Näin meillä

PuuroTaas

Viikkoon ei miestä näkynyt mun luona, yleensä ollaan lähes 24h yhdessä. Selitys oli milloin mikäki ja lupaukset oli ilmaa, ei nimittäin pitänyt niitä kun lupasi tulla käymään. Itkin itsekseni monet kerrat kun tulee paha olo jos kultani valehtelee tai ei pidä sanaansa. Nähtiin sitten sen verran että mies tuli kännissä nukkumaan mun viereen, tai olihan siinä sitten aamulla pikaiset ehm... Taas meni päiviä kunnes mies lupaa tulla mun luo, sanon suoraan etten enää usko kun ei näkynyt aikasemminkaan. Kuin ihmeen kautta 9ltä aamulla oveni aukeaa ja jääkaapilla kuuluu ääniä. Jään odottamaan josko se viereen kömpis. Mies on päissään kun apina ja vuoronperään laulaa joululauluja ja haukkuu itseään. Tässä vaiheessa voin sanoa että vitutus on sitä luokkaa että menen takaisin nukkumaan ja sanon olohuoneen lattialla makaavalle ukolle että sammu siihen. Anelevien äänien jälkeen hellyn ja menen katsomaan. Siinä se makaa edelleen. Haen naismaisia kosmetiikkatuotteita ja putsaan sen naaman, laitan siihen rasvaa ja käsken kömpiä sänkyyn. Samalla ukko mutisee kuinka ihana tyttökaveri olen. Oikeastaan mainio. Minulla on vielä vitutus yllä. Käyn jääkaapilla hakemassa mehua kun huomaan että pöydällä on tuotuna metripitsa ja muutama lisätäyte purkeissa. Niissä lukee tottakai pirkka tai euroshopper :D siinä vaiheessa en voi kun mielessäni nauraa, työntää kaiken kaappeihin, juoda sitä mehua ja mennä körilään viereen. Se ottaa vielä ympäriltäni kiinni ja suutelee niskaa. Sitten kuuluu vaimea kuorsaus... Mies on kauris ja minä edelleen härkätyttö.

4

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PuuroTaas

      Niin syy poissaololle on ollut peli nimeltä wow....

      • PuuroTaas

        Toisaalta kun näin sen ylähuulessa hampaanjäljet niin saa mies vastata muutamaan kysymykseen kun tuosta herää.


    • sassiin!!

      Molemmat!

      • tasan samaa

        mieltä sun kanssas. kommentiis ei oo mitään lisättävää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      158
      1561
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1235
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      199
      1086
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      987
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      852
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      852
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      56
      798
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      786
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      49
      687
    Aihe