Hesburger

ja palvelun taso

Kävinpä taas tuossa eilen tapojeni mukaisesti Hesburgerilla,missä on tullut lukuisat kerrat Turun-vuosien aikana käytyä.Olen aina pitänyt Hesburgerin aterioita ravitsevina ja terveellisinä kun taas Mäkkärin moska on kautta maailman sivu ollut sitä samaa etikkamössöä ja vuosien varrella etikka on Mäkkärin tuotteissa vaan lisääntynyt.Hesellä hinta-laatusuhdekin on aikaisemmin ollut tosi kohdallaan,hinnat ovat olleet kohtuullisia ellei jopa alhaisia verrattuna reiluun annoskokoon mitä Mäkkärillä taas ei ole voinut edes kuvitella.
Valitettavasti on pakko myöntää että Hesellä on hinnat nousseet huimasti ihan lyhyessä ajassa.Hamppareihin on tullut järjettömät korotukset aterioista puhumattakaan.
Jotenkin tämä Hesen nykyinen järjetön hinnanousu on tuonut mukanaan myös palvelun huonontumista.Aikaisemmin kun hinnat olivat edullisia - ellei suorastaan halpoja - palvelu oli nöyrää ja maksavaa asiakasta kunnioittavaa ja ravintolat siistejä mutta nykyään tuo iloinen palvelu on kaukana siitä mitä se joskus on ollut.
Ravintolat ovat kaikki järjestään erittäin epäsiistejä ja sotkuisia.Pöydät tursuavat roskatarjottimia ja ties mitä kuonaa,pöytiä ei pyyhitä eikä yleisestä siisteydestä huolehdita.Pöytiä joku vetelys saattaa tulla siistimään likaisen vettexinsä kanssa siinä vaiheessa kun asiakas syö lounastaan mikä on erittäin epähygieenistä ja epäammattimaista.Ja asiakkaita kaikottavaa toimintaa.
Palvelu on hidasta,en tiedä minne työntekijät kaikkoavat siinä vaiheessa kun ravintolaan tulee asiakkaita,koska hiljaisena hetkenä työntekijöillä on rutkasti aikaa turista henkilökohtaisia asioitaan.Tuonakin aikana voisi huolehtia ravintolan siisteydestä ja tyhjentää tursuavia roskiksia kun taas "reippaat" työntekijät pohtivat minne olisi sikasiistii mennä bilettämään työvuoron jälkeen.Minulle on jopa hiljaisena hetkenä käännetty selkä (jotta työläiset voisivat asiakaspalvelun sijaan turista työaikana) sen sijaan että olisi kysytty mitä haluaisin syödä,siinä vaiheessa kun olin poistumassa ravintolasta,joku onneton opiskelijatyttönen piipitti perään olisinko halunnut jotain? Ai että olisinko? Eipä kuulu harrastuksiin seisoskella Hesburgerin tiskillä tuijottamassa työntekijöiden selkäpuolta ja kuuntelemassa bileillan suunnitelmia.
Palvelun taso on laskenut kuin lehmän häntä muutenkin,mene ja tiedä kouluttaako Hese nykyään työntekijöitään nykyisin sen pakollisen "saako olla muuta,syötkö täällä"-fraasin lisäksi olemaan törkeitä maksaville asiakkaille?Kyllä siinä kieltämättä jää sanattomaksi (ja nälkäiseksi) kun kysyy mitä hamppareita on valmiina ja myyjä äyskäisee katsomaan tv-näytöltä,valitsemaan sieltä eikä olemaan jonon tukkona.Kaukana hyvästä asiakaspalvelusta sanon minä!
Olen antanut palautetta asiasta pääkallonpaikalle nettisivujen kautta,mutta eipä tunnu niitä kiinnostavan muuta kun hölmöjen rahat.
Tuntuu vaan niin turhauttavalta,kun kuitenkin olen jo lähestulkoon kanta-asiakas,ja palvelu on nykyisin mitä on.

36

2041

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakkasella.

Jaa a. Aika kullannee muistot, tai sitten meillä on erilainen käsitys siitä, mitä tarkoittaa isot annoskoot ja halpa hinta- kumpaankaan en nimittäin ole törmännyt hesellä vuosiin. Ja max 1-2 kertaa vuodessa paikassa käyvänä en juuri radiaaleja muutoksia ole firmassa nähnyt, eli tilanne on ainakin omasta vinkkelistä ollut melko muuttumaton jo vuosia.

• Stay fit

"Olen aina pitänyt Hesburgerin aterioita ravitsevina ja terveellisinä"

Eiköhän tuo lause kerro tarpeeksi itsestäsi ja todellisuuden tajustasi. Siten koko muun sepustuksesi voikin jättää täysin omaan arvoonsa.

• rtyue

Hesburger on aina ollut kallis. Muistan 80-luvun lopulla kun kävin siellä kysyin miksi ranskisten kanssa ei anneta ketsuppia. Siinä ei ole katetta oli vastaus. En käynyt enää.

• rtyue

Hesburger on aina ollut kallis. Muistan 80-luvun lopulla kun kävin siellä kysyin miksi ranskisten kanssa ei anneta ketsuppia. Siinä ei ole katetta oli vastaus. En käynyt enää.

• Vaan kun ei ollut

Olisi varmaan ollut mielenkiintoinen (?) kirjoitus vaan kun en jaksanut lukea juuri alkua pidemmälle. Tuollaista yhteen pötköön kirjoitettua pitkää sanatulvaa ei vaan jaksa lukea. Yrittäisitte tehdä edes jonkinlaista kappalejakoa!

• en..

jaksa lukea tuollaista pötkökirjoitusta! Tee kunnon kappalejako seuraavaksi, niin joku voisi kiinnostuakin.

• lexiaaa

vaikken mäkkärin kanta-asiakas olekaan niin pakko kehua että siellä sentään voi/ uskaltaa käydä vessassa, jopa miehet. Kuvottavampia paikkoja kuin hesen vessat saa hakea!! HEi haloo siisteys, paikassa jossa sentään SYÖDÄÄN, olis kiva että olis siistiä. Pöydät on hesellä AINA likaisena, itse saa sitten serveteillä raivata pöydältä tilaa omalle tarjottimelle kaiken maailman majoneesiläikkien ja salaatin palojen seasta. Aina täytyy muistaa pienille lapsillekin terottaa, että jos jotain putoaa pöydälle sitä ei todellakaan uskalla enää syödä.

Kerran mies yritti käydä pienen pojan kanssa vessassa, kääntyi äkkiä wc:n ovelta takaisin ja toi pojan äidilleen ja sanoi ettei vie pientä lasta vessaan jossa on nilkkoihin asti kusta lattialla. Naisten puolikin oli hirvittävän törkyinen, mutta ei siellä sentään kahlata tarvinnut.

• kun on taas vaikeaa

1. Hesburgerin ei ole tarkoitus olla HIENO ja SIISTI ravintola. Se on pikaruokarafla missä syödään mässyä paljon ja nopeasti, ja missä asiakasvaihtuvuus on suuri. Jos kaipaat siisteyttä ja puhtaita pöytiä, sitä varten on ns. ruokaravintolat. Hesen kerros- ja mega-aterian hinnalla syöt jo ruokaravintolassa lounasbuffetin. Muussa tapauksessa syöminen on kalliimpaa, mutta siisteydestä ja "hyvästä" asiakaspalvelusta haluat maksaa, eikö vain? Itse tykkään lafkan asiakkaiden ja ravintoloiden luomasta kaaottisesta ilmapiiristä, jossa syömisestä ystävien seurassa on tehty iloinen ja eläväinen asia eikä mitään paskanjäykkää hienostelua.

2. Asiakaspalvelu on mitä on, ketjun aloittaja voi itse mennä kokeilemaan 10 tunnin työvuoroa kassalla ja keittiössä ja vielä vuoron lopussa näyttää iloista naamaa ja keskustella muitakin mukavia kuin "Saako olla muuta, syötkö täällä?". Itse en odota asiakaspalvelulta minkäänlaista inhimillistä kohtelua tämän kaltaisissa syömäpaikoissa. Kyseinen työ ja työympäristö on hirveä kelle tahansa, eikä vähiten opiskelijoille joiden on melkeinpä PAKKO tehdä kyseistä työtä.

3. On totta että Hesen hinnat ovat keskimäärin nousseet, arvioisin noin 1-2e kolmen vuoden takaisesta.

4. Ketsuppia saa ilmaiseksi ranskalaisiinsa, ehkä joskus ei ole saanut, mutta ainakin nykyään.

• kaikki tämän

viestiketjun jutut on kirjoitettu parhaaseen työaikaan, eli päivällä. Koska kesälomakausi on jo loppusuoralla, luin tästä seuraavan lopputuloksen: kirjoittajat ovat työttömiä, joilla ei olisi rahaakaan käydä Hesellä.

Kunhan rutisevat turhia. Eivät osaa tehdä hyvää ruokaa kotona, vaan vetävät jotain Campingiä kylmänä. Ja päälle kevytmaitoa.

Luulevat olevansa jotain courmee-asiantuntijoita, joilla on oikeus moittia Salmelaisen huippujuttua, Hesburger ravintolaketjua.

Jos olette tästä eri mieltä, perustakaa ihmeessä tyhjästä samanlainen yritys!

Tai olkaa hipihiljaa siellä vuokrakämpässänne......

• jos se on niin kamalaa?

"Ketjun alottaja voi itse mennä kokeilemaan 10 tunnin työvuoroa kassalla ja keittiössä"

Kuulepas pikkutyttö,olen ollut työelämässä yli 30 vuotta eli todennäköisesti kauemmin mitä itse olet elänyt.Ja koko ajan asiakaspalvelussa paikassa,missä asiakas nimenomaan maksaa matkasta ja siitä että saa hyvää palvelua.Meillä 10 tunnin työpäivät ovat normaalipituisia eikä aina riitäkään,kyllä saa useasti huomata miten vierähti jopa 16 tuntia ihan huomaamatta ja silti pitää jaksaa hymyillä ja olla ystävällinen asiakkaille.

Ehkä sinä itse olet niitä törppöjä maalta,jotka käyvät kerran vuodessa kaupungissa ostoksilla ja samalla Viking Linen 24h risteilyllä ja pidät hyvänä palveluna sitä kuonaa ja nenäkkyyttä mitä maksava asiakas nykyiin monesta paikasta saa.Ja jos se työnteko opiskelijalle niin raskasta on,niin valitkoon sellaisen opinahjon ja ammattialan sekä ammatikoulun jonka voi suorittaa käymällä koulu kotoa käsin.Riittää se pieni opintotukikin ehkä vähän paremmin.

• Loppusuoralla?
        kaikki tämän kirjoitti:

viestiketjun jutut on kirjoitettu parhaaseen työaikaan, eli päivällä. Koska kesälomakausi on jo loppusuoralla, luin tästä seuraavan lopputuloksen: kirjoittajat ovat työttömiä, joilla ei olisi rahaakaan käydä Hesellä.

Kunhan rutisevat turhia. Eivät osaa tehdä hyvää ruokaa kotona, vaan vetävät jotain Campingiä kylmänä. Ja päälle kevytmaitoa.

Luulevat olevansa jotain courmee-asiantuntijoita, joilla on oikeus moittia Salmelaisen huippujuttua, Hesburger ravintolaketjua.

Jos olette tästä eri mieltä, perustakaa ihmeessä tyhjästä samanlainen yritys!

Tai olkaa hipihiljaa siellä vuokrakämpässänne......

Yleisesti ottaen Suomessa kai pidetään kesälomat kesä-heinäkuussa mutta oletkohan viestin kirjoittaja ottanut huomioon että kaikki eivät pidä lomiaan kyseisellä aikavälillä? Kaikilla ei ole siihen edes mahdollisuutta.

Perustelut:
        Työpaikoilla kun jaetaan kesälomia tai niitä aikoja milloin kukakin haluaa lomansa pitää,ensimmäisenä rynnivät kärkeen nämä typerät lapsipehreiden äidit/isät saamalla myös tahtonsa läpi kun "pitää päästää lasten kanssa Puuhamaahan,Särkänniemeen ja Waterparkiin".

Siinä jää lapsettomat pariskunnat ja yksineläjät armotta kakkossijalle kun nämä tulevaisuuden toivojen vanhemmat jyräävät tahtonsa läpi piittaamatta muista ihmisistä,joten joidenkin vaan on pidettävä lomansa elokuussa ja ehkä jopa syyskuussa.Vedotaan kesälomaretkiin yms.,vaikka todellisuudessa ne kesälomaretket on sitä,kun se rippikouluikäinen kakara ahdetaan lastenrattaisiin ja ajetaan pummilla keskustaan Ravintola Hesburgeriin syömään Kerrosateriaa.
        Ja muut veronmaksajat maksavat omat bussimatkansa itse.

Jos nyt vähääkään olet ollut töissä,pitäisi sinun tietää millä aikavälillä kesälomat on mahdollista pitää.Sehän on jo säädetty laissakin,tosin lienetköhän koskaan kuullut työaikalaista työehtosopimuksesta puhumattakaan,ja kaikki eivät pidä lomiaan kesä-heinäkuussa,vaan jotkut jopa elokuussa tai vastaavasti toukokuussa.

Kumma käsitys sulla ja kaltaisillasi junteilla ihmisillä,ettlä kaikki aamuyhdeksältä koneella olevat olisi työttömiä.On myös olemassa vuorotyö,toivottavasti se edes on sulle tuttua.Tosin uskallan epäillä kun katsoo viestisi lähetysajankohtaa;
        tuohon aikaan ihmiset (jotka on kanssasi tehneet sen 8-16 TYÖPÄIVÄN) ovat normaalisti vielä ruokakauppojen jumalattoman pitkissä jonoissa tai liikenneruuhkissa.

Sun ei ehkä tartte käydä syömässä päivittäistä luxuslounastasi rahvaan kanssa Hesellä,mutta tuskinpa kukaan sulta kadehtii sitä pikavipillä maksettua viiden ruokalaji illallista Kupittaan Paviljongissa.

• hyvä "mies" :D
        jos se on niin kamalaa? kirjoitti:

"Ketjun alottaja voi itse mennä kokeilemaan 10 tunnin työvuoroa kassalla ja keittiössä"

Kuulepas pikkutyttö,olen ollut työelämässä yli 30 vuotta eli todennäköisesti kauemmin mitä itse olet elänyt.Ja koko ajan asiakaspalvelussa paikassa,missä asiakas nimenomaan maksaa matkasta ja siitä että saa hyvää palvelua.Meillä 10 tunnin työpäivät ovat normaalipituisia eikä aina riitäkään,kyllä saa useasti huomata miten vierähti jopa 16 tuntia ihan huomaamatta ja silti pitää jaksaa hymyillä ja olla ystävällinen asiakkaille.

Ehkä sinä itse olet niitä törppöjä maalta,jotka käyvät kerran vuodessa kaupungissa ostoksilla ja samalla Viking Linen 24h risteilyllä ja pidät hyvänä palveluna sitä kuonaa ja nenäkkyyttä mitä maksava asiakas nykyiin monesta paikasta saa.Ja jos se työnteko opiskelijalle niin raskasta on,niin valitkoon sellaisen opinahjon ja ammattialan sekä ammatikoulun jonka voi suorittaa käymällä koulu kotoa käsin.Riittää se pieni opintotukikin ehkä vähän paremmin.

Niin ymmärsin että olet töissä jossain missä maksetaan hyvästä ruuasta, hyvästä palvelusta ja ehkä jostain vielä. Joten ota huomioon se että asiakas ostaa tämän palvelun ja sinä olet sitä tarjoamassa, ja sinulta odotetaan hyvää asiakaspalvelua. Ja uskon että työpaikkasi on varmasti helvetisti viihtyisämpi kuin Hese. Että mene vaan sinne Hesen kassalle kokeilemaan ja näyttämään iloista naamaasi.

Ei Hesessä paljon kukaan asiakas ja varsinkaan suurin maksava demografia (teinit) odota saavansa hyvää asiakaspalvelua, tai edes tiedä mitä se on. En minäkään odota ja kaipaa, vaikka käyn siellä säännöllisesti ja olen käynyt usean vuoden ajan. Mutta jos menen ruokaravintolaan, laivalle, hotelliin, tms, niin todellakin odotan hyvää palvelua ja jos en sitä saa koen oikeudekseni valittaa siitä. Mutta itse silti suosin Heseä kaiken maailman ruokaravintoloiden sijaan missä palvelijat ja asiakkaat ovat seipään nielleitä.

Opiskelupaikkoja valitaan yleensä muista syistä kuin koulupaikan sijainnista suhteesta kotiin. Vai oletatko että padasjokelaisen on parempi hakea naapurikylän maatalousoppilaitokseen, kuin lukemaan vaikkapa lääkäriksi yliopistoon?

• totuus on
        Loppusuoralla? kirjoitti:

Yleisesti ottaen Suomessa kai pidetään kesälomat kesä-heinäkuussa mutta oletkohan viestin kirjoittaja ottanut huomioon että kaikki eivät pidä lomiaan kyseisellä aikavälillä? Kaikilla ei ole siihen edes mahdollisuutta.

Perustelut:
        Työpaikoilla kun jaetaan kesälomia tai niitä aikoja milloin kukakin haluaa lomansa pitää,ensimmäisenä rynnivät kärkeen nämä typerät lapsipehreiden äidit/isät saamalla myös tahtonsa läpi kun "pitää päästää lasten kanssa Puuhamaahan,Särkänniemeen ja Waterparkiin".

Siinä jää lapsettomat pariskunnat ja yksineläjät armotta kakkossijalle kun nämä tulevaisuuden toivojen vanhemmat jyräävät tahtonsa läpi piittaamatta muista ihmisistä,joten joidenkin vaan on pidettävä lomansa elokuussa ja ehkä jopa syyskuussa.Vedotaan kesälomaretkiin yms.,vaikka todellisuudessa ne kesälomaretket on sitä,kun se rippikouluikäinen kakara ahdetaan lastenrattaisiin ja ajetaan pummilla keskustaan Ravintola Hesburgeriin syömään Kerrosateriaa.

Jos nyt vähääkään olet ollut töissä,pitäisi sinun tietää millä aikavälillä kesälomat on mahdollista pitää.Sehän on jo säädetty laissakin,tosin lienetköhän koskaan kuullut työaikalaista työehtosopimuksesta puhumattakaan,ja kaikki eivät pidä lomiaan kesä-heinäkuussa,vaan jotkut jopa elokuussa tai vastaavasti toukokuussa.

Kumma käsitys sulla ja kaltaisillasi junteilla ihmisillä,ettlä kaikki aamuyhdeksältä koneella olevat olisi työttömiä.On myös olemassa vuorotyö,toivottavasti se edes on sulle tuttua.Tosin uskallan epäillä kun katsoo viestisi lähetysajankohtaa;
        tuohon aikaan ihmiset (jotka on kanssasi tehneet sen 8-16 TYÖPÄIVÄN) ovat normaalisti vielä ruokakauppojen jumalattoman pitkissä jonoissa tai liikenneruuhkissa.

Sun ei ehkä tartte käydä syömässä päivittäistä luxuslounastasi rahvaan kanssa Hesellä,mutta tuskinpa kukaan sulta kadehtii sitä pikavipillä maksettua viiden ruokalaji illallista Kupittaan Paviljongissa.

kuitenkin se, etteivät hyvin ansaitulla kesälomalla olevat ehdi kirjoittelemaan tänne jonninjoutavuuksia; pitää ehtiä tehdä kaikki lapsille luvatut jutut ja mennä tukka putkella ympäri Suomen huvituksia.

Eli kyllä nämä Heseä moittivat jutut ovat aivan kotikutoisia, kotona piileksivien juttuja.

Että silleen.

• juttuja

"1. Hesburgerin ei ole tarkoitus olla HIENO ja SIISTI ravintola"
        - siisteys kuuluu terveystarkastajan määräyksiin

"2. Asiakaspalvelu on mitä on"
        - tämä on palkanmaksajan asia

• et tajuu

aloittaja totesi hinta-laatusuhteen menneen alaspäin, ja olen itsekin samaa mieltä. mee muualle jeesustelemaan josset keskustelupalstan ideaa ymmärrä ressukka pieni.

• hellitä vähän
        Loppusuoralla? kirjoitti:

Perustelut:

Sunkin kanssa joku voi haluta lapsen jos sulla ei oli pipo noin perkeleen kireellä.

• mummonmarkan aikaan

Nyt ei taida saada yhtä 2 ½:lla eurolla?

• .............

Hesen "ruoka" on ollut aina täyttä paskaa eli ei se ole miksikään muuttunut.

• missEvie

Mua ärsyttää ne Hesen ketsuppitelinepöydät, joissa ei ole laskutilaa tarjottimelle. Kukahan älykäs nekin on suunnitellut?

Toiseksi vain Suomen kaltaisessa sossumaassa voi olla tällaisia "yrityksiä", jotka eivät välitä tasosta. Maailmalla tajutaan se mitä on kilpailu, täällä sitä ei ole. Ei siellä ole valtiota joka paikassa jelppaamassa ja holhoamassa. Se on kova peli. Jos et omista asiakaspalvelutaitoa/halua ja bisnesälyä, niin et menesty-> et saa rahaa-> et syö.

• hyi h"¤#"¤tti

En tiedä mitä ainetta ne ovat mutta peruna ei mielestäni maistu tuolta, lisäksi ihmettelen sitä miksi perunapussin yläosaa kiedotaan käsipyyhe tulpaksi, outoa.

• Mat max
        hyi h"¤#"¤tti kirjoitti:

En tiedä mitä ainetta ne ovat mutta peruna ei mielestäni maistu tuolta, lisäksi ihmettelen sitä miksi perunapussin yläosaa kiedotaan käsipyyhe tulpaksi, outoa.

Ranskalaiset perunat: (hesen sivuilta)
        Peruna, muunneltu perunatärkkelys, riisijauho, tärkkelys, suola, nostatusaineet (E450, E500), sakeutusaine (ksantaanikumi), mausteuutteet (kurkuma, paprika), dekstroosi.

Ne vissiin jostain perunajauhoista, riisijauhoista sun muista leipoo noi ranskalaiset, ei ne kyllä oikeilta ranskalaisilta maistukaan! Parempi kate vissiin ku oikeissa perunoissa.

Paperi ranskalaisten päällä varmaan jäähtymisen estämiseksi.

• maksamattakin

Olen jo AIKOJA lopettanut syömisen Hesburgerissa. Seuraavassa vain muutama syy:

-PIKARUOKALASSA saa odottaa JOKA IKINEN KERTA tilausta, joka tuodaan pöytään 10-15 minuutin kuluttua
      - kamalan kallista
      - hirveä löyhkä
      - paikka tosi sotkuinen
      - asiakaspalvelu ammattitaidotonta
      - asiakaspalvelu epäkohteliasta
      - ruoka epäterveellistä ja lihottavaa

Jatkan toisella kerralla...

• Åby

Onneksi Stadissa on 24 Mäkkäriä. Turkulaiset ovat Hese-Salmelan orjia!

• anna palvelua

Hahhaaaa, Hese ei ole ravintola. Mutta MENE SINÄ SINNE TÖIHIN, ja palvele asiakkaita niin, että ei kukaan valita!

Opettele edes oikeinkirjoitusta ja kappalejakoa ennenkuin tulet tänne seuraavan kerran pahaa mieltäsi purkamaan.

• vielä t ö i h i n ?

Vai pitäisi vielä mennä töihin sinne? Se olisi viimeinen tekoni! Voin kertoa, että ei ole, eikä tule olemaan tarvetta. Onneksi voin valita työnantajani.

• samoin!

Jos et nyt ihan ole äidinkielenopettaja niin varmaan aika lähellä tai sitten olet joku onneton työtön,jolla on päivät aikaa notkua netissä (sossun kustantamassa)kyttäämässä Turku-palstalla oikeinkirjoitusta ja kappalejakoa.

Joko itse en osaa käyttää nettiä tarpeeksi hyvin tai sitten en osaa lukea,mutta en löytänyt mistään sääntöjä missä sanottaisiin että pitää osata oikeinkirjoitus ja kappalejako voidakseen kirjoittaa tänne.

Toki oikeinkirjoitus ja kappalejako kuuluu yleissivistykseen (kai) mutta ei se ihmisestä tyhmaa tee.Omasta tyhmyydestäsi taas kertoo muiden arvostelu johonkin typeriin pilkkusääntöihin vetoamalla!

• Haukkuva Koira

Hesen safkat olivat jo muinoin nakkikiskan ajoilta pelkkää skeidaa siis 60-luvulta.

• ruisfilee

näitä hesen antimia,mutta jos odotat Nousiaisten "pika"paikassa autokaistalla 25 min.kerrosta ja pikkuranskalaisia,sillä ajalla pitäisi tulla jo gurmee satsi....vuosien varrella ja joskus muinoin ketjun palveluksessa olleena(vuonna papu siis) ei voi muuta nyky meingistä sanoa että voi,voi.Puutorin sisäpaikka on joskus kuin läävä parhaimmillaan,kiva syödä satsiaan pöydässä ennen ruokaileen roiskeitten keskellä.parasta palvelua on saatu Puistokadulla,vanhempi herttainen rouvashenkilö myi siellä hesen antimia,kun en ole pitkään aikaan käynyt en tiedä onko vielä,hänelle kuitenkin (; .hinnat nousee kuten kaikkialla,huonoon asiakaspalveluun on kait syynä eninten tää palkkapoliitikka,mitä surkeempi ja kokemattompi työntekijä,sen vähemmän sille tarttee maksaa.tosiammattilaisilla on taas korkeempi palkka,jäähän tota KATETTA enempi ketjulle.

• eri mieltä

Taidat olla vaan perusnegatiivinen luonteeltasi ja hapannaamat saa yleensä hapanta palvelua.

Oman havaintoni mukaan henkilökunnalla tuntuu olevan aina kiire, eivät todellakaan rupattele keskenään, ei ainakaan asiakkaiden nähden tai töitä hidastaen.

Pöytien siisteys sen sijaan on joskus huonoa, johtuen juuri tuosta kiireestä, kun ei jää aikaa siivoamiseen. Myynti on taatusti priorisoitu siistimisen edelle, rahan tekeminenhän se on yritystoiminan perimmäinen syy, joten siitä lienee turha kitistä.

Miksi et sitten käy muualla, jos et ole tyytyväinen?

Mäkkärin hampurilainen on aivan onnettoman makuinen ja pikkugrilleillä palvelu surkean hidasta ja ruoka jotenkin kotikutoisen oloista.

• lainkaan...

"Minulle on jopa hiljaisena hetkenä käännetty selkä "

Hesen "uniformut" on pepusta sen verran tiukat, että tuotahan oikein odottaa ;)

• Koti_kokki

niin tarjolla olevaa ruokaa, ei voi sanoa terveelliseksi,
      parhaalla tahdollakaan.
      Herkuttelu hetkiä pitää kuitenkin olla.
      Hintapolitiikka on snagareilla yläkanttiin vedetty.
      Kokeilkaa tehdä kerrosjutut ja lihikset kahdelle nakilla kotona,
      niin huomaatte kuinka saatte tuotteet, huomattavasti
      halvemmalla ja sellaisena kuin itse haluatte.
      Ruisrevityn päälle itse kyhätty ja uunissa paistettu pizza,
      pitää nälän kauemmin pois, kuin Hesen tai Mäkin hampparit.

• ihmiset....-zzzz

läskeiksi,koska ovat amerikoista mallinsa ja oppinsa saaneet ja ruokkivat ihmisiä hormonilihalla / hormoninaudoilla.Geeniteknologian nautakarjalla.

http://www.youtube.com/watch?v=Nmkj5gq1cQU&feature=fvsr

Sitä olet,mitä syöt.Itseppähän valitset,minne menet ruokasi möyssyttämään.Jos et ajattele aivoillasi niin joku toinen ajattelee sinun puolestasi na nappaa rahasi ja sinä menetät terveytesi lihomalla samanlaiseksi kuin nämä naudat.

• huvin vuoksi

Olin nimittäin Helsingissä ja menin siihen Mäkkäriin joka on Rautatieaseman kupeessa, Vaakunan vieressä.
        Ihmisiä oli valtavasti, neljän rivin jonotusta.
        Siinä niitä jonoja tiirailin aikani ja lopulta oli pakko mennä sisään, jo senkin vuoksi että pääsi vessaan.

Mikä palvelu.
        Kohtelias.
        Ja tilaamani tuotteet tulivat kuin ohjukset silmänräpäyksessä tarjottimelleni!
        Hyvä kun siinä ajassa tajusin lompakon avata.

Tosin ne perunat oli varmaan jossain valmiina ja liian kevyeiksi paistettu.
        Joku hätähousu ne oli ottanut pannulta liian aikaisin pois.

Mutta näin maalaisena olin aivan otettu siitä kontaktista, ei täällä maalla hymyillä eikä katsota silmiin.

• menetät myöskin

RAHASI JA SAMALLA TERVEYTESI.Menetät kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

• kultainen kulta
        huvin vuoksi kirjoitti:

Olin nimittäin Helsingissä ja menin siihen Mäkkäriin joka on Rautatieaseman kupeessa, Vaakunan vieressä.
        Ihmisiä oli valtavasti, neljän rivin jonotusta.
        Siinä niitä jonoja tiirailin aikani ja lopulta oli pakko mennä sisään, jo senkin vuoksi että pääsi vessaan.

Mikä palvelu.
        Kohtelias.
        Ja tilaamani tuotteet tulivat kuin ohjukset silmänräpäyksessä tarjottimelleni!
        Hyvä kun siinä ajassa tajusin lompakon avata.

Tosin ne perunat oli varmaan jossain valmiina ja liian kevyeiksi paistettu.
        Joku hätähousu ne oli ottanut pannulta liian aikaisin pois.

Mutta näin maalaisena olin aivan otettu siitä kontaktista, ei täällä maalla hymyillä eikä katsota silmiin.

kyllä se oma kulta katsoo syvälle silmiin....

painuis nämä eksyttäjät helvettiin! sinne ne kuuluu.

• ja muu paskasakki!

Se on kai yksi ja sama missä kukakin päivittäisen "terveellisen ja ravitsevan" lounaansa syö.Ei se työttömän lenkkimakkara-kevytmaito-yhdistelmäkään sen terveellisempi ole kun Hesen tai Mäkkärin kuonat,joita parempi,työssäkäyvä jengi mässyttää.Tai rahakkaat teinit.

Ja kun katsoo näitä Rennon tai jokilaivojen terasseilla istuvia eliittipellejä,eipä niistäkään moni töissä käy,vaikka vingutaan miten työttömät parhaaseen työntekoaikaan täällä kirjoittelee.Pata kattilaa soimaa,ehkä nämä pukuherrat ja minihamehutsut ei murkinoi rahvaan kanssa teinien ja kotiäitien kansoittamissa pikaruokapaikoissa,mutta tuskinpa ne Cafe Brahen "leivonnaiset" ja muut eväät sen terveellisempiä on kun tavallinen kotiruoka - Subwayn metripatongeita puhumattakaan.

Loppupeleissä se on jokaisen oma asia missä sitä syö jos ei kotonaan ja mitä apetta noin ylipäätään sinne ääntä kohti tunkee.Kyllä se on niin,että joku lihoo samoin tein 15 kiloa pelkästään ruokaa ajattelemalla kun taas joku toinen onneton voi vetää täysperävaunurekallisen Hesemoskaa naamaansa lihomatta grammaakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      107
      6894
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4421
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3786
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3502
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3478
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      187
      3419
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2939
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2644
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2491
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13