Ja höpeän varmasti ihan syystä. Vaikka tämä nainen osoittaa oman mielenkiintonsa ja omat sekavat tunteensa ja vastaan niihin järkeillen. Tiedän sisimmässäni, että mikään muu ei ole järkevää. Lapsia molemmilla kuitenkin jne... Silti salaa toivon jotain muuta.
Oon kait törkimys.. Saa piestä.
Häpeän tunteitani
3
913
Vastaukset
- suotta häpeä.
Et oo törkimys, miksi niin ajattelet? Ei ihminen voi tunteilleen mitään oli sitten
varattu tai ei. Ne on hyviä, positiivisia tunteita vaikka niistä voi joskus tuossa
tilanteessa tulla raskaita tunteita ja tuntemuksia.
Omassa tilanteessani samat tunteet toista kohtaan mutta en koskaan ole niitä hävennyt vaan ajatellut etten voinut sille mitään että tunnen niin. Tunteita kun ei
voi pakottaa mihinkään suuntaan.
Elämä tekee joskus tepposia, tällaisiakin.- järki...
.... ainakin sinä ap kirjoitit ihan nätisti... olit ajatellut asiaa... ja ilmeisesti naisenkin tunteita...Tunteet ovat tunteita... niille ei aina voi mitään!! Ne vievät joskus tilanteeseen, jossa ei ikinä uskonut olevansa. Näin kävi minulle..(.nainen varattu.).. ja yritän ajatella järjen äänellä... ja toineN osapuoli ajattelee kyllä ehkä enemmän tunteella ja halulla...NO...samassa suossa ollaan...
Pohdit asiaa... et ole silloin törkimys... =) Tsemppiä!
- varattua miestä kohtaan
Mulla ihan samat fiilarit, paitsi olen itse nainen ;) häpeän todella, en kehtaa enää ees katsoa ihastustani silmiin! Ja varsinkin kun tää mies yht'äkkiä muuttui tylyksi mua kohtaan...tajusi kai että olen ihastunut?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754276Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112293- 1561445
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2421445- 1201271
- 1141207
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721129Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81106- 601004
- 35946