Moi! Onko joku käynyt Helvetinkolulla tänä kesänä? Millaista palvelua kioskilta saa ja onko myyjät mukavia? Millainen se uusi reitti on, kuulin että se on remontoitu? Kannattaako sinne lähteä? kiitos mielipiteistä!! :)
Helvetinkolulle?
5
1246
Vastaukset
- helevetti sentäänOnko myyjät mukavia???????????No jo on kysymys.Kannattaa pysyä kotona,jos tuommosia pitää pohtia 
- ekohekoKävin, 2-3 km kävelyä, ei sovi kovin huonokuntoiselle, kolun pohjalta on aika monta porrasta, mentiin tyttökaverin kanssa kolua alas portaita ylös, mukavat maisemat, idyllinen järvi pohjalla, ja taukotupa, se kummastutti, että kolun pohjall oli monta myyränraatoa,olivatko tippuneet? 
- retkuilijalähtien siellä on jotain myyty? oon siellä muutamia kertoja aikoinaan käynyt, ja siellä ei kyllä mitään kioskeja ollu, ite piti selvitä, ja jos vaik nuljautti jalkas siel kivikos, niin klapil päähän, ja rotkoon vaan, aika hoitaa hommat.. 
- madredediosMoi vaan... kävin itse viime kesänä kolulla ja ihan hienolta paikalta näytti ja käymisen arvoiselta, kioskeista en tiedä kun ei osunu sellaisia kohdalle mutta uusi reitti oli vaihtelevaa maastoa ja paikoin hankala kulkea mutta ihan hyvä silti. Haukkajärveltä Helvetinkolulle on miellyttävä kulkea mutta portaita riittää ylös ja alas 
 Jos kiinnostaa lähteä niin kannattaa käydä :)- Jäärä 54muistaakseni vuonna 1974 eikä siellä kioskeja ollut, on toki voitu myöhemmin rakentaa. Silloin siellä oli autiokämppä,ei muuta. Päiväretkenä oli ihan mukava, ainoa että toisenpuolen kautta takasin tulo oli aika hankalaa. 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424885
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183636
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161663
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161506
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?1981392
- 1521311