Mitä tarkastettavia kohteita noissa on ostajan kannalta?
Kytkimen jossain osassa kuulemma murheita. Onko muita tyyppivikoja?
juu,juu, hollantilaiset on puimureita, muut jotain muuta... Mutta tuo Claassi olisi omiin tarpeisiin enemmän kuin riittävä. Etenkään kun urakoitsijat ottaa sen 80-100 rahaa hehtaari. Kymmenen vuoden päästä, jos vaihtaisi tai lopettaisi viljan kanssa puljaamisen, saisi itse koneesta vielä jotain, eikä kaikki rahat menisi urakoitsijan koneiden vaihtoon, ja siten kaupalle ;)
Vaan kuinka näissä -90 luvun Claasseissa riittää remontoitavaa? Siistin oloisesti pidettyjä löytyy kyllä, mutta se ei valitettavasti kerro "sisällöstä" mitään.
Hyvistä vinkeistä iso kasa kiitoksia :)
Claas 48S, -90-91 vuoden mallit
puimaan...
1
586
Vastaukset
- <tiedä<
noin uusien glaasien kestävyydestä,itse puin -65 mallisella ja hyvin se ainakin pelittää,kytkin siinäkin vähän temppuili mutta kun poistin sen suojakotelon kytkimen ympäriltä takelteleminen lakkasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1792996
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642576- 2032220
- 731849
- 1021783
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1041479
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171161- 811120
- 951079