hiirihaukka?

tiina...

6

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaana?

On tää

• pilluhaukat ry

Latinankielinen nimi on Vagina Pal Jaana. Pesii baaritiskien läheisyydessä. Useita parittelukumppaneita. Levittää lintuinfluenssan kaltaista tautia josta ei tahdo päästä eroon. Tauti ilmenee munissa näkyvinä märkäpaiseina. Parittelun päätteeksi munauhaukka poistuu uroksen pesästä äänettömästi anastaen uroksen työllä ja vaivalla pesäänsä hankkimat tavarat.

• esimerkki
        pilluhaukat ry kirjoitti:

Latinankielinen nimi on Vagina Pal Jaana. Pesii baaritiskien läheisyydessä. Useita parittelukumppaneita. Levittää lintuinfluenssan kaltaista tautia josta ei tahdo päästä eroon. Tauti ilmenee munissa näkyvinä märkäpaiseina. Parittelun päätteeksi munauhaukka poistuu uroksen pesästä äänettömästi anastaen uroksen työllä ja vaivalla pesäänsä hankkimat tavarat.

siitä ketkä tänne kommentoivat..ovat välillä niin saatanan tietäviä valokuvauksesta/luontokuvauksesta jotta..taitavat itse viihtyä enemmän baaritiskillä..onko nämä niitä jotka nimittä kaikkia halpoja zoomeja suttuzoomeiksi, taitavat enemän zoomailla pullonpohjan läpi..

• esimerkki erkki
        esimerkki kirjoitti:

siitä ketkä tänne kommentoivat..ovat välillä niin saatanan tietäviä valokuvauksesta/luontokuvauksesta jotta..taitavat itse viihtyä enemmän baaritiskillä..onko nämä niitä jotka nimittä kaikkia halpoja zoomeja suttuzoomeiksi, taitavat enemän zoomailla pullonpohjan läpi..

Minä en kameraani kuluta jonkun saatanan haahkan takia. Mutta kuvaa sinä toki niitä paskovia lokkeja siellä auringonlaskussasi. Minun räpsykamerani maksaa enemmän kuin sinä tienaat vuodessa nettona.

• älähtää
        esimerkki erkki kirjoitti:

Minä en kameraani kuluta jonkun saatanan haahkan takia. Mutta kuvaa sinä toki niitä paskovia lokkeja siellä auringonlaskussasi. Minun räpsykamerani maksaa enemmän kuin sinä tienaat vuodessa nettona.

mihin kalikka kalahtaa!!..ei mua haittaa vaikka kameraasi on menny enemmän rahaa kuin mitä mä tienaan..mulle yks hailee..mä taas kulutan kameraani vaikkapa "saatanan haahkan" takia ja ei ole kuin 3 päivää kun olin viimeksi kuvaamassa lokkeja, ja kyllähän ne paskoi..istu sä kuule siellä hönössä nenä punaisena ja säästele sitä kallista kameraasi, muista pyyhkiä siitä pölyt välillä..

• Croppi
        esimerkki erkki kirjoitti:

Zoomaat kuitenkin luontokuvapalstan "haukkoja"?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      102
      5476
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      87
      4783
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      139
      4742
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      367
      2159
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      103
      1907
    6. 102
      1713
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1547
    8. 369
      1282
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1121
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      200
      1040
    Aihe