Moi,
Kävi niin että rellusta meni ilmastointi rikki. Syy löytyi puhki kuluneesta ilmastointilaitteen letkusta. Ko putki on ylempi joka tulee lauhduttimelta kuivaimeen. Letku oli hangannut flektin kotelon reunaan ja kahdesta kohdasta kulunut, toisesta lähes puhki, ja toisesta puhki. Huoltomiehen mukaan alunperin asennettu huonosti tai sitten putken muotoa on muutettu myöhemmin, koska uusi putki ei mene läheltäkään flektin koteloa.
Kannattaa tarkistaa ja laittaa jotain patenttia väliin ettei kulu puhki, kallis osa, 140€.
GS2 -04 ilmastoinnin jäähdyttäjän letku kului puhki
renultisti
1
881
Vastaukset
- Taos
Hmm...
"Huoltomiehen mukaan alunperin asennettu huonosti tai sitten putken muotoa on muutettu myöhemmin, koska uusi putki ei mene läheltäkään flektin koteloa."
Onko siis kyseessä: asennusvirhe (tehtaalla), vaiko tehtaan havaitsema virhe rakenteessa. Aiotko maksaa kaikki viulut itse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308