Sain tänään aamulla tietää, että olen sittenkin päässyt varasijoilta opiskelemaan Tampereen yliopistoon puheoppia, vaikka pistemääräni oli melkein kymmenen pistettä alkuperäisen rajan alle. Olin jo totutellut ajatukseen, että jään helsinkiin, enkä ollut tällaiseen suunnanmuutokseen ollenkaan varautunut niin taloudellisesti kuin henkisestikään. Tilanne on minulle hyvin hämmentävä, olen tehnyt jo ensi vuodelle suunnitelmia, joita on kovin vaikea lähteä tässä vaiheessa peruuttamaan.
Minua kiinnostaa, onko kenelläkään kokemusta Tampereen yliopiston humanistisen tiedekunnan suhtautumisesta lykkäämiseen? Riittääkö taloudelliset/henkilökohtaiset syyt opiskelupaikan lykkäämiseksi? Entä onko jotain vaihtoehtoja, esim poissaolevaksi ilmoittautuminen?
Kiitos jo näin etukäteen!
Paikan lykkääminen vuodella
mitä tekisi?
1
443
Vastaukset
- Arrgh!
Soita, hyvä ihminen, sinne yliopistolle! Kanslisti tai vastaava antaa sinulle heti suoran vastauksen, eikä sitten tarvitse enää ihmetellä.
Jollet halua soittaa sen vuoksi, että sinulle saattaisi koitua siitä jonkinlaisia ikävyyksiä myöhemmin, huolehdit turhaan. Kysyä saa melkein mitä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274295
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233032Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132554- 462121
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561709Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461636- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201446- 281430
- 951211