Elisa Kotiboksi ei toimi

eivaantajua

Tänään aamulla kävi Soneran työntekijä avaamassa laajakaistaliittymän meillä.

Meillä oli valmiina odottamassa Elisan Kotiboksi modeemina, mutta linjan avaamisen jälkeen ADSL tai Interner merkkivalo ei kuitenkaan syttynyt.

Soneran tyyppi koitti omalla modeemillaan ja johdossa ei ollut mitään vikaa. Se siis sai yhteyden nettiin.

Boksia ei saatu toimimaan eräässä toisessakaan taloudessa.

Joten missä on vika? Eikö sen ole pakko olla itse boksissa?
Korvaako takuu tämmöisen, kun boksi tuli kuitenkin postissa reilu viikko sitten ja ei ole toiminut ollenkaan saavuttuaan?

Olisin kiitollinen neuvoista ja kaikenlaisesta avusta. Epäilen kuitenkin että reissu Elisashoppiin on edessä.

4

3437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aina voi kokeilla

Onhan asetukset ok? http://www.elisa.fi/asiakastuki/index.cfm?o=19910.20

Tosin Jos ADSL-valo pysyy pimeänä niin boksi lienee sökö. Eniten vain ihmettelen mistä olet saanut tuon kotiboksin, ne kun ovat vuokralaitteita niin vähän soneran yhteys ihmetyttää.

• eivaantajua

En ole asetuksia katsonut.. Jonkun pika-asennusohjeen mukaan yritin asentaa..

Tyttöystävän perhe otti saunalahden liittymän, jonka mukaan he tuon saivat.. Heillä oli kotonaan jo toimiva modeemi niin saimme tuon kun muutimme omaan kämppään. Mutta ei tuosta nyt rikkinäisenä kauheasti hyötyä ole. :(

Eniten ihmettelen sitä kun ei ole toiminut ollenkaan missään vaiheessa.. Tehtaalta tullessa sökö jo.

• ihan kiinni.
        eivaantajua kirjoitti:

En ole asetuksia katsonut.. Jonkun pika-asennusohjeen mukaan yritin asentaa..

Tyttöystävän perhe otti saunalahden liittymän, jonka mukaan he tuon saivat.. Heillä oli kotonaan jo toimiva modeemi niin saimme tuon kun muutimme omaan kämppään. Mutta ei tuosta nyt rikkinäisenä kauheasti hyötyä ole. :(

Eniten ihmettelen sitä kun ei ole toiminut ollenkaan missään vaiheessa.. Tehtaalta tullessa sökö jo.

Tuossa modeemissa on käytössä Elisan asetukset ja Soneralle pitäisi tehdä modeemiin.

http://www5.sonera.fi/ohjeet/index.php?title=ADSL-modeemin_asetukset tuolla on, mitkä arvot pitää laittaa modeemiin lisäksi.

• Aina voi kokeilla

Mihin reikään muuten sitä seinästä tulevaa puhelinjohtoa olet laittamassa? Et kai Phone liitännän kohdalle? Siellä on enemmäkin niitä RJ11 sopivia paikkoja, mutta DSL on se ainut mistä lähtee rokkaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2237
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1136
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      990
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      969
    5. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      46
      956
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      915
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      12
      891
    8. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      888
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      880
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      47
      820
    Aihe