Viikkoon ei miestä näkynyt mun luona, yleensä ollaan lähes 24h yhdessä. Selitys oli milloin mikäki ja lupaukset oli ilmaa, ei nimittäin pitänyt niitä kun lupasi tulla käymään. Itkin itsekseni monet kerrat kun tulee paha olo jos kultani valehtelee tai ei pidä sanaansa. Nähtiin sitten sen verran että mies tuli kännissä nukkumaan mun viereen, tai olihan siinä sitten aamulla pikaiset ehm... Taas meni päiviä kunnes mies lupaa tulla mun luo, sanon suoraan etten enää usko kun ei näkynyt aikasemminkaan. Kuin ihmeen kautta 9ltä aamulla oveni aukeaa ja jääkaapilla kuuluu ääniä. Jään odottamaan josko se viereen kömpis. Mies on päissään kun apina ja vuoronperään laulaa joululauluja ja haukkuu itseään. Tässä vaiheessa voin sanoa että vitutus on sitä luokkaa että menen takaisin nukkumaan ja sanon olohuoneen lattialla makaavalle ukolle että sammu siihen. Anelevien äänien jälkeen hellyn ja menen katsomaan. Siinä se makaa edelleen. Haen naismaisia kosmetiikkatuotteita ja putsaan sen naaman, laitan siihen rasvaa ja käsken kömpiä sänkyyn. Samalla ukko mutisee kuinka ihana tyttökaveri olen. Oikeastaan mainio. Minulla on vielä vitutus yllä. Käyn jääkaapilla hakemassa mehua kun huomaan että pöydällä on tuotuna metripitsa ja muutama lisätäyte purkeissa. Niissä lukee tottakai pirkka tai euroshopper :D siinä vaiheessa en voi kun mielessäni nauraa, työntää kaiken kaappeihin, juoda sitä mehua ja mennä körilään viereen. Se ottaa vielä ympäriltäni kiinni ja suutelee niskaa. Sitten kuuluu vaimea kuorsaus... Mies on kauris ja minä edelleen härkätyttö.
Näin meillä
PuuroTaas
4
385
Vastaukset
- PuuroTaas
Niin syy poissaololle on ollut peli nimeltä wow....
- PuuroTaas
Toisaalta kun näin sen ylähuulessa hampaanjäljet niin saa mies vastata muutamaan kysymykseen kun tuosta herää.
- sassiin!!
Molemmat!
- tasan samaa
mieltä sun kanssas. kommentiis ei oo mitään lisättävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720