Näin meillä

PuuroTaas

Viikkoon ei miestä näkynyt mun luona, yleensä ollaan lähes 24h yhdessä. Selitys oli milloin mikäki ja lupaukset oli ilmaa, ei nimittäin pitänyt niitä kun lupasi tulla käymään. Itkin itsekseni monet kerrat kun tulee paha olo jos kultani valehtelee tai ei pidä sanaansa. Nähtiin sitten sen verran että mies tuli kännissä nukkumaan mun viereen, tai olihan siinä sitten aamulla pikaiset ehm... Taas meni päiviä kunnes mies lupaa tulla mun luo, sanon suoraan etten enää usko kun ei näkynyt aikasemminkaan. Kuin ihmeen kautta 9ltä aamulla oveni aukeaa ja jääkaapilla kuuluu ääniä. Jään odottamaan josko se viereen kömpis. Mies on päissään kun apina ja vuoronperään laulaa joululauluja ja haukkuu itseään. Tässä vaiheessa voin sanoa että vitutus on sitä luokkaa että menen takaisin nukkumaan ja sanon olohuoneen lattialla makaavalle ukolle että sammu siihen. Anelevien äänien jälkeen hellyn ja menen katsomaan. Siinä se makaa edelleen. Haen naismaisia kosmetiikkatuotteita ja putsaan sen naaman, laitan siihen rasvaa ja käsken kömpiä sänkyyn. Samalla ukko mutisee kuinka ihana tyttökaveri olen. Oikeastaan mainio. Minulla on vielä vitutus yllä. Käyn jääkaapilla hakemassa mehua kun huomaan että pöydällä on tuotuna metripitsa ja muutama lisätäyte purkeissa. Niissä lukee tottakai pirkka tai euroshopper :D siinä vaiheessa en voi kun mielessäni nauraa, työntää kaiken kaappeihin, juoda sitä mehua ja mennä körilään viereen. Se ottaa vielä ympäriltäni kiinni ja suutelee niskaa. Sitten kuuluu vaimea kuorsaus... Mies on kauris ja minä edelleen härkätyttö.

4

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PuuroTaas

Niin syy poissaololle on ollut peli nimeltä wow....

• PuuroTaas

Toisaalta kun näin sen ylähuulessa hampaanjäljet niin saa mies vastata muutamaan kysymykseen kun tuosta herää.

• sassiin!!

Molemmat!

• tasan samaa

mieltä sun kanssas. kommentiis ei oo mitään lisättävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      331
      7179
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4388
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3175
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2987
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1826
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      216
      1773
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1587
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1448
    Aihe