Ja höpeän varmasti ihan syystä. Vaikka tämä nainen osoittaa oman mielenkiintonsa ja omat sekavat tunteensa ja vastaan niihin järkeillen. Tiedän sisimmässäni, että mikään muu ei ole järkevää. Lapsia molemmilla kuitenkin jne... Silti salaa toivon jotain muuta.
Oon kait törkimys.. Saa piestä.
Häpeän tunteitani
3
940
Vastaukset
- suotta häpeä.
Et oo törkimys, miksi niin ajattelet? Ei ihminen voi tunteilleen mitään oli sitten
varattu tai ei. Ne on hyviä, positiivisia tunteita vaikka niistä voi joskus tuossa
tilanteessa tulla raskaita tunteita ja tuntemuksia.
Omassa tilanteessani samat tunteet toista kohtaan mutta en koskaan ole niitä hävennyt vaan ajatellut etten voinut sille mitään että tunnen niin. Tunteita kun ei
voi pakottaa mihinkään suuntaan.
Elämä tekee joskus tepposia, tällaisiakin.- järki...
.... ainakin sinä ap kirjoitit ihan nätisti... olit ajatellut asiaa... ja ilmeisesti naisenkin tunteita...Tunteet ovat tunteita... niille ei aina voi mitään!! Ne vievät joskus tilanteeseen, jossa ei ikinä uskonut olevansa. Näin kävi minulle..(.nainen varattu.).. ja yritän ajatella järjen äänellä... ja toineN osapuoli ajattelee kyllä ehkä enemmän tunteella ja halulla...NO...samassa suossa ollaan...
Pohdit asiaa... et ole silloin törkimys... =) Tsemppiä!
- varattua miestä kohtaan
Mulla ihan samat fiilarit, paitsi olen itse nainen ;) häpeän todella, en kehtaa enää ees katsoa ihastustani silmiin! Ja varsinkin kun tää mies yht'äkkiä muuttui tylyksi mua kohtaan...tajusi kai että olen ihastunut?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1077039Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945191Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1433200Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2142607Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352287Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111113
Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531090