eli ostan skootterin joka on ajettu enintään 8000 km 
ja joka on kilvis eikä oo mitää vikaa ja jonka merkki on keeway,sym,cip,peugeot,aprillia,honda ,yamaha,gilera
vuosimallia:2003-2010
voin noutaa 70 km säteeltä sievistä mutta poikkeuksena voin noutaa myös oulusta ja kalajoelta
Sähköpostini on [email protected] että jos tollane vehe löytyy nii ei muutako sähköpostii tuleen mieluummin kuvien kans
Ostetaan skootteri
10
2247
Vastaukset
- rami10Hei! 
 Mulla tosi siisti ja hyvä kuntoinen Gilera runner 50 skootterin, vuosi malli on 2006 ja ajettu 9000km.
 Haluan myydä sen koska olen muuttamassa ulkomaaille.
 Mun numero on 0440971479
 Säh.pos. [email protected]
- jarno-91Myyn Skooterin pois koska auto on seuraava menovehje. Symi on -07, todella hyvässä kunnossa. Laitan kuvia jos sinua kiinostaa. Asumme Kaustisella, Keski-Pohjanmaalla. Jappi 040-7494387 - Olen ostamassa tyttärelleni käytettyä skootteria .. Olis mukava nähdä millainen skootteri on myynnissä 
- jonskupkeke1 kirjoitti:Olen ostamassa tyttärelleni käytettyä skootteria .. Olis mukava nähdä millainen skootteri on myynnissä 

- Oulusta käsinMYYDÄÄN SKOOTTERI OSTETAAN AUTO 
 Minulla olisi myytävänä Keeway F-act Racing 2007 valk/pun Skootteri ajettu jotain 5500km toimii moitteettomasti vielä varmaan seuraavat 1000km mutta edessä olisi variaattorin lautasten vaihto maksaa 15€ uudet... ei oo mitään muuta vikaa parit naarmut alakatteissa ja uudet osat peilit, käynistyspolin ja jarrukahvat...
 Myydään tarpeettomana
 koska mopo ikä on jo pikkuhiljaa ohi ja siirrytää usiin haasteisiin.
 Kyselkää
 [email protected]
- vai skootteri?Kumpaahan olet ostamassa? 
- josnkupphttp://www.nettimoto.com/solifer/50r/1149945 
 hyvin palvellut skootteri! ostakaa pois
- TMSAISKO SUN PUH NUMERON TAI SOITATKO 0466135852 
- kipsukka2Olisi Aprilli sr 50, vuosimallia 2008. 
 ajettu noin 2500 Km.
 Katteet valkoiset.
 laitahan s-postia jos kiinnostusta.
 [email protected]
- rampsu_http://www.nettimoto.com/kymco/dj/1700493 OSTAKAA POIS SKOOTTERI HALVALLA 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset605160
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut333775
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti723523
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052877
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942752
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302700
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131951
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161726
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2121562
- 1561384