mitä mieltä ootte tunisiasta

lambretta

mä kävin tunisiassa viime keväänä siinä kun finnair lakkoili.mä pidin maasta. se oli lämmin,kaunis ja aurinkoinen maa. mä suosittelen hotellia nimeltä mediterranee. haluaisin mielelläni kuulla muittenkin kerto muksia. ruoka oli hyvää hotellissa. kertokaa pliiiiiis niitä hyviä omia juttuja.

13

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PaljonMatkustava

      Tunisian Hammametissa sijaitseva Mediterranne hotelli on hyvä!

      Hammamet on aikuisten lähinnä pariskuntien paikka ja lapsiperheiden,suosittelen lämpimästi - hyvää ruokaa,halpaa,aurinkoa,rauhallista ja ystävällisiä ihmisiä :)

      Sousse on paremmin nuorten kiva paikka,sinne siis,jos kaipaat menoa ja meininkiä,upeet rannat ja villiä menoa,kiva mesta :)

      • lambretta

        niin mediterraneessahan on se peli paikka missä oli filippereitä ilma kiemmoa ja biljardia tosi mukava mesta


      • tosi kiva
        lambretta kirjoitti:

        niin mediterraneessahan on se peli paikka missä oli filippereitä ilma kiemmoa ja biljardia tosi mukava mesta

        kun tulis lisää viestejä. halua is niin mieluust lukee niitä teidä juttuja tykkäsittekö/ette tykänny miksi?


      • Mornee
        tosi kiva kirjoitti:

        kun tulis lisää viestejä. halua is niin mieluust lukee niitä teidä juttuja tykkäsittekö/ette tykänny miksi?

        Islamilainen ...
        Oltiin joskus hammametis juuri mediterranee.
        Hotelli ok, mutta kaikki muu suurinpiirtein perseestä.

        Sen jälkeen hoksattu reissata länsimaissa- ilman ongelmia!

        Eli ei ikinä enää islamiin- ONNEKSI !

        Lämpöä ja aurinkoa on riittämiin lännessäkin.


      • eikä suuremmin
        Mornee kirjoitti:

        Islamilainen ...
        Oltiin joskus hammametis juuri mediterranee.
        Hotelli ok, mutta kaikki muu suurinpiirtein perseestä.

        Sen jälkeen hoksattu reissata länsimaissa- ilman ongelmia!

        Eli ei ikinä enää islamiin- ONNEKSI !

        Lämpöä ja aurinkoa on riittämiin lännessäkin.

        muihinkaan islamilaisiin maihin.
        Ihmiset varkaita, epäystävällisiä, jos puhuu englantia katsovat vihaisesti, rannat paskaisia...
        Islamilaiset elää paskassa ja naisten tasa-arvo perseestä.


      • ainakaan...
        eikä suuremmin kirjoitti:

        muihinkaan islamilaisiin maihin.
        Ihmiset varkaita, epäystävällisiä, jos puhuu englantia katsovat vihaisesti, rannat paskaisia...
        Islamilaiset elää paskassa ja naisten tasa-arvo perseestä.

        Tunisiaan, se on varma myös täällä. EI IKINÄ!

        On muuten ainoa matkakohde jonne en taatusti palaa ja käytyjä maita on nyt 41.

        Mutta tuosta Islamista: Seuraava kohde tulee olemaan Malesia. Saas nähdä huomaako tuolla Islamia mitekään.


      • lambretta
        Mornee kirjoitti:

        Islamilainen ...
        Oltiin joskus hammametis juuri mediterranee.
        Hotelli ok, mutta kaikki muu suurinpiirtein perseestä.

        Sen jälkeen hoksattu reissata länsimaissa- ilman ongelmia!

        Eli ei ikinä enää islamiin- ONNEKSI !

        Lämpöä ja aurinkoa on riittämiin lännessäkin.

        mitä vikaa muka islamissa on


    • on huono

      lähinnä pommiuhkien. raiskauksien, murhien, seivästämisien, roskan ja lian sekä kaikkialla kelluvan paskan takia. Pahempaa kuin ripuliparatiisi- Egyptissä!

      • Tunisiaan-haaveileva

        Tunisiasta...
        Haaveilen jo talvien viettoa siellä ja kesiä Suomessa. Olen matkustellut paljon eikä yhtään iske mikään Eurooppa tai "rantalomat". Kaikki viimeiset matkat ollaan oltu Tunisiassa. Eri hotelleissa eri puolella maata. Mediterranée tosin kyllä paras hotelli kaikesta, vaikka pienellä paikkakunnalla. Tosin Tunisiin lyhyt matka.
        Ihana maa, ihanat ihmiset ja hyvää ruokaa :)


      • lambretta
        Tunisiaan-haaveileva kirjoitti:

        Tunisiasta...
        Haaveilen jo talvien viettoa siellä ja kesiä Suomessa. Olen matkustellut paljon eikä yhtään iske mikään Eurooppa tai "rantalomat". Kaikki viimeiset matkat ollaan oltu Tunisiassa. Eri hotelleissa eri puolella maata. Mediterranée tosin kyllä paras hotelli kaikesta, vaikka pienellä paikkakunnalla. Tosin Tunisiin lyhyt matka.
        Ihana maa, ihanat ihmiset ja hyvää ruokaa :)

        tnisiaan haaveileva puhuu totta mitä vikaaaaaaaaaaaaaa


      • lambretta
        Tunisiaan-haaveileva kirjoitti:

        Tunisiasta...
        Haaveilen jo talvien viettoa siellä ja kesiä Suomessa. Olen matkustellut paljon eikä yhtään iske mikään Eurooppa tai "rantalomat". Kaikki viimeiset matkat ollaan oltu Tunisiassa. Eri hotelleissa eri puolella maata. Mediterranée tosin kyllä paras hotelli kaikesta, vaikka pienellä paikkakunnalla. Tosin Tunisiin lyhyt matka.
        Ihana maa, ihanat ihmiset ja hyvää ruokaa :)

        kirjoittaa enemmän kos näytät olevan ainoa joka pitää maasta


      • lambretta

        missä päin olit


      • Maijapa
        lambretta kirjoitti:

        kirjoittaa enemmän kos näytät olevan ainoa joka pitää maasta

        Ei hän ole ainoa,joka on käynyt Tunisiassa ja tykästynyt,minä olen myös ja paljon!

        Olen käynyt Tunisiassa noin kymmenen kertaa ja joka kerta sydämeni jää sinne,olen myös matkustanut monessa muussa kohteessa,joten kokemusta on eri maista ja tavoista,ihmisistä,ruoasta ja hotelleista.

        Sousse on ihastuttava kultturelli-biletys-paikka.

        Hammamet rauhallisempi,puutarhakaupunkimainen,aikuisille ehkä enemmän mieleen oleva paikka.

        Monastir yliopistokaupunki,pikku paikka,mutta sitäkin upeempi.

        Jokaisessa nks. etelänlomakohteissa,rannat ei niin siistejä,ihmiset joko ystävällisiä tai sitten ei,kuten me Suomalaisetkin,mutta jos aikoo aina "ruikuttaa",kannattaa pysyä kotona ja jäädä ilman upeita kokemuksia,mitä matkustaminen eri kulttuureihin tuo tullessaan.

        Suosittelen sinulle Tunisiaa lämpimästi,ihana paikka,maassa maan tavalla,lomallakin.......

        Maijapa jo pian kokonaan Hammametiin asumaan ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe