Apteekista sain allergiaoireisiini Tuulix-nimisiä tabletteja,koska oli samaa loratadin kuin mitä oli reseptiini määrätty ja heillä ei sitä lääkärini määräämää merkkiä ollut. Otin kyseistä lääkettä ja jonkin kuluttua alkoi iho-oireet kuumotus, tykytys. Lopetin saman tien. Olen aina syönyt Claritynia ja siitä ei ole koskaan tullut mitään oireita, jotenka vaihdoin tuttuun turvalliseen. Sitä ei nykyisin enään korvata. Katsoin pakkausselosteesta mikä eroavuus näillä kahdella on eli oonkohan allerginen sitte esígelanitoitu tärkkelykselle. Mitä tämä ainesosa on ja oliskohan jollain teistä lukija tälläisiä samanlaisia oireita tuosta tullut?
Allergiareaktio tuulixista
onko jollain
3
288
Vastaukset
- Loratadin tehokas
Kaikki eivät käy kaikille.Itse en vaihda allergialääkettä toiseen valmisteeseen. Monelle allergisena olen saanut hyvän avun Lodatadin Ratiopharmin valmisteesta. Suosittelen.
- Loratadin tehokasta
Siis Loratadin ei Lodatadin.
- pahus kun kaikki varattu
Loratadin tehokasta kirjoitti:
Siis Loratadin ei Lodatadin.
Tärkkelykset tehdään vehnästä tai maissista. Muistelen nykyään useimmin hinnan takia vehnästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905227
- 534076
- 252199
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271977Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990