Mikä on Michael Jacksonin kaunein tai paras kappale? Itse pidän kaikista!!!!Kaikki hänen kappaleensa ovat ainutlaatuisia!!!!
Michael Jacksonin kaunein/paras kappale?
49
849
Vastaukset
- rr
Minä pidän myös kaikista kappaleista! Speechless ja you are not alone ovat erittäin kauniita!!
- kolahtaa
ja toivoisin että se julkaistaisiin joskus.
- ja oli
kolahtaa kirjoitti:
ja toivoisin että se julkaistaisiin joskus.
muuten aivan ihana!!!!En oo ennen kuullu tätä ennen mutta nyt pitää kuunnella sitä enemmänkin:D
- koko biisiä
ja oli kirjoitti:
muuten aivan ihana!!!!En oo ennen kuullu tätä ennen mutta nyt pitää kuunnella sitä enemmänkin:D
taida olla missään. Juutuubiin on tehty videoita jotka kertaa tuota vajaan 1/2 minuutin pätkää mutta kuunteleehan sitäkin paremman puutteessa.
- ...
koko biisiä kirjoitti:
taida olla missään. Juutuubiin on tehty videoita jotka kertaa tuota vajaan 1/2 minuutin pätkää mutta kuunteleehan sitäkin paremman puutteessa.
SILTI IHANA!!!!!!
- :)))))
oon samaa mieltä "rr" mustakii speechless ja you are not aone on erittäin kauniita!
- meliini
Tässäpä muutamia, mistä pidän:
1) Sleepchless
2) You are not alone
3) She´s out my life
4) Human nature
JA MONIA MONIA MUITA- Samaa mieltä!
Juuri nämä kappaleet ovat ihania mutta myös kaikki muut on myös ihania!!Heal the world on myös ihana!!
- meliini
Samaa mieltä! kirjoitti:
Juuri nämä kappaleet ovat ihania mutta myös kaikki muut on myös ihania!!Heal the world on myös ihana!!
Heal thw world on kyllä hiukkasen imelähkö... :) Mutta sievä.
Voiko biisiä kuvailla sanalla sievä? No, nyt ainakin voi. - ´mutta
meliini kirjoitti:
Heal thw world on kyllä hiukkasen imelähkö... :) Mutta sievä.
Voiko biisiä kuvailla sanalla sievä? No, nyt ainakin voi.ihana ja kiva kappale kokonaisuudessaan :))) Ja kyllä voi kappaleesta sanoa että sievä:D
- ainakin
´mutta kirjoitti:
ihana ja kiva kappale kokonaisuudessaan :))) Ja kyllä voi kappaleesta sanoa että sievä:D
Earth song! Monia muita myös!
- muiden:
ainakin kirjoitti:
Earth song! Monia muita myös!
Smooth criminal (vaikkakaan en tykkää sen väkivaltaisesta videosta). Michaelhan itse käytti joskus Annie-salanimeä ja jotenkin tuntuu oudolta yhteensattumalta miten laulun sanat tavallaan osuvat hänen kuolemaansa.
- ..
muiden: kirjoitti:
Smooth criminal (vaikkakaan en tykkää sen väkivaltaisesta videosta). Michaelhan itse käytti joskus Annie-salanimeä ja jotenkin tuntuu oudolta yhteensattumalta miten laulun sanat tavallaan osuvat hänen kuolemaansa.
Annie nimeä? Missä siis?
- samantapainen
.. kirjoitti:
Annie nimeä? Missä siis?
juttu kuin esim. Bowiella oli. Ei siis varsinaisesti SALAnimi, vaan liitty varmaan näihin androgyynihommiin. Siitä oli puhetta parissa haastattelussakin, jotka mulla piti olla tallessa, mutta en löydä niitä mistään. Tää vaan sopii karmaisevan hyvin siihen asetelmaan, että Michael oli toisaalta huippukuntoinen ja toisaalta kärsi mionesta asiasta. "Annie are you ok?" pistää kyllä ajattelamman, ja paljon.
- --
samantapainen kirjoitti:
juttu kuin esim. Bowiella oli. Ei siis varsinaisesti SALAnimi, vaan liitty varmaan näihin androgyynihommiin. Siitä oli puhetta parissa haastattelussakin, jotka mulla piti olla tallessa, mutta en löydä niitä mistään. Tää vaan sopii karmaisevan hyvin siihen asetelmaan, että Michael oli toisaalta huippukuntoinen ja toisaalta kärsi mionesta asiasta. "Annie are you ok?" pistää kyllä ajattelamman, ja paljon.
SAMAA MIELTÄ!!!Outoa!
- _________________
-- kirjoitti:
SAMAA MIELTÄ!!!Outoa!
Man in the mirror on IHANA!!!!!!!!!!!!
- kaikki<
_________________ kirjoitti:
Man in the mirror on IHANA!!!!!!!!!!!!
Mj:n kappaleet ovat ihania ja ainutlaatuisia!!!
- on oikeesti
speechless!!
- hyvistä
Will You Be There
- on
mutta nämä on ihania(ei järjestyksessä): speechless, man in the mirror, you are not alone, earth song ja monia muita!
- mutta,
on kirjoitti:
mutta nämä on ihania(ei järjestyksessä): speechless, man in the mirror, you are not alone, earth song ja monia muita!
tykkään tästä: The lost children! Se on ihana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- kaikki<
mutta, kirjoitti:
kappaleet on ihania mutta Dirty diana vie voiton
- ____________
kaikki< kirjoitti:
kappaleet on ihania mutta Dirty diana vie voiton
Ehkäpä dangerous!
- se on hyvä
____________ kirjoitti:
Ehkäpä dangerous!
mutta myös Leave me alone on mahtava!!!
- ASASAS
se on hyvä kirjoitti:
mutta myös Leave me alone on mahtava!!!
MAN IN THE MIRROR!!!!!!!!!!!!!VARMASTI PARAS!!!!!!!!!!!!!
- pidän
ASASAS kirjoitti:
MAN IN THE MIRROR!!!!!!!!!!!!!VARMASTI PARAS!!!!!!!!!!!!!
Black or white kappaleesta!!!
- LorelaiGilmore
mutta, kirjoitti:
... mutta tässä tämänhetkinen top-lista
1. Who is it
2. Give in to me
3. Will you be there
4. Stranger in Moscow
5. Hold my hand (with Akon)
- MJgirl
En keksi ketään, joka olisi tehnyt yhtä monen eri tyylilajin musiikkia aina takuuvarmalla menestyksellä. Todella vaikeaa nimetä parasta kappaletta. Mutta laitetaan vaikka henk.koht top 5:
-Give in to me (aivan huippu heviballadi)
-We´ve had enough (vahva, kaunis laulu ja todiste siitä että luomisvoimaa riitti viimeisiin vuosiin asti)
-Thriller (olin myyty ensimmäisestä kuuntellu/katselukerrasta asti nuorena tyttönä)
-Earth song (uskomaton paatoksen rajoilla tyylinsä säilyttävä maailmaparannuslaulu)
-Streetwalker (peruspoppia todella tarttuvalla svengillä ja Michaelin ääni hivelee kuuloluita)
-Who is it (tämän enempää ei lauluun tunnetta mahdu, MJ todella itkee keskivaiheilla pitkän aikaa - mykistyttävää kuultavaa etenkin a cappella -versiona)
Hups, nyt tuli jo enemmän kuin 5 ja parhaiden kappaleiden lista olisi vielä pitkä...- Äskeiset
kappaleet ovat kauniita ja jatkan nyt omaa listaani:
You are not alone (ihna ja surullisilla hetkillä täydellinen!!)
Speechless( IHANAA)
Man in the mirror( Kaunis mutta ei liian imelä ja ihanat sanat!!!)
What ever happens( Tämä myös ihana!!!!) - :::
Äskeiset kirjoitti:
kappaleet ovat kauniita ja jatkan nyt omaa listaani:
You are not alone (ihna ja surullisilla hetkillä täydellinen!!)
Speechless( IHANAA)
Man in the mirror( Kaunis mutta ei liian imelä ja ihanat sanat!!!)
What ever happens( Tämä myös ihana!!!!)Oon myös kuunnellu tota What ever happens. Oikeestaan aika vasta rupesin sitä sitte enemmän kuuntelemaan: DD MUT SE ON MAHTAVA!!!!!!!!!!!!
- -
::: kirjoitti:
Oon myös kuunnellu tota What ever happens. Oikeestaan aika vasta rupesin sitä sitte enemmän kuuntelemaan: DD MUT SE ON MAHTAVA!!!!!!!!!!!!
Another part of me on hyyvä!!!!
- ---
- kirjoitti:
Another part of me on hyyvä!!!!
Billie jean on ainaki yks parhaasta!!
- mm
--- kirjoitti:
Billie jean on ainaki yks parhaasta!!
Man in the mirror!!!http://www.youtube.com/watch?v=jhKhGDqCeVg
- Jää päähän
mm kirjoitti:
Man in the mirror!!!http://www.youtube.com/watch?v=jhKhGDqCeVg
Minusta tuntuu että minulla soi joka päivä joku MJ-kappale päässä. Kaikki ovat olleet suosikkeja vuorollaan ja vaikea on sanoa mikä on paras tai kaunein. Edelliset pari päivää päässä on soinut On the Line.
Who is it on tosiaan uskomaton acapellana. - juttu <
Jää päähän kirjoitti:
Minusta tuntuu että minulla soi joka päivä joku MJ-kappale päässä. Kaikki ovat olleet suosikkeja vuorollaan ja vaikea on sanoa mikä on paras tai kaunein. Edelliset pari päivää päässä on soinut On the Line.
Who is it on tosiaan uskomaton acapellana.täällä=))) Nyt mulla on soinut päässä kappale: Keep the faith. Se on hyvä! Love u michael!!
- :)))
juttu < kirjoitti:
täällä=))) Nyt mulla on soinut päässä kappale: Keep the faith. Se on hyvä! Love u michael!!
IF YOU DON'T LOVE ME ON PARASS!!!! KAIKKIEN MAAILMAN IHMISTEN PITÄS KUULLA SE!!!!!!!!!!! KUUNNELKAA YOUTUBESTA!!! IHAN PARAS!!!
- --
:))) kirjoitti:
IF YOU DON'T LOVE ME ON PARASS!!!! KAIKKIEN MAAILMAN IHMISTEN PITÄS KUULLA SE!!!!!!!!!!! KUUNNELKAA YOUTUBESTA!!! IHAN PARAS!!!
Kuuntelin samaa eilen varmaan tuhat satamiljonaa kertaa peräkkäin!! Vähänkö se on hyvä!!!
- hyvä,
-- kirjoitti:
Kuuntelin samaa eilen varmaan tuhat satamiljonaa kertaa peräkkäin!! Vähänkö se on hyvä!!!
mut kaikista ihanin on: Little susie:)))))
- Human nature
Earth song
- love***
Kaunein on Earth song. Ja myös Who is it on iihana!!
- Moongirlll
love*** kirjoitti:
Kaunein on Earth song. Ja myös Who is it on iihana!!
Paras on sranger in moscow
- ````
Moongirlll kirjoitti:
Paras on sranger in moscow
Michaelin kaikki kappaleet ovat unohtumattomia ja ainutlaatuisia mutta itse pidän näistä: human nature, billie jean, the way you make me feel.
- _____________________
```` kirjoitti:
Michaelin kaikki kappaleet ovat unohtumattomia ja ainutlaatuisia mutta itse pidän näistä: human nature, billie jean, the way you make me feel.
If you don't love me on toosi hyvä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Annnnni i
_____________________ kirjoitti:
If you don't love me on toosi hyvä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
You are not alone ja human nature
- minnaaaaa...
Annnnni i kirjoitti:
You are not alone ja human nature
Beat it ja they don't care about us
- Love mj
minnaaaaa... kirjoitti:
Beat it ja they don't care about us
you are my life ja beatiful girl
- .....
Love mj kirjoitti:
you are my life ja beatiful girl
Kaikki mutta tässä pari: Ben, Billie jean, Bad, Heal the world ja speechless
- lllllllllllj
..... kirjoitti:
Kaikki mutta tässä pari: Ben, Billie jean, Bad, Heal the world ja speechless
Mullaki on monia mut, earth song on ihana!
- Oo
lllllllllllj kirjoitti:
Mullaki on monia mut, earth song on ihana!
We are the world ja You are not alone. Mut kaikki muutki on ihania!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658