Mitä tarkastettavia kohteita noissa on ostajan kannalta?
Kytkimen jossain osassa kuulemma murheita. Onko muita tyyppivikoja?
juu,juu, hollantilaiset on puimureita, muut jotain muuta... Mutta tuo Claassi olisi omiin tarpeisiin enemmän kuin riittävä. Etenkään kun urakoitsijat ottaa sen 80-100 rahaa hehtaari. Kymmenen vuoden päästä, jos vaihtaisi tai lopettaisi viljan kanssa puljaamisen, saisi itse koneesta vielä jotain, eikä kaikki rahat menisi urakoitsijan koneiden vaihtoon, ja siten kaupalle ;)
Vaan kuinka näissä -90 luvun Claasseissa riittää remontoitavaa? Siistin oloisesti pidettyjä löytyy kyllä, mutta se ei valitettavasti kerro "sisällöstä" mitään.
Hyvistä vinkeistä iso kasa kiitoksia :)
Claas 48S, -90-91 vuoden mallit
puimaan...
1
581
Vastaukset
- <tiedä<
noin uusien glaasien kestävyydestä,itse puin -65 mallisella ja hyvin se ainakin pelittää,kytkin siinäkin vähän temppuili mutta kun poistin sen suojakotelon kytkimen ympäriltä takelteleminen lakkasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696971
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622583- 562158
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621312Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561269- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141141Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä17980Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968