Miten liitännäinen pois

lisäosista

Tänään tuli uusi java päivitys ja nyt tuolla lisäosat ja liitännäiset kohdassa on nyt kaksi tällaista kuin Java Deployment toolkit. On se vanhempi versionumeroinen ja nyt tämä uusi. Siinä on vain poista käytöstä. Otin pois käytöstä. Mutta miten sen saa kokonaan pois. Lisää poista sovelluksessa on vain 1 java tämä uusin.

6

1128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milenkiintoista

      koska minulla FireFoxissa on liitännäiset-kohdassa napit
      "poista käytöstä" ja "poista".

      Siitä toisesta poistuu kokonaan.

    • Ei pysty

      Laajennukset saa pois koska on se poista nappi mutta liitännäiset välihdellä ei sitä ole ainakaan 3.5 versiossa ja tämänkään ohjeen mukaan ei tuossa kuvassa ole sitä poista nappia.
      http://support.mozilla.com/fi/kb/Firefoxin mukauttaminen lisäosilla

      Oliskohan se java pitänyt poistaa kokonaan ja ladata uusi. Eikä vain conrtol panelin kautta päivittää. Tai pitäisikö käyttää sitä Java RA poisto ohjelmaa jolla poistuu kaikki jämät

      • milenkiintoista

        että tällainen "vika" löytyy FireFoxin 3-versiosta.

        Olen siitä niinpaljon vastaavaa kuullut, että pysyttelen vielä
        varmaan melko kauan tässä 2.0.0.20 -versiossa.

        Ihmisillä tuntuu olevan joku kumma kiire päivitellä heti
        uusimpaan raakileversioon ja kärsiä sitten.

        Minä vaihdan uudempaan vasta sitten kun maailmalta kuuluu
        riittävästi kokemuksia että hyvä on.
        Olen näin säästynyt varmaan melkoisilta murheilta.


    • kepulikekkonen

      jos joku keksii miten nuo liitännäiset saa ihan oikeasti POISTETTUA tuoreimmasta firefoxista niin vinkkejä vaan. Ei siis poista käytöstä vaan ihan fyysisesti tuhottua koneelta. Edes Firefoxin poisto ja uudelleenasennus riitä pääsemään eroon noista ****n liitännäisistä vaan siellä listalal roikkuvat,

      • Vaihtaja.

        FF on nykyään täysi susi, suosittelen vaihtamaan johonkin parempaan (chrome ja varsinkaan IE eivät niihin kuulu). Varmaankin hyvä olisi lähteä linuxilla liikenteeseen kun mikkisofta on käytännössä täysin käyttökelvoton.


    • kepulikekkulinen

      Löysin ohjeen, niin laitanpas tähän vielä, josko joku muukin painii saman ongelman kanssa:

      Manually uninstalling a plugin

      If you can't use an uninstaller program to remove a plugin, you can remove it manually:

      Type about:plugins into the Location bar and press Enter to display the About Plugins page.
      Each entry in the About Plugins page will have "File:" and "Path:", showing the name and location of the plugin file. Use Windows Explorer to navigate to the folder shown for the plugin you want to remove.
      Rename the file to add an X in front of the filename (for instance, npswf32 becomes Xnpswf32).

      The plugin will be removed.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe