Shiba inun pentuja

halukas ostaa

Tietääkö kukaan, että kuinka paljon Shiba Inun pentu maksaa suunnilleen? Olisin hankkimassa sitten kun saat rahat kokoon. Onko Suomessa paljoa kenneleitä jotka kasvattavat niitä? En oikein löytänyt netistä. Olisin hyvin kiitollinen tiedoista!

23

14800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Little Miss Sunshine

      Shibasta saa maksaa nykyisin noin 1200-1500 euroa. Muistathan, että koiran kustannukset eivät rajoitu pelkästään ostohintaan, vaan koiran kuin koiran kanssa tulee myös varautua vakuutuksiin, eläinlääkärikäynteihin, ja muihin mahdollisiin kuluihin.

      Kannattaa tutustua rotuun mahdollisimmann hyvin ennen kuin tekee lopullisen päätöksen hankinnasta. Suosittelen vierailua Suomen Shiba ry:n nettisivuilla. Sieltä löytyy linkit kasvattajien omille sivuille sekä paljon hyödyllistä tietoa rodusta. Kannattaa myös tutustua yhdistyksen keskustelufoorumiin. Siellä voi kysellä lisää informaatiota kasvattajilta ja harrastajilta.

      http://suomenshiba.fi/

      • halukas ostaa

        Mä olen jo tutustunu rotuun jo kauan. Asun vielä vanhempien luona ja me sovittiin, että he maksavat muut kulut siihen asti ku asun täällä, koska käyn koulua. Sitten kun menen töihin niin maksan sen itse. Mutta mun pitää maksaa koira ihan kokonaan niin mun on nyt helppo vaan kerätä siihen rahaa. Meillä on jo kaksi labradorinnoutajaa ja ollut yli kymmenen koiraa ennenkin, mutta silti tutustun rotuun vielä siihen saakka kunnes hankin sen =D


      • Little Miss Sunshine
        halukas ostaa kirjoitti:

        Mä olen jo tutustunu rotuun jo kauan. Asun vielä vanhempien luona ja me sovittiin, että he maksavat muut kulut siihen asti ku asun täällä, koska käyn koulua. Sitten kun menen töihin niin maksan sen itse. Mutta mun pitää maksaa koira ihan kokonaan niin mun on nyt helppo vaan kerätä siihen rahaa. Meillä on jo kaksi labradorinnoutajaa ja ollut yli kymmenen koiraa ennenkin, mutta silti tutustun rotuun vielä siihen saakka kunnes hankin sen =D

        Hieno juttu, että olet ottanut asioista selvää ja jatkat tutkimustyötäsi.
        Suosittelen edelleen, että rekisteröidyt Suomen Shiba ry:n keskustelupalstalle. Siellä saat kysymyksiisi asiantuntevia vastauksia.


      • shibapyllerö

        Onkos ne nykyään noin kalliita enään?


      • shibulien omistaja
        shibapyllerö kirjoitti:

        Onkos ne nykyään noin kalliita enään?

        Noin 1600 € hinta ja jonoa on kasvattajilla..


    • Kohta shiba kotona!

      Hei!
      Kyllä kenneleitä löytyy. Käypä sivulla Suomen Shiba ry. niin löydät tarvitsemasi!

    • VeryDoge

      Such Doge

    • Shippelihousut<3

      Me ite annetaan noit pentuja ilmatteeks :3

      • MinaJaMe

        Moi! Luovutatteko todella pentuja ilmaiseksi?


      • innokaskoiranhankkija

        hei mistä noita pentuja saa


      • Koiraystävä

        MOI! Annatteko todella pentuja ilmaiseksi?? Missä?


    • Ai ilmaseks Shiba inu pentu?! Kyllä kiitos :)

    • SuchDogeVeryWow

      Aikas vidusti. RIP in peace rahet

    • lllllllllllllllllll

      Nykyään normipentu n 1800-2000e helposti. ''Paremmasta'' joku 2500e.

    • neas

      No ei todellakaan kukaan pyydä shibasta 2000€ saati sitten yli!:D
      Tuontikoirien kanssa eri juttu, mutta yleinen hintataso pyörii siinä 1500€ paikkeilla, nartustani maksoin vuonna 2014 1300€ ja uroksestani syksyllä 1600€ koska oli erittäin tasokkaasta pentueesta ja kaikinpuolin muutenkin lupaava.

    • such_many_doge

      1200€-1600€ suunnilleen. Niinku muutki sanoivat mene sinne Suomen Shiba ry hyn niin saat lisää tietoa.

    • Veshar

      Olen yrittänyt löytää Shiban pentua ja kirjoittanut kasvattajille kaikille jotka löysin Suomen Shiba ry sivuilta. Sain jopa kolmelta vastauksen että ei ole pentua saatavilla lähiaikoina. Muutenkin ne vastaukset viittasivat siihen olisi pitänyt itsestä cv kirjoittaa heille, jotta olisi edes jotain mahdollisuuksia. Muut 15 kasvattajaa eivät vaivautuneet edes vastaamaan. Kiitos heille jotka vastasivat. Kyllä on mennyt vaikeaksi Shiban hankkiminen, nyt hankinta on suunnattu rakkaaseen naapuriimme Venäjälle jossa on tarjolla korkealaatuisia Shiboja ilman cv kirjoittelua.

      • Anonyymi

        Missä hinnoissa shiba pentu Venäjällä ? Suomessa olen seurannut hintoja ja shiban hinta 2500 euron paikkeilla. Kenelläkään ei ole ollut alle 2tonnin ja pentuja vaikea löytää.


    • Moi1818

      Saan itse shiban pian :) Vielä 1 shibe jäljellä!

    • Anonyymi

      Kotimainen shiban pentu maksaa 1800-2600€ . Hinta noussut kuten muillakin roduilla

    • Anonyymi

      Onko tietoa kenellä olisi pentu myynnissä?

    • Anonyymi

      Shiba inu maksaa 1600 tai 2000 euroa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe