Kälyni villakoira käyttäytyy huonosti. Hyppii päälle, nuolee yms ärsyttävää. Kun sitä pitää niskasta paikoillaa, ettei se hypi, niin käteen jää inhottava haiseva rasva.
Mikseivät ihmiset kouluta ja pese piskejään?
Ällöttävä villakoira
6
444
Vastaukset
- olen kouluttanut
villakoirani pysymään visusti sängyn alla. Elleivät usko niin pesen ne pois sieltäkin...
- lagotonomistaja:D
Kun se villakoira hyppii siuta vasten, niin käännä vaikka selkä äläkä anna yhtään huomiota sille. Älä edes katso villakoiran suuntaan, ole niin kuin sitä ei olisi olemassakaan, ei pienintäkään huomiota sille. Et edes toru tai hauku sitä tai yritä työntää sitä pois, sillä toruminenkin on huomiota, vaikkakin negatiivista.
Ja heti kun sen kaikki neljä tassua on maassa, niin kehu sitä sitten --> oppii, että jos se ei hypi ja on rauhallinen, saa silityksiä ja huomiota.
Oikeastaan sen omistajan kyllä pitäis opettaa koiralleen se.. :P
Niinpä, miksi ihmiset ottavat ylipäätänsä koiran jos eivät kouluta tai huolehdi siitä lainkaan? - tajuu..
mua ärsyttää kans ylipaljon päälle hyppivät koirat. Ok joku pieni voi olla yhden kerran söpö, mut pidemmän päälle mikä koira tahansa on todella ärsyttävä hyppismisineen. Pomppii syliin ja hyppii jalkoja vasten.
En tajuu miten jostain voi olla ihanaa kun koira tulee eteisessä JOKA KERTA oesta sisään astuessa vastaan hyppimään ja vouhkaamaan. - juttu...
Minullakin on joskus käynyt tuollaisia vieraita, jotka inhoavat koiria.
Kyllä kälysi vielä joskus ymmärtää kouluttaa sinut pysymään poissa ;-) - myös...
Samaa mieltä. Meidän tutuilla on kaksi villakoiraa ja ku sinne menee ne säntää haukkuen eteiseen vastaan ja hyppii ja pomppii jaloissa niin, että ei kenkiä saa rauhassa ottaa jalasta pois. Se äryttää ihan suunnattomasti. ja sitten ne koko ajan syö käsiä.. (tai miten sen kuvailis) sillai että hampaat osuu käsiin ja se tuntuu ikävältä vaikka ei isot hampaat olekaan. Jos ottaa toisen syliin niin se nuolee koko ajan naamaa, eikä osaa lopettaa. Itse en tykkää että naamaa nuollaan.,
Joskus yritän olla huomioimatta niitä ku ne hyppii ja vouhkaa jaloissa niin sitten toinen hyppää jalkaa vasten ja raapii tassuilla niin että käy ihan kipeetä. Ja omistaja sanoo, että "kato ku se haluaa sun syliin ota se nyt ku se noin haluaa". Ja ite oot sitä mieltä, että tuolla lailla ei syliin pääse mut minkäs teet.
Meillä iso koira kotona eikä ikinä hypi kenenkään päälle eikä tunge syliin eikä nuole naamaa jne...
Mutta ei se auta ku kestää...- kohteliaasti
viemään koira toiseen huoneeseen... Ei kai kovin vaikeeta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802