Ostetaan skootteri

keeway

eli ostan skootterin joka on ajettu enintään 8000 km
ja joka on kilvis eikä oo mitää vikaa ja jonka merkki on keeway,sym,cip,peugeot,aprillia,honda ,yamaha,gilera
vuosimallia:2003-2010
voin noutaa 70 km säteeltä sievistä mutta poikkeuksena voin noutaa myös oulusta ja kalajoelta
Sähköpostini on [email protected] että jos tollane vehe löytyy nii ei muutako sähköpostii tuleen mieluummin kuvien kans

10

2072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rami10

Hei!
      Mulla tosi siisti ja hyvä kuntoinen Gilera runner 50 skootterin, vuosi malli on 2006 ja ajettu 9000km.
      Haluan myydä sen koska olen muuttamassa ulkomaaille.
      Mun numero on 0440971479
      Säh.pos. [email protected]

• jarno-91

Myyn Skooterin pois koska auto on seuraava menovehje. Symi on -07, todella hyvässä kunnossa. Laitan kuvia jos sinua kiinostaa. Asumme Kaustisella, Keski-Pohjanmaalla. Jappi 040-7494387

• Olen ostamassa tyttärelleni käytettyä skootteria .. Olis mukava nähdä millainen skootteri on myynnissä

• jonskup

• Oulusta käsin

MYYDÄÄN SKOOTTERI OSTETAAN AUTO
      Minulla olisi myytävänä Keeway F-act Racing 2007 valk/pun Skootteri ajettu jotain 5500km toimii moitteettomasti vielä varmaan seuraavat 1000km mutta edessä olisi variaattorin lautasten vaihto maksaa 15€ uudet... ei oo mitään muuta vikaa parit naarmut alakatteissa ja uudet osat peilit, käynistyspolin ja jarrukahvat...
      Myydään tarpeettomana
      koska mopo ikä on jo pikkuhiljaa ohi ja siirrytää usiin haasteisiin.
      Kyselkää
      [email protected]

• vai skootteri?

Kumpaahan olet ostamassa?

• josnkupp
    • TM

SAISKO SUN PUH NUMERON TAI SOITATKO 0466135852

• kipsukka2

Olisi Aprilli sr 50, vuosimallia 2008.
      ajettu noin 2500 Km.
      Katteet valkoiset.
      laitahan s-postia jos kiinnostusta.
      [email protected]

• rampsu_

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      181
      2356
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      183
      1954
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      172
      1801
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      118
      1616
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      31
      1555
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      114
      1370
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      171
      1155
    8. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      166
      1106
    9. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      77
      1103
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      59
      1045
    Aihe