtaa vähintään kerran vuodessa(ite en jaksais ainakaan useemmin xD)
Tosin odotan "innoissani" tätä talvea hja talven paleltumahaavoja... jänskättää, ainakaan viime talvena niitä ei ollu että voi olla tyytyväinen. Mutta jokanen talvi on aina uus koettelemus...
Useimmat kysyy nähdessään mun naaman: sattuuko noitten laittaminen. Vastaan useimmiten ettei se satu, mutta kipu on jokaselle meille yksilöllinen kokemus:) muistakaa se ihmeiset. Mun naamas on 11 lävärii mutta lävistyksii kasvoihin on tehty 12 sillä mulla meni yksi reistä umpeen.. Sitä lävistettäessä sattu kyllä, koska siinä oli arpikudosta. Se oli arpeutunut vain päivää aikasemmin.. Toinen kerta ku varsinaisesti tunsin kipua oli kun lävistettiin nenään sierainten väliin, en tarkotuksella alkanut itkemään vaan kyseinen paikka on niin herkkä, että se on vaistomainen reaktio xP
Rahaa on menny ihan rutosti mutta nälkä kasvaa syödessä xPPP eli lisää tulee si ku on taas hynää... Enkä luopuis yhdestäkään:) - Huulikoru :)
Auttakaa :)
Haluaisin huulikorun, mutta vanhemmat ei anna otaa enkä itse uskaklla tehä ku voi osua hermoon. nii mikä neuvoksi??
itellä on 4 korvan reikää ja yks venytys :)) - 12
Haluun huulikorun mut vanhemmat ei anna ottaa.......
Mun siskol on kyl jo kielikoru, napakoru ja tatuointi.
Mitä pitäis tehdä ja muuute pilaaks huulikoru hampaat. - hattivatti#3456#
mulla on rusto ja seitsemän korva korua yks venytys. tehty kaikki ite paitsi rusto sen otin liikkeessä ampumalla ja tämän jälkeen kuulin ettei ampumalla saisi ottaa rustoon mitään onko tämä totta??
tein myös ehkä noin puolivuotta sitten itse huulilävistyksen hakaneulalla puudutin jäillä ja pla pla ei sattunut eikä tullut mitään ongelmia sen jälkeen paitsi, että mun äiti pakotti ottamaan sen pois. se oli hyvin ketuttavaa.
sitä mä vaan,että haluasin huulilävistyksen niin voisiko joku ihana vastata näihin kysymysksiin mitkä on vaivannu mua:
mitä materiaalia alkukorun pitää olla??
miten koru putsataan?
kumpi ensikoruksi rengas vai tappi ja kumpi on helpompi putsata??
voiko se koru kasvaa ulos huulesta???
tuleeko verta ??
halvaantumisen riskit kuinka suuret??Kaikki muu materiaali käy paitsi girurginteräs eikä ne ninjan halppis korut koska niis voi olla nikkelii.
Koru putsataan kahenviikon ajan lämpösellä vedellä huuhtelemalla ulko puolelta ja kudosnestettä voi vanupuikoilla putsata pois. Suun sisältä pitää ruokailun jälkee purskutella suuvedellä.
Tappi on parempi ensikoruks joka tulee olla vähän liian pitkä koska huuli aina turpoo. Tappi paranee nopeemmin eikä oo niinkään kipeä mitänyt aluks syömisenkans voi tulla ongelmii ku ei oo tottunu et suun sisäl on ylimääränen liikkuva tappi ja se voi jäädä hampaisiin kiinni.
koru ei voi kasvaa ulos huulesta.
Se veren vuoto riippuu ihan ihmisestä, itellä ekassa huulikorussa tuli muutaman päivän ajan vähän verta ja toisella kerralla ei yhtään.
halvaantumisen riskei ei sinäänsä alahuulessa oo, mutta silti lävistäjällä kannattaa käydä ottamassa koska jos osuu neula vääräänkohtaa huuli voi halvaantua.
- hjälp!
eli siis kävin ottaa liikkees noin 2kk sitte ylähuuleen lävistyksen (madonna) ja tää koru laitetaa aina aluks pitempi turpoomis varan vuoks, ja tää on ny täs viikkona alkanu ärsyttää ikeniä, ne on jopa vähän kipeet ja koru on vetäny ikeniä ylös päin nii että hammas näkyy vähä enemmä. ja ulkopuolelta tappi töröttää rumasti koska enää huuli ei oo turvoksissa. ja siis asia on nyt se että oon ostamassa netistä crazy-factor.com sivuilta uutta ja lyhkäsempää, mut en tiiä kui pitkä tää nykyine on, eli siis oisko jollain tietoo kui pitkän ne laittaa siel lävitys liikkees sen alotus korun et tietäisin ostaa tarpeeks lyhkäsen???? vastausta nopeeesti (: eka meinasin liikkes mennä vaihtaaa mut maksaaa varmasti enemmä ku tuol nettisivul ku siel saa joitaki hienoiki tappei alle eurol. enkä ny jaksa raahautuuu liikkeeseen kysymäää sitä vaa että kui pitkä tää alotustappi on ja lähtee pois. eli oks tää tappi jtn 10cm tai pitempi vai lyhkäsempi? :) oisin nii kiitolline jos joku vastais mahd, noopeesti.
- banaaninaks
Heippa.
Ei ole olemassa "aloitustappia" vaan se mikä sulle on ensin laitettu on ihan tavallinen tappi.
Lävistäjä arvioi kudoksen jota on lävistämässä ja arvioi lävistettävän kohdan turpoamisen noin-periaatteella ja varaa siihen silloin sulle tietyn pituisen korun. Jollain toisella voi se eka koru olla lyhyempi, jollain voi olla pidempi.
Parhaiten tiedät siitä että RAAHAUDUT (onko se oikeesti niin vaikeeta mennä sinne??!) liikkeeseen, vilautat lävistystä ja kysyt minkä pituinen siihen on laitettu minkä pituista korua lävistäjäsi siihen suosittelee.
Lävistäjän työhön kuuluu myös asiakkaan neuvominen.
Asiakkaan vastuuseen kuuluu kysymysten esittäminen lävistäjälle kaikissa epävarmoissa asioissa sekä lävistyksen jatkohoito ym.annettujen ohjeiden mukaan.
Ja muille: Jos ikenet lähtevät alaspäin huulikorusta, RENGAS EI OLE RATKAISU.
Mulla asia ratkaistiin näin: koru otettiin kokonaan pois, annoin mennä umpeen, tehtiin uusi lävistys eri asentoon ienrajan alle ja metallikoru vaihdettiin erittäin lyhyeen muovitappiin/silikonitaustaiseen koruun joka ei ole enää ärsyttänyt ikeniä.
JA älkää missään nimessä tehkö niitä lväsityksiä itse. Mä tein 13 vuotiaana itse nenälävistyksen (ihan oikeaan kohtaan) MUTTA poikkeuksellisesti siinä kaikkein yleisimmässä kohdassa mulla meni poikkeuksellisen paljon hermoratoja ja verisuonia ja osa varioutui. Ei halvaantunut naama tai muuta sellaista, vaan nenänvartta ja poskipäätä särkee välillä ilman mitään syytä ja sillle ei kukaan mahda mitään.
Nyt 10 vuotta myöhemmin hirveä arpi nenässä ja satun olemaan ihminen jolle ei olisi alunperinkään KOSKAAN saanut laittaa nenälävistystä.
Jokainen ihminen on erilainen ja jos ette edes tiedä mihin kohtaan lävistys pitää tökätä, jättäkää se suosiolla ammattilaiselle. - jonnaassd
Onko niin, että 16 vuotiaana saa ottaa ilman huoltajan lupaa lävistyksen ?
Vai oonko tullu huijatuks ;;o
Onko kukaan ottanut Underground nimisessä liikkeessä huulilävistystä ?- Yeah
Mie otin tuos kolmisen viikkoo sitte labretin. Undergroundissa kävin ottaa, ja kyl ne tekee 16 vuotta täyttäneille ilman mitää vanhempien suostumusta. Pitää vaan täytellä sellanen lappu et onko minkä ikäinen, tai onko mitään sairauksia.
Mulla ei tulehtunut ollenkaan, ja hyvin on parantunut.
Suosittelen Undergroundia. :)
- panda696969
itelläni on huulikoru ollu ny n.3 viikkoo ja hyväs kunnos on. Alkoholii ei kannata juoda n. viikkoon huulikorun oton jälkeen. ja kanttii varoo 2 ekaa vkoo hiilihapollisii juomii. rupee kirveleen :(
Ite tein ittelle nenäkorun (mut otin sen sitte tietyistä syistä pois) eikä se tulehtunu tai mittää, ku muutan omaa kämppää tai oon 18 niin sit otan uuestaa ! se on saletti :)
- milla(:
Se ei edes satu (: mä olen ite tehny omani itse (:
- MuuMuuMuuli
Voisko joku auttaa!? : DD
Juuh.. Tää on kyllä totaallisesti tyhmäkysysmys.
Mutta voiko huulikorun/kulmakorun ottaa ampumalla!? Ja mistä?!- Anttonia93
Ei ampumalla vaan ihan lävistäjällä , joka tekee neulan kanssa...
T.Kokenut lävistyksistä...
- asehretymutjyhgeqdef
loool jotku 11.v lissut käy hakee huulikorun ei ziisös XDXDXD 12 vee vois ehk ottaa sanoisin mä ! saatana noi 11 vuotiaat pikku lissut sais painuu lastentarhaa. Hyi saatana kui lissui oikeest ! moihjj ooon 11 wweehh haluisinhj huulikorunhjj saax mä sellassenhj ?? lool vähä säälii oikeest menis viel sinne lastentarhaa !
- emo 16 wee
ei satu todellakaan huulikorun otto.vielä vähemmmän jos tekee itse.mulla on 3 huulikoeua joista 2 on tehty itse :) ei satu ja vtn siistin näköset
- apinamonkey
Minun kysymykseni kuuluu lähinä niille jotka itse lävistää itseään että miten te teette sen? saa tietenkin muutkin vastailla jos on jotai luotettavaa tietoa
- karo96
hei otin huulikorun kuukaus sitten millon tuon korun saa vaihtaa? :)
- 12 ihana tytsy
Siis oon ite 12 mul on ollu huulikoru joku alle kuukausi laittamien ei tununtuu missää vähä kirpas te otin putkassa suosittelen en oo viä naamaani muuta tunkenu ku tän huulen mut kroviksia löytyy 5kpl ja kieli oisseuraavana listalla mut älä koskaan tee kotona tulehtuu meijä äitil meinaa on juoskus laittanu kielen joskus ie ja nyt sen kieli on sellane epämuodostunu ja äiti sössöttää koska se pisti hermoon sen neulan ei älkää!!!!!!
- juuh
huulikorun laittamine tuntuu jonkin verran itseeni ainaki alko huimaamaa ja oli kipeenä jonkun viion verra jos sitäkää , en hoitanu koruu olenkaa ehkä sillo tällö huuhtelin vedellä. samana päivän nuteun alkoholi pitoisia juomia ja poltin tupakkaa eikä tulehtunut.huuleen voi tehdä itse kans mu jos ei oo mitää huulikoruu laittaa siihe ni kannattaa pitää mieluiten harjotuskorvista et huulikorun tappi menisi läpi kun hankkii sen myöhemmin...
- pfoöjsbfjsdf
Miks vitussa si hankit huulikorun, jos et ees hoida sitä kunnolla??? Ja ei IKINÄ kannata laittaa mitään harjotuskorvista huuleen! Idiootti!
- HAHAHAHAHAAA!
pfoöjsbfjsdf kirjoitti:
Miks vitussa si hankit huulikorun, jos et ees hoida sitä kunnolla??? Ja ei IKINÄ kannata laittaa mitään harjotuskorvista huuleen! Idiootti!
no mitä järkee siin o si et ottaa se sen takii et saa hoitaa sitä? olet sieki khyl aika tyhmä!!! ja sitä paitti jos et osaa lukee ni siin lukee et sillo pistää se harjotus korvikse ku jos ei oo mitää muutakaa , on se ny parempi idea ku pistää jonku rihkama koru pässi! ps sul tais jääd caps lock pääl...
- asdfghjhgf
madonnan omistan, ollu kesän alusta asti. rakastan ! ü ♥
- rosamind
mä ostin tänää injektioneulan ja huulikorun ja kaveri tekee huomenna. pelottaa ainoostaa se et jos mä halvaannun...? :/
- 15 vuotias.
Mie oikeest haluun huulikorun ja tiedostan riskit ja sen et sitä pitää hoitaa hyvin. En ole niin tyhmä et tekisin ite (plus en uskalla) ja haluan saada äidin suostumuksen asiaan, koska olen ns. vastuullinen lapsi. Siispä, haluan apua äidin suostutteluun, joka jyrkästi sanoo ei, vaikka sillä ei mitään hyvää syytä ole kieltää sitä.
- tyhmä
Jos ikenet on vetäytynyt huulikorun takia alas, niin palautuuko ne enää ikinä?
- Noupp
Ei yleensä palaudu, joillain saattaa kyllä ihan vähän nousta.
- *Kiss Me*
No en usko että, ne jäisivät alas, mutta joillain saattaa jäädä.
- Milzy
Otin huulikorun itseasiassa juuri eilen. Se oli itselleni kuusitoistavuotissynttärilahja ja maksoin sen itse. Mutta anyways, ihan turhaan jännitin, ei sattunut niin paljoa ettei kipua pystyisi sietämään :> Tottakai se sattui mutta kipu oli niin nopeasti ohi ja olin jännittänyt ensimmäistä varsinaista lävistyskokemustani (useita korvareikiä lukuunottamatta) todella paljon - tuntui että hengitys salpaantuu, taju lähtee ymsyms.. - mutta loppujen lopuksi kokemus oli positiivinen.. Ja mukava lävistäjä oli plussaa ^^ Muttasiis, vielä tässä vaiheessa vaikea sanoa muuta, kuin se että ei siis satu kovin paljoa. Miullahan on siis melko alhainen kipukynnys, joten.. niin.
- Houx
Mulla on kokemusta jo neljästä tai viidestä huulikorusta. Jokasessa on turvotus laskenu muutamassa tunnissa, ja ite pidän renkaita, jotka ei revi ikeniä. Ja en ite pysty tappeja käyttämään koska ne uppoaa mulla huulen sisälle takaa.
Itselläni on kolme kielikorua :) Siskollani kolme huulikorua. Sanoi ettei satu, varmastikin sama kuin minulla: tuntuu vähän enemmän kuin paarman purema (eli ei melkein ollenkaan). Tämä on siis oma mielipiteeni :)
- badassssd
Toivon mukaan ei satu paljoa ! :3 itse olen monroeta menossa ottamaan tässä lähi päivinä ! ;)
- spacegirl
Oon 14 ja kävin TOS 11 aika tänää ottaa huulikorun,tottakaise aina vähä sattuu..
- chaimonster
olet 12 vuotta myöhässä, saaneen huomauttaa että tämä palsta on luotu vuonna 2004! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1072705Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302375Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen212270Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631021846- 1141600
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1671324Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2771138- 711014
- 801004
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha178930