http://www.talouselama.fi/uutiset/article311058.ece
"Vuoden 2009 toisen vuosineljänneksen aikana tapahtui siten se, mitä jo pitkään on voinut ennakoida: Elisasta tuli liittymämäärällä laskien Suomen suurin kännykkäoperaattori. Elisan liittymämäärä on 2 806 000, Telia-Soneran 2 726 000.
Laajakaista-asiakkaita Elisalla on jo aiemmin ollut enemmän kuin Telia-Soneralla. "
Elisa mobiilin markkinajohtajaksi!
4
368
Vastaukset
- Suomi !
Hyvä SUOMI !!!! Ruotsi jäi kakkoseksi =)
- ettäkatsos1234
suomalaiset ei tunne sanontaa "se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa" jos kerta noin moni suomalainen omistaa elisan liittymän :D
- ex-sånera-asiakas
ettäkatsos1234 kirjoitti:
suomalaiset ei tunne sanontaa "se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa" jos kerta noin moni suomalainen omistaa elisan liittymän :D
Elisan uudet liittymät ovat pääasiassa Saunalahden liittymiä, ja Saunalahti on käytännössä useimmille käyttäjille edullisin operaattori.
Ainakin mulle on, ja selkeesti edulllisin! Lisäksi monipuoliset palvelut, joista muilla operaattoreilla en voisi uneksiakaan, esim. Multi-sim viidellä kortilla.
sånerakin on kasvattanut liittymämäärää, koska se on mm. saanut myytyä sähkömittareihin liittymät, ja ne asiakkaat eivät valita.
Mutta kun sånera menettää öykkäröinnillään yksityisasiakkaat, on vain ajan kysymys milloin Dna menee såneran ohi kakkoseksi. - siinä1231234
ex-sånera-asiakas kirjoitti:
Elisan uudet liittymät ovat pääasiassa Saunalahden liittymiä, ja Saunalahti on käytännössä useimmille käyttäjille edullisin operaattori.
Ainakin mulle on, ja selkeesti edulllisin! Lisäksi monipuoliset palvelut, joista muilla operaattoreilla en voisi uneksiakaan, esim. Multi-sim viidellä kortilla.
sånerakin on kasvattanut liittymämäärää, koska se on mm. saanut myytyä sähkömittareihin liittymät, ja ne asiakkaat eivät valita.
Mutta kun sånera menettää öykkäröinnillään yksityisasiakkaat, on vain ajan kysymys milloin Dna menee såneran ohi kakkoseksi.saunikses ei ookkaan mittää vikaa.. mut elisa.. huh huh.. itse kannatan ladattavia liittymiä jos haluu elää ilman pelkoa ja stressiä jättilaskuista.. koska on ikävä kyllä kokemuksia sanoinkuvaamattomista laskuista ja nimenomaan elisalla.. täys kusettaja koko pulju!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224276Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692755Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932431- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5501394Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781319
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196