Syntymäpäivät 12.vuotiaalle (?) LUE!

MuumiMummo

Eli mitäköhän ohjelmaa voisi olla tyttäreni 12.vuotissyntymä-päivillä,ei kumminkaan viitsisi hirveän monimutkaista,joten jotain hauskaa n.6 hengen tyttö porukalle,ideoita?

85

15248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttären

      Eiköhän tuon ikäisellä tyttärellä ole aika hyvä käsitys itsellä siitä, että mitä siellä synttäreillä pitää olla. Eli kysy häneltä.

      Jos vaan vanhempana jäörjestätä "lapsikekkerit" niin voi olla, että synttäreiden jälkeen saat lapsesi haukut kun oli niin lapsellista ohjelmaa.

      • Kohta 12v tyttö

        Jooh, oon samaa mieltä saisin sätkyn jos mun vanhemmat säätäis ohjelmaa mun syndeille. Aijon itse pitää jossakin isossa tilassa joka me ''vuokrataa'' jo aijoissa sellaset disco tyyppiset juhlat rentoa ja mukavaa meninkiä! =D :>


    • gagstois vee

      Mulla olis koht 12-vutosi synttärit enkä keksi mitään ohjelmaa...? Jotain kivaa, haluaisin kutsua poikiakin :DD Eikä siis mitkään pyjamabileet käy... :) Ideoita?!

      • sama ongelma mullaki:)


      • Tyttönenkohta12
        bibulipaa kirjoitti:

        sama ongelma mullaki:)

        Ja mulla. En tiiä mitä tekisisiiiiin. APUA!!?!?!!


      • Anonyymi
        bibulipaa kirjoitti:

        sama ongelma mullaki:)

        Sama ongelma...


      • Anonyymi
        bibulipaa kirjoitti:

        sama ongelma mullaki:)

        Sama ongelma...


      • Anonyymi
        bibulipaa kirjoitti:

        sama ongelma mullaki:)

        Niin mullaki :(


      • Anonyymi
        Tyttönenkohta12 kirjoitti:

        Ja mulla. En tiiä mitä tekisisiiiiin. APUA!!?!?!!

        Samaaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama ongelma...

        Ja sama mulla täytin jo 12-vuotta ja piän huomenna yökylä synttärit mutta en tiiä mitä tehdä?


      • Anonyymi
        bibulipaa kirjoitti:

        sama ongelma mullaki:)

        Mullaki


      • Anonyymi

        Kutsu poikiikin Jos haluut ei oo nolooo! No voit vaikka pitää tökyläsynttärit ja mennä kavereitten kanssa leffaan tai seppään☺️☺️


      • Anonyymi

        Siis mullakin on sama ne on mulla aika kohta 12 v syndet mutta en tiiä mitä tekis muuten pannukakku taloon parhaimpien ystävien kanssa mutta ku ei ne kaikki vaan tykkää niist😫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mullaki :(

        Same


      • Anonyymi

        Mulla on kaveri synttärit kuukauden päästä ku täytän 12v, pidän ne ite ainaki super parkis, sit mennää johonki syömään ja yökylä


      • Anonyymi

        Mul on sama


    • 12veeponihullu

      sama mäkin täytän kakstoista ja en tiiä mitä tekiin siel?

      • Anonyymi

        Sama mul


    • tervettä järkeä

      Miksi ihmeessä lasten synttäreille pitää keksiä ohjelmaa? Osaavathan lapset leikkiä keskenään, ja keksi itsekin ohjelmansa. Niin ainakin meidän lapset ovat tehneet.
      Jos asuu omakotitalossa, ja synttärit ovat kesäaikaan, voi ulkonakin leikkiä tai pelata yms.

      • Tyttö05

        Mutta jos aina ei keskikkään mitään kivaa?


      • Anonyymi

        mm no ehkei 12 vuotias enää leiki, kaverilla on 12v synttärit tossa 2vk päästä nii hänellä on yökylä synttärit missä ei ole aikuisia edes kotona yötä joten ehkäpä kannattaa miettiä että minkälaiset synttärit lapsille järjestää?😌


    • mie vaan

      Meillä lopetettiin juhlimiset un lapsi täytti 10. Nyt saa viedä pestiksensä syömään valitsemaansa paikkaan. Ei ole valittanut, kakun ostan kotiin, kun muutama sukulainen tulee vaikkei kutsutakkaan.....

      • mangokaaleppi

        pestis = latinaksi rutto

        aika osuvaa!


    • Kyselijä C:

      Miul on parin viikon pääst 112 wee syndet enkä tiiä mitä siel vois tehä O_O
      Oon ajatellu tietovisaa ja levyraatii jo mutten keksi muuta.... Meitä ois varmaa neljä tai viis tyttöö.. keksiikö kukaa mitää??! Ei mitää lapsellisii leikkejä! (:

      • Juhlissa on aina kiva tanssia, joten kannattaa hommata jotain hyvää musaa:D


      • Pöllö?????????

        Tarkotatko mummoa?
        Kun jos kerran täytät 112wee?:;D


      • Vataaaa

        112v?


      • Jokukumma

        Samaa mieltä


    • AadaVaan

      Aika vanha olet, jos täytit 112 = DD

    • ...

      muöakaan ei mtn tietoo mitä vois tehä synttärelläääää

      • mangokaaleppi

        entäs jos opettelisitte kaverien kanssa synttäreilläsi vaikkapa suomenkielen oikeinkirjoitusta ja netikettiä?


      • Anonyymi
        mangokaaleppi kirjoitti:

        entäs jos opettelisitte kaverien kanssa synttäreilläsi vaikkapa suomenkielen oikeinkirjoitusta ja netikettiä?

        Onko tuo ny vähä ilkeetä? :-(


    • määvaa

      Mäki tartten ideoita!:)

      • Synyttäriapuja

        Mulla 11 v syndeinä mentiin 3 kaverin kanssa mökille ja uitiin, pelattiin paistettiin makkaraa veneiltii yms yms

        Mietin tekisinkö tänävuonna saman jutun vai mentäiskö me syömään tai megazoneen, or what?


    • santtukani

      Mul ois 12 vuotis synttärit tulossa!! Aion pitää yökylä synttärit ja kutsun 2 kaveriii mun lisäks mut mä en oo keksiny viel mitään mitä me tehtäis?? OISKO IDEOITA??

      • idea

        Vuokrakkaa joku hyvä/kiva elokuva


      • Anonyymi

        En tiiä miten vanha tää ideapyyntö on, mut playkaupassa on semmonen ku Spin the Wheel ja sinne voi tehä oman onnen pyöran, ite oon tehny mun ja serkkulikan hauskuudeksi semmostii tyhmiä tehtäviä, esim. Syö jotain ruskeaa, nuolaise jotain pinkkiä, tee kolme kuperkeikkaa, huuda aikuiselle"valitsen nenäni ja niin edelleen. Oon ite vähän outo persoona ja siihen myös tähtään, haluun erottuu joukosta ja tehä jotain repäisevää. Itte yrittäisin jotku hullut karmivat kutsut kai
        P. S lukekaa Harry Potterit ja soturikissaa


    • Joku hyyppä! :DD

      Mä pidän yökyläsyndet enkä kyllä keksi ohjelmaa. Sillä sinne kutsun vaan 5 joten voidaan mennä esim. vaan vaiks ulos,vuokraa leffa ym ym! :D

      Koulukaverisyndet on sit asia erkiseen! xD

    • bilehile=)

      mielestäni kivat syndet lähtee teemasta! se voi olla melkein mikä tahansa eikä oo ollenkaan lapsellista, keksit vain sopivan teeman ikäisillesi. yö synttärit on aina hauskat, mutta vieraitten määrä on tärkeä ottaa huomioon! =) hauskaa tekemistä on mm. suklaa kutonen, elokuva, pinjata( voit tehdä sen itse), limbo, singstar...Täytän itsekin kohta 12 ja olen sitä mieltä että vanhempien ei tarvi säätää lastensa juhlia jos he haluavat järkätä ne itse!

      • Anonyymi

        Tyyppi on oikeessa, vanhemmat haluu edelleen värkätä mun synttärit vaikka haluis ite tehä jotain


    • Lipsu

      Mä täytän koht myös 12-vuotta ja en tiiä ees mis järjestäisin ne. En mielellään järjestäis kotona koska tekeminen loppuu kesken oisko ideoita missä vois järkätä syndet? : )

      • Anonyymi

        Riippuu mis asuu ja vieraitten määrästä, jos on perheel hyvät tulot niin 3-4 kaveria mukaan linnanmäelle


    • Natalie Kabra

      HEI. olen kaksitoista vee ja mun syndet oli eilen. Ei vanhempien tarvii mtn keksii, oli mullakin semmoset hienot, LOLDAA JUHUU oon gosussa Natalie Kabra pyytäkää kamuks.

    • innokas juhlienpitäj

      tehkää monster high teemat synttäreil.(tytöille)il!!(poijille) star wars.

      • Anonyymi

        No toi on vaan rasistista, miks tytöil ei vois olla star warssia!!!!!!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toi on vaan rasistista, miks tytöil ei vois olla star warssia!!!!!!?

        jep


    • ShoppailuFwooperi

      Mä pidän 12-vuotissynttärini ens viikolla, ja suunnitelma on tällainen: lähdetään kahden parhaan kaverini kanssa shoppailemaan Kouvolaan, syödään siellä ja sitten tullaan kotiin. Tytöt jäävät vielä tänne yöksi :) Tulee varmaan olemaan tosi hauskaa. Joten, näitä juttuja pähkäileville voisin ehdottaa, että pitäkää "kaupunkisynttärit"! :) Se on etenkin silloin hyvä idea jos asuu maalla ja jos suhtkoht lähellä on joku kaupunki, missä ei tule ihan joka päivä käytyä. Jollekin kaupunkilaisellehan shoppailu ja kaupungilla kiertely on varmaan aika arkipäivää, mutta maalaisille se ei ole välttämättä niin itsestäänselvää puuhaa :)

    • Tyttö

      Itse olen kohta 12 v, ja pidän synttärini meidän mökillä. Ohjelmassa on leffankatselua, kalastusta, sulkapalloa, saunomista ja kaikkea muuta kivaa!

    • vbhgr

      sama!täytän vast ens kuus mut ajattelin nyt jo etu kätee suunnitella.kamuja tulee ehk 10 yli? mut joo nyt on vaa muutama juttu....

    • Tytto3pvjaonsynttäri

      Mä en keksi kenen kanssa voisin mennä jonnekkin ja minne menisin , mun äiti järjestää aina ne samassa paikassa ja mulle se on tullu jo tarpeeks, oisko oikeesti tosi hyviä ideoita, Haluaisin bile synttärit mut en saa vielä lupaa mut , kaupunki synttärit ois varmaan parhaat, shoppailu juttu! :)





      T:Liisa

    • 12vuottatyyttö

      mulla on sama inhottava ongelma että ei päässä raksuta noitten ohjelmien kanssa!
      Mutta mula on jo syötävää keksitty:
      Daimkakku k-cittarista:Dnammmm
      amerikkalaiset muffinit maku.fi
      karkit
      sipsit
      mehu
      limppari
      muffinit tulee seeprakuvioisiin vuokiin joita saa citymarketista!
      snakseja tikussa esim lihapullia ja viinirypäleitä (klassikko)
      ja kaikkee muuta:DD
      oon 12 vuiotias ja haluun kipeesti jotain ei lapsellista ja kivaa mun synttäreille!

    • apua4

      apuaa! en tiiä minkälaiset synttärit pitäisin... aiheen on julkkissynttärit,eli kaikki pukeutuu julkkiksis :)

      • harlemhullu

        Tee vaikka esim julkkistietovisa, pukukilpailu, ja vaikka pantomiinia ja jotain muuta kivaa:)


    • harlemhullu

      Juu moi. Itekkin täytän en viikol 12 ja syndet pidetään megazonessa tampereella)
      Onko kellään kokemusta tapereen megazonesta??

    • pian 13

      Mullakin ongelmana vielä on että mitä me oikeen tehtäis mun 13-vuotis synttäreillä jotka on vähän reilun kolmen viikon päästä!!! Teemaks halusin jotain julkkisjuttuu eli päädyin sitte Hollywood Discoon. Sen tiiän vaa ohjelmasta et katotaa joku leffa, joku random disco ja sit jotai kivoi leikkei...mut mitä?! Vieraita tulee noin 7-8.

    • heippa4

      en keksi mitä tehtäis mun 12 w synttäreil ajattelin jotai megazonee tai en tiiä ku en keksi

      • KallistaD:

        Ajattelin samaa, mut äitille ei käy. Kallista.


    • IsacLoveee

      Mulla on Isac Elliot painotteiset synttärit! :) Kaikkee Isaciin liittyvii kyssii ja niin! :):) :>

      • Cheekfanpage

        Toivottavasti oot ihan varma, että kaikki ystäväsi pitävät Isacista... Jos olisin ystäväsi, se olisi vähän inhottavaa ja kiusallista.. :p


    • 12v. täyttääääää♥

      Liian monella on ongelma! Mullakin! OMG! Täytän 12v.

    • Koht 12

      No mul olis 1 ohjelmaidea:Nukke. Ja se menee näin: Yks istuu tuolille ja pukee takin, muttei laita käsiä hihoihin. Joku menee sen taakse ja laittaaOMAT kätens sinne hihoihin. Sit muut käskee mitä sen "nuken" pitää tehä, esim. taputtaa, meikata yms....Sopii erityisesti tytöille!!!

    • Kohta 12 wee

      Apuaa!!Syndet on lokakuun alus enkä tiedä että mitä leikkejä keksisin sinne :(

      • mörkö

        Ku mä täytin 11 niin mulla oli halloweensynttärit koska ne on 30 päivä lokakuuta. Kaikki pukeutuivat muumioiksi, vampyyreiksi tms. Sitten oli se paperin repiminen patukan ympäriltä, mutta sisällä oli suklaalevy ja paperia piti repiä lapaset kädessä haarukalla ja veitsellä. Paperimöykky oli naamioitu hämähäkiksi. Sitten leikittiin vihreää perhettä, eli joku sanoo vaikka: minulla on vihreät korvat, toinen jatkaa:minulla on vihreä viulu jne. tarkoitus on ettei saa sanoa samaa asiaa toista kertaa tai putoaa pelistä. Sen jälkeen paistettiin vaahtokarkkeja nuotiolla ja kerrottiin kummitusjuttuja. Lopuksi leikittiin piilosta ulkona taskulamppujen kanssa. Ei ollut tylsää kenelläkään. Nyt ongelma onkin, mitä tehdään seuraavilla synttäreillä!

        Ps. Sinä Natalie Kabra, minäkin olen lukenut The 39 clues-kirjoja!


    • Synttäri Bilettäjä

      Mää pidän viikon pääsät mun 12-wee synttärit, ja ihan kotona. Ne kestää neljä tuntii. Ja ohjelmassa on tietovisa; Mitä tiedät minusta?, sit sellainen juttu että pieniin kangaspusseihin laitetaan joku tavata (esim. pyykkipoika ym.) ja sit vieraat yrittää arvata sen tunnustelemalla pussia ja ollaan ulkona, meillä on iso taka piha, joten siellä olemme illalla kasin jälkeen jotain pimee piilosta tai vamppyyrii.

      Sit vaa ollaan, jutellaan, hengataan ja kuunnellaan musaa.
      Kertokaa jos teillä on vie jotain vinkkei mun synttäreille.
      Ps. Pullonpyörityskin on kiwaa, saa tietää kaikkee salaisia asioita kavereista. (:

    • Lisjvkias

      Onko outoo jos kutsuu synttäreille 12 vierasta kun täyttää 12w??


      Pyytäkää gosupermodelissa kaveriksi (kaisa40)

      • Heippa :)

        Ei oo. :D Sehä on just hauskaa :)


    • Heippa :)

      Jos on läheisiä kavereita ja n. 1-3 vierasta musta on kiwaa käydä saunassa. :D Itelläki kohta 12w. syndet. En oikee tiiä minkälaiset syndet pitäsin, mutta kaverin synttäreillä käytiin eedenissä ja ravintolassa ja oli tosi kivaa. :) Saattaa olla liian kalliit, mut kivaa ainaki oli. ;D "Mökki juhlat" olis varmaa aika kivat parille hengelle ja yhen tai kahen hengen kanssa ei oo hirveen kallis mennä vaikka syötteelle laskettelee. Kaverilla synttäreillä oli tosi kiva leikki jossa ennen vieraiden tuloa keitettiin puuroa ja annettiin sen jäähtyä. Sitten kuorittiin viinirypäle ja työnnettiin se puuron sekaan. Joltakin vieraalta peitettiin silmät ja sen piti etsiä "aivoista" joku "solu" (tai joku muu sellainen) työntämällä käsi puuroon ja etsimällä se. Tosi hauska leikki. :D Kannattaa tehdä se kuitenkin suihkussa tai jossain tällaisessa paikassa jotta ei sotkua tule ja tällee. :)

      • tutti naama

        Mä pidän jonkun kuukauden päästä syndet (12-v) etsin netist ideoita ja keksin samalla ite mut mulla tuli mielee et kutsuisin kolme kaverii ja mentäis rax:iin tai ihan vaan leffaan kotona en voi jokatapauksessa pitää ku remontti on vähän kesken...


    • Taaaaaaskerran

      Kaikki on alkanu tääl vaan selittää omista 12-vuotis synttäreistään

      • Moikkaisthenewmoi

        No eiks se anna apua niille joil on ongelma


    • hhh88888

      mul on sama ogelmä mulla on kohta kaksitoista vuotis syndet mutta en tiiä mitä tarjo aisin tai tehtäs mut sentiiänettämulle tulee kaksikaveria yötä ja nukutaan asuntoautossa kolmestaan no tässä pari vinkii jota ne vois tehä kattoo leffa , pelata jotain kivaa lautapeliä vaikka pareittain,tehä jotain kivaa ulkona jos on hyvä sää. täsjotain pieniä juttuja sokkoa ,murhaajaa,pullonpyöritystä,jos sun tyttö tykkää keppareista ja sen kaverit ja jos teillä on keppihevosia niin tehä esterata,mennä uimaan. sinä ois pari vinkii.mäkin voisin ottaa nois tajotakin vaihto ehtoja: )

      • Enosaarakentaatelttaa

        Mäkin täytän kohta gagstoista enkä oo keksiny paljon muuta kuin että nukkuminen tapahtuu suuressa teltassa sillä ne on yökyläsynttärit ja ne tapahtuu gesäisellä ilmalla :DDDDDDDD


    • Helmi4246

      Mä tarvisin vinkkejä ja ideoita mun 12.v halloween synttäreille (pliis auttakaa nopee) P.S oon tyttö

    • Pandaaaaa

      Tätä varten on Pinterest ite meen kattoo sieltä 2kk ni täytän 12wee ni pidän varmaan squad yön

    • Kauris567

      Voisitteko te kertoa joitain teemoja mun 12 v syndeil ja pelkästää tyttöjä kutsun ja ne ei oo kauhee tyttömäisii haluaisin vaan jonkun hyvän teeman ja ei mitään väri teemoja tai naamiaisia ja kertoisitteko pelejä
      PS. Pidän ne ulkona.

    • Banaanifani3

      Mul on synttärit ens viikol (täytän 12) pidän ne yökyläsynttäreinä eikä nyt mitään ihmeellistä. Katotaan leffaa, jutellaan, kuunnellaan hyvää musaa, pelataan sitä bean boozler juttuu (jos tiedätte mikä on), leivotaan, syödään herkkuja, pidän tietovisan ittestäni, pelataan varmaan ”totuutta ja totuutta”, pelataan ehkä jotain lautapeliä ja jotain haasteita ja meikkausjuttuja. :)) eihän se oo yhtään vaikeeta jos pyydät läheisii kaverei (niinku mää kolme on tulossa) ja teet vaan mikä on sillee luontevaa ja mistä kaikki tykkää;)) Leffa kannattaa jo päättää etukäteen ettei tuu sit mitään riitaa siitä ja aikaa vaan valuu hukkaan. Me ollaan päättetty jo eilen kaveriporukan kaa et katotaan 47 metres down:D. Sori tällänen vuodatus tänne vähän innostuinXDDD

    • Anonyymi

      Juu elikkäs mun plääninä ois mennä parhaan kaverin kans jonnekin huvipuistoon koska synttärit kesällä.. ensin pitää sit tietty pyytää vanhemmilta lupa ja jos se käy pitää valmistautuu siihen et pikkusisarukset alkaa huutamaan koska se on niiden mielestä epäreilua😅 varmaan jos ottaa rannekkeet kannattaa ottaa omat eväät mukaan niin säästyy rahaa kun rannekkeet kuitenkin maksaa. Täytän siis 12.

    • Anonyymi

      Tässä ois yks idea taino mä teen tämmöset yökylä synttärit ja tästä saa ottaa inspiraatiota eli mä kutsun mun 2 parasta kaveria ja mennään päivällä matkukseen kuopioon sit tytöt tulee meille yöks ja käydään illalla saunassa ja katotaan jotain leffaa ja tilataan kotipizzaaja syödään herkkuja ja sit tehään jotain kivaa varmaan pelataan ja jotain yms seuraava päivänä käydään keilaamassa tai uimassa

    • Anonyymi

      Moikka!
      Kerron nyt mun tulevista synttäreistä nii saa ottaa vinkkejä.
      Pidän viikonloppuna yökyläsynttärit. Oon siis 11v. Eli mun neljä kaveria tulee meille perjantaina koulun jälkeen. Otetaan välipalaksi cocktailtikkuja. Sit avataan lahjat varmaan jollain arvonta leikki jutulla. Ollaan siis n. seitsemään asti illalla keskenään, koska äiti on töissä. Sen jälkeen tehdään jotain. Ei oo mitään suunniteltua ohjelmaa, koska mun mielestä on vaan hauskaa jutella, hassutella ja keksiä paikan päällä jotain. Vähän ajan päästä otetaan herkut esille. Sen jälkeen tehdään taas jotain. Äiti tulee tekee meille iltapalaks lettuja. Sitten valvotaan tietysti pitkään ja ollaan puhelimilla. Aamulla tehdään taas jotain, kunnes vieraat lähtee.
      Ideoita mulla tosin on:
      Katotaan elokuvaa.
      Ollaan pimistä. (Pimeäpiilosta)
      Ollaan jotain tietokilpailua.
      Pelataan pelejä esim. totuutta ja tehtävää.

    • Anonyymi

      Olisiko kiva idea askarrella yhdessä jotain?
      12-vuotiaille tytöille voisi sopia vaikka söpöt rautalangasta ja helmistä tehdyt ikkunakoristeet: https://youtu.be/YyZOJx9XUrI
      Pienellä porukalla valmista saa alle puolessa tunnissa ja materiaalit on edulliset. Samalla askartelu toimii myös "vieraslahjana", koska kaikki voi ottaa omansa mukaan. :)

    • Anonyymi

      Ite täytän myös 12 ja pidän kaverini kanssa yhteis-synttärit. Ei tiietä vielä missä me pidetään mutaa ollaan mietitty tramppaparkkia ,valokeilausta ja jotain pakohuonetta.

    • Anonyymi

      Täytän 12 v . Tykän harry potterista

    • Anonyymi

      En tiiä missä pitäis synttärit jos pitäis kotona nii mitä vois tehä ja minkä laiset synttärit. (täytän 12)

    • Anonyymi

      Mulla oli ihan sama ongelma! Mulla oli 12v synttärit ja me koristeltiin muffinsseja, oltiin pullonpyöritystä,leikittiin ulkona kirkkistä, hypittiin trampalla, oli levyraati ja tietovisa musta. Teemaa ei ollut mutta piti pukeutua asuun jossa voi myös olla ulkona. Vieraita oli 6 ja se tuntu just sopivalle. Toivottavasti tää auttoi teitä!!

    • Anonyymi

      Mulla on tänää yhdeltä kaverisyndet ja täytän 12.v ja en keksi mitään tekemistä mulle tulee siis kolme kaveria ja mun ehdotukset kaveri syndeille ois herkkujen syönti tietenkin mutta mä aattelin tehä sellaset tietovisa musta ja sit se kuka voittaa saa palkinnon se ois mun ehdotus mutta voisko joku sanoo että mitä tehdä ku ne kestää kuitenki 4 tuntia:)))))))))))))

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3821
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      593
      3595
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3552
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2231
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2219
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1967
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1947
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1756
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1413
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1352
    Aihe