Hei!
Löytyisikö naispuoleista seuralaista marjanpoimintaan ja sienestykseen? Asun Leppävaarassa ja autoa minulla ei ole, mutta varmasti pyörälläkin metsiä tavoittaa. :)
Jatkossa myös reipas kävely- tai vaikka kuntosaliseura kelpaa, mutta nyt lähinnä yllä mainitut, kun kausi kerran on.
Olen 25v nainen.
Liikunta-ja sienestys/marjanpoimintaseuraa
mui
1
391
Vastaukset
- Mäkin kaipaisin..
seuraa just lenkille, marjastukseen ja sienestykseen. Itse en kauheasti näitä Hki-Espoo-Vantaa -alueen metsiä tunne, kun muualta kotoisin olen, mut olen kyllä tottunut metsissä liikkumaan. Ja pyörä mullakin on. :)
Olen 21-vuotias nainen (täytän loppuvuodesta 22) ja asun Helsingin Oulunkylässä. Mut tässä mailiosoitteeni jos vielä tarvitset seuraa ja oisit kiinnostunut mun kans lähteen: [email protected], niin voitaisiin ehkä tuota kautta paremmin sopia jatkosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354573- 553155
- 302853
- 562758
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151579
- 171564
- 161494
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….71484