on kummastuttavaa kun baarissa en ole tehny mitään pahaa siti tuli porttikielto. ensin se oli 2kk sit ku soitin sinne savovat et vielä kk:si. sitten oli kulunu soitin taas et jokos se loppuu sanoivat tietyn päivän, noh se päivä koitti soitin seuraavana päivänä et jokos se nyt on ohi. kuului vaan että se on viel puoli kk:ta. IHME SÄÄTÖÖ.
pepperssi
18
635
Vastaukset
- Svante Luumukana
Hei, tiesitkö, että Oulun keskustassa on myös muita anniskeluravintoloita, joista n. 100% on Peppersiä viihtyisämpiä. Suosittelisin jättämään tämän Oulun keskustan häpeäpilkun omaan "rauhaansa" ja marssimaan johonkin toiseen kapakkiin.
- on niitä parempiakin
ei ole montakaan vuotta kun siellä yksi hullu ampui syyttömän miehen varoittamatta. Olet ilmeisesti liian fisku sen räkälän asiakkaaksi kun et ole istunut linnassa kuten ko. paikan portsarit varmaan ovat, vitun nistit! Vaan missäpä ne poket rehtejä kansalaisia ovat? Vois sanoo että "raiskaavat" känniset akat ja tyhjentävät asiakkaiden takkeja hormooniongelmissaan!
- Nostan hattua pokeille
Nistit, istuneet linnassa, raiskaavat, käyttävät hormooneja ja varastavat? Tuohan kuulostaa jo herjaukselta! Kyllä se on vaan niin että harvoin näkee yhtä fiksuja kavereita ovella kuin pepperissa, harmi vaan heidän puolestaan että joutuvat olemaan töissä näiden fiksujen ja hyväkäytöksisten asiakkaiden parissa.
- ja puhu sitten
Nostan hattua pokeille kirjoitti:
Nistit, istuneet linnassa, raiskaavat, käyttävät hormooneja ja varastavat? Tuohan kuulostaa jo herjaukselta! Kyllä se on vaan niin että harvoin näkee yhtä fiksuja kavereita ovella kuin pepperissa, harmi vaan heidän puolestaan että joutuvat olemaan töissä näiden fiksujen ja hyväkäytöksisten asiakkaiden parissa.
melkoisia venkuloita itsekin joka paikan poket ja varmaan apukoulun papruilla liikenteessä kun ei tuon parempaan hommaan ole päässeet kun oven saranoita kuluttamaan kauramoottorisena ovipumppuna toimiessaan.
Meneekö herne nenään pallukoilla, HÄ? Pitää miehen nyt vittu kritiikkiä kestää jos jaksaa itse iltakaudet finninaamoille vittuilla räkälän ovella, aivottomat mulkut! Kumma kun eivät vedä raastupaan kunnianloukkauskorvausten perässä kun joku finninaama tänne vähän kritisoi ressukoita;). - !!
tunteeko kirjottelija pepperssin portsarit tai ookko ees käyny ko baarissa, ku tuollasta pystyt kirjottelemaan??? todellakin harvassa baarissa saa niin kohteliasta ja ammattitaitoista kohtelua ku pepessä!! meeppä käymään.
- Lollo
ja puhu sitten kirjoitti:
melkoisia venkuloita itsekin joka paikan poket ja varmaan apukoulun papruilla liikenteessä kun ei tuon parempaan hommaan ole päässeet kun oven saranoita kuluttamaan kauramoottorisena ovipumppuna toimiessaan.
Meneekö herne nenään pallukoilla, HÄ? Pitää miehen nyt vittu kritiikkiä kestää jos jaksaa itse iltakaudet finninaamoille vittuilla räkälän ovella, aivottomat mulkut! Kumma kun eivät vedä raastupaan kunnianloukkauskorvausten perässä kun joku finninaama tänne vähän kritisoi ressukoita;).käynyt pepperissä niin tietäisit mitä puhut. Eihän tommosille venkuloille kelpaa mikään palvelu. Ärsyttää tällaset vikisijät jotka luulee olevansa jotain kuninkaita baarissa ja luulevat että poket tai tarjoilijat on jotain alempiarvoista sakkia. Sääli.
Kukin taplaa tavallaan. - -s-
Meneekö herne nenään pallukoilla, HÄ? Pitää miehen nyt vittu kritiikkiä kestää jos jaksaa itse iltakaudet finninaamoille vittuilla räkälän ovella, aivottomat mulkut! Kumma kun eivät vedä raastupaan kunnianloukkauskorvausten perässä kun joku finninaama tänne vähän kritisoi ressukoita;).arvoisa idiootti.sääliksi käy sinuaki ku ei tuon enempää oo järkeä sulle jaettu.oikeesti,otan osaa,muuta ei voi sanoa,enkä enempää alennu sanomaankaa noin ala-arvoiselle "ihmiselle".
- Anonyymi
Meneekö herne nenään pallukoilla, HÄ? Pitää miehen nyt vittu kritiikkiä kestää jos jaksaa itse iltakaudet finninaamoille vittuilla räkälän ovella, aivottomat mulkut! Kumma kun eivät vedä raastupaan kunnianloukkauskorvausten perässä kun joku finninaama tänne vähän kritisoi ressukoita;).Sellainen vanha idiootti äijä, hormoonihiiri siellä vielä pari vuotta sitten oli portsarina, ihan kaheli hormoneita täyteen pumpattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen vanha idiootti äijä, hormoonihiiri siellä vielä pari vuotta sitten oli portsarina, ihan kaheli hormoneita täyteen pumpattu.
No ihan oikein, että tuoltakin mulkkupäältä on mennyt korona-aikana työt. Meikäläisellä niitä on niin paljon kuin jaksan tehä. En nimittäin ole portsari. Kaukana siitä.
- soitat saatana
vedät pään täyteen viinaa ja xanoreita ja marssit sisään vai ootko homo?? Ja vittu piriä ne poket vetää siihen niitten rahat menee hormonit ei maksa paljon paskaakaan!!
- itärajan D
Aha eli siis pitää vetää keittoo ja xanoreita jos menee pepperssiin, jos ei vedä ja menee nii sillon täytyy olla homoseksuaali ihmeelliset linjan vedot sulla... ja tunnut tietävän nuista lääkkeistä, huumeista ja hormooni valmisteistakin jotakin... ettei vaan nyt ois silleen et siellä joku katkera joka päiväinen köyttäjä kirjottelee ku ei ite pääse sisään... en usko et käytät douppia, mut epäilen et kaikki muut maistuu sekasin. Monesti asiakas palvelussa pätee sellanen lause et niin se metsä vastaa ku sinne huudetaan eli pitäskö tarjoilijan tai portsarin hymy naamalla kattoo ku asiakkaat aukoo päätään ja sylkee päälle... nii ja btw ku lukee nuita sun tekstejä nii veikkaan et sun koulu menestys on paljon heikompi ku yhenkään pepperssin työntekijän :) hyvää tulevaa syksyä sulle ;)
- Joka vitun
itärajan D kirjoitti:
Aha eli siis pitää vetää keittoo ja xanoreita jos menee pepperssiin, jos ei vedä ja menee nii sillon täytyy olla homoseksuaali ihmeelliset linjan vedot sulla... ja tunnut tietävän nuista lääkkeistä, huumeista ja hormooni valmisteistakin jotakin... ettei vaan nyt ois silleen et siellä joku katkera joka päiväinen köyttäjä kirjottelee ku ei ite pääse sisään... en usko et käytät douppia, mut epäilen et kaikki muut maistuu sekasin. Monesti asiakas palvelussa pätee sellanen lause et niin se metsä vastaa ku sinne huudetaan eli pitäskö tarjoilijan tai portsarin hymy naamalla kattoo ku asiakkaat aukoo päätään ja sylkee päälle... nii ja btw ku lukee nuita sun tekstejä nii veikkaan et sun koulu menestys on paljon heikompi ku yhenkään pepperssin työntekijän :) hyvää tulevaa syksyä sulle ;)
päivä vedän douppia ja Pepperssiin kulen takki auki!! Olen vetäny niin paljon douppia että oon jo melkein homo!! Kenellekkään en vittuile mutta kirves heilahtaa jos katot mua kieroon! Pepperssin poket on kääpiöitä!
- peppursiin?
siellähän viihtyy nistit ja homot. onko sulla siellä hyviäkin kontakteja?
- saa saatana
ostaa ihan mitä vittu tarvii vaikka tykin tai kamaa. Samalla voi laulaa karatea ja juua bissee. Ja tietenkin pilluahan sieltä saa saletisti!
- Samuli77
saa saatana kirjoitti:
ostaa ihan mitä vittu tarvii vaikka tykin tai kamaa. Samalla voi laulaa karatea ja juua bissee. Ja tietenkin pilluahan sieltä saa saletisti!
Peppers on rento mesta ja henkilökunta mukavaa. Asiakkaita joka lähtöön on kyllä. Niin ja varmaan se metallinpaljastin ovella toimii..
- metallinpaljastimella
Samuli77 kirjoitti:
Peppers on rento mesta ja henkilökunta mukavaa. Asiakkaita joka lähtöön on kyllä. Niin ja varmaan se metallinpaljastin ovella toimii..
oo mitään virkaa. Se on sitä varten että mannet ei uskalla tulla sinne. Valkosella miehellä voi siellä olla vaikka rynnäkkökivääri!!
- TÖKÖ
metallinpaljastimella kirjoitti:
oo mitään virkaa. Se on sitä varten että mannet ei uskalla tulla sinne. Valkosella miehellä voi siellä olla vaikka rynnäkkökivääri!!
oikeesti saa hyvin bentzoja ja lirpakkaa ja jopa jarrua. Tykithän kannattaa ehottomasti hakia toppilasta edullisemmin. Poket on osittain iha ok tyyppejä.
- Anonyymi
Ookkonä se tervaluhdin yhteydessä asuva kehari vm 85 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703