Saako vuokraa nostaa sillä perusteella että asunnossa on tehty hieman yllättäen kylpyhuoneremontti, jonka ansiosta asumisen taso on noussut?
Taloyhtiö teki jotain kylppärissä ja isännöitsijä ehdotti remonttia samalla tehtäväksi, koska kävi samalla helposti. No kalliiksihan tuo kävi kun teetin suurimman osan. Saako tällä perusteella nostaa vuokraa vai tarviiko tyytyä pelkkään indeksikorotukseen? Ja asukas on ollut sama kokoajan. Sossu ja kela maksaa vuokran suoraan tililleni, eikä mahdollinen korotus ole vuokralaisen rahoista pois.
Vuokrankorotus ja
3
560
Vastaukset
Vuokrasopimuksessa on määritelty vuokran korottamisen peruste, tai ainakin pitäisi olla.
Ja se tasonkorotus on sinulle ilmainen, pääomasi arvo kasvoi enemmän kuin itse maksoit.
Miksi aina löytyy "sijoittajia", jotka eivät ymmärrä sijoittamisesta yhtään mitään, tai muistakaan tavoista kartuttaa omaisuutta....- Perusteella, mitä lukee
Saat korottaa vuokraa sillä perusteella, mikä lukee vuokrasopimuksessa. Et muulla.
Ja tuo remonttihan nostaa sinun omaisuutesi arvoa, joten sehän on vain sinulle plussaa. - idli
Meillä on juuri sama tilanne (olen kylläkin vuokralainen), eli vuokranantaja aikoo nostaa vuokraa khremontin takia. Vuokrasopimuksessa ei lue MITÄÄN vuokran korottamisesta, joten voiko vuokranantaja vain ilmoittaa, että nyt nousee vuokra? Nousisiko vuokra sitten heti ensi kuun alusta vai milloin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei142759Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221290- 891195
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2461038Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511023Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63944Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253826- 84796
- 41762
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?46729