Eurajoki

Reija,

Oon pian muuttamassa eurajoelle ja olen ihan innoissani. Vaikuttaa todella kivalta ja rauhalliselta paikalta. Tekee mieli laulaa... eurajoki on paras paikka, eurajoki on iloinen. Sellainen on eurajoki. Toivottavasti saan kavereita koska muutan ulkopaikkakunnalta.

18

3416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heti tänne

Mukavat ihmiset, parhaat työpaikat, kiva asuinpaikka, se on Eurajoki.

• Reija,

Mulla on tuleva työpaikka olkiluodossa.

• Mindfield

ainakin kirjasto. Paljon DVD-elokuvia lainattavissa ja muutenkin paljon uutta matskua.
      Itse olen onneksi päässyt pois Eurajoelta, enkä takaisin tule kyllä koskaan muuttamaan. Paikka on ruma kuin mikä ja siinä tuppukylässä on hirveästi narkkareita ja alkoholisteja. Niin ja polakkeja. Jos niiden seassa olonsa tuntee kotoisaksi, niin mikäs siinä...

• yhdelle

eurajokilaiselle reijalle. hommaa elämä vitun luuseriherjaaja

• Opettele nyt jo
        yhdelle kirjoitti:

hyvä ihminen kirjoittamaan iso alkukirjain lauseen alussa ja välimerkit.
        Olisi hiukan vaikeampaa seurata sinun massapostaustasi, vai mitä se oli?

• Reija,
        yhdelle kirjoitti:

Ei se ole ihme että Eurajoella asuu joku muukin Reija mutta se on hassua kun joku näistä kirjoituksistani saa seillaisen käsityksen että olisin jotain herjaamassa. Ei taida tällä kaimallani olla kaikki kotona, heh :)

• reijat
        Reija, kirjoitti:

Ei se ole ihme että Eurajoella asuu joku muukin Reija mutta se on hassua kun joku näistä kirjoituksistani saa seillaisen käsityksen että olisin jotain herjaamassa. Ei taida tällä kaimallani olla kaikki kotona, heh :)

Eurajoelta löytyy varmasti yli 10 Reijaa.
        Taitaa olla vainoharhaisuutta liikkeellä, oliko Eurajoella psykiatria vai pääsisitkö Raumalle asti?

• SUN PUOLELLA

Eurajoella on mukava asua kun kunnallakin menee parhaiten koko satakunnassa. väkiluku kasvaa koko ajan ja puolalaiset siinä samassa. Eurajoelle mietitään parhaillaan uutta kirjasto jonne tulisi myös uusi kultuuritalokin.. Eurajoella on paljon kaikkea ruokakauppoja tarpeeksi,lääkärikeskus,useita ravintoloita ja kahviloita, että mikäs tässä ollessa. Tervetuloa REIJA EURAJOELLE!

• Onko

siäl Eurajoella yhtään kukkakauppaa , kun toi Olkikukka on lopettannu ??

• ?

eipä taida löytyä

• TL
        ? kirjoitti:

eipä taida löytyä

Eurajoen puutarhamyymälät ovat ALHON PUTARHA,PÖYHÖSEN PUUTARHA,VAJALAN PUUTARHA,LAAKSOSEN PUUTARHA JA ANNEN KUKKATARHA! JA LÖYTYVÄT 02.FI SIVUSTOLTA!!!!

• kenad

muut raumal:)

• 12345678910

Rauma on sellainen persläpi käpukaupunki!! Niinkuin mainoksessa melkein sanotaankin:Rauma ihmisen kokoinen kaupunki!

• krcyitkozincki

Viikonloppuisin Eurajoen lukuisissa ravintoloissa puhutaan vain ainoastaan balttiaa.
      Jos olet kielinero ja hallitset lukuisia balttian murteita (kirj. risuaitakieliä) ja tykkäät konsonanteista ja kerakkeista, niin flaksi käy ja seuraa riittää.
      Muuten on hiljaista!

• vanhainkoti

Kyllä täällä elelee niin kuin muuallakin, paitsi kateus on kauhiaa.

Jos on peltoa, niin olen todennut, hukkakauran kylväjiä riittää.

Jos taasen on eläimiä, eläinten omistajia syyllistetään aiheettomilla eläinsuojeluilmoituksilla.

Älä ainakaan ota eläimiä itsellesi.

Olen pettynyt eurajokelaisiin ihmisiin.
      Yli 30 vuotta kunnassa asuneena tiedän, saa olla rauhassa asuessaan erillään ihmisistä. Etkä pahemmin seurustele naapureiden kanssa, vain muutaman, pysyy kaikenlainen kadehtiminen edes jossain rajoissa.
      Sama vika muuallakin, mutta se kateus satakuntalaisittain on ihan kauheaa.

Eipä paljoa lohduta sanonta, kateus pitää ansaita

• Siskosbroidi

Hyvä että joku vie sinne uusia geenejä :P

• Takaperinedes

Parivuotta takaperin siellä oli peräti yksi (1) pitseria joka aukesi klo. 12:00 päivällä.

• Anonyymi

Ei kannata muuttaa Eurajoelle. Täällä koronaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      162
      1562
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1522
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1338
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      225
      1242
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1125
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      327
      1094
    7. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      174
      1087
    8. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      310
      1027
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1026
    Aihe