IHME VALITUSTA

PERKELE!

Vittu kun on elämä kovaa kun on joutunut patjoja tuuletella sun muuta paskaa... :.( saatanan turhasta valittajat!

Meillä intissä koko komppania juoksi ja kaverit reppuselässä talvella jos joku törttöili... Ja ei tosiaankaan pahimmasta päästä... Mutta meille sanottiinkin ettei täällä ole pakko olla, meidän komppanialla oli asenne kunnossa!!! Me haluttiin oikeasti oppia puolustamaan maata jonka puolesta on vaarit taistelleet! En väitä että kaveria kantamalla oppii maata puolustamaan mutta kyse onkin asenteesta!
Vittu että vituttaa kun kaikki homot valitta täälä sivariasenteella...

Miettikää: Kiinnostaisiko teitä tosiaan puhua venäjää??
Sillä niin tulee tapahtumaan, jos hallitus ei herää ja kiellä ihmisiä myymästä maata ryssille! Saako suomalainen ostettua venäjältä maata? Ei saa, miettikääpä miksi!
Koska niillä on kohta täällä edunvalvoja jonka kautta ne haluaa tämän maan kolmikieliseksi, vaikka kaksikin on jo liikaa!
Ne ostaa sieltä täältä pikkuhiljaa maata ja panostaa sotilaskohteiden lähettyville...
Ne ei tee samaa kun hyväuskoiset suomalaiset!!
ja näin käy, saattepa nähdä jos muutosta ei tule!!!

21

1374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurååå

      et sinä edes tiedä mitä simputus on

    • mikäs nyt

      "Miettikää: Kiinnostaisiko teitä tosiaan puhua venäjää??
      Sillä niin tulee tapahtumaan, jos hallitus ei herää ja kiellä ihmisiä myymästä maata ryssille! Saako suomalainen ostettua venäjältä maata? Ei saa, miettikääpä miksi!"

      Jäikös sulla taasen lääkkeet ottamatta?
      Jos sun pääs olis lasista niin kaverit näkis kuinka siellä kusi tekee puroja ja paska kasaa patoja.

      • mieleen

        toi sanonta toimis paremmin: kusi virtaa ja paska tekee patoja....
        vai mitä?


    • Mauseri C-96

      Heti jos joutuu kantaa just jotain patjoi, niin heti alkaa joku läski vinkuu.

      • jepulistjjee

        aloittaja puhuu täyttä asiaa! Miettikää pullamössö ihmiset, miettikää!


    • ex patty

      Hoidan opiskelut loppuun ja muutan Englantiin, nauttiikaa täällä vaarienne puolustamasta apinatarhasta. Hullu maa. Onneksi on sukulaisia ulkomailla.

      Cheers

      • mievaakysyn

        vaan ole tarhassa?


      • galiban

        on todellakin erikoinen maa, siellä on euroopan rumimmat naiset ja maailman kurjinta ruokaa.


      • isänmaa?
        galiban kirjoitti:

        on todellakin erikoinen maa, siellä on euroopan rumimmat naiset ja maailman kurjinta ruokaa.

        Ei se mitään. Siksi minä taas muutankin Japaniin! Kauniita naisia ja hyvää ruokaa! Ah!


    • 34anti-korp

      Tässä nyt vaadittaisi lakia, joka estää sitä maan myyntiä venäläisille.

      Mutta ei silti kaikki sivarit lähde tuolla asenteella. Myönnettäköön, moni kenties. Itse en. Minä vain en nähnyt järkeä mennä armeijaan. Ja valittajat pääasiassa nykyajan tietotekniikkalapsia, eivät homoja.

      Ei nykyajan sota edes ole rehellistä. Ammutaan tuolta monen sadan metrin päästä käymättä todellista kamppailua miekoin lähietäisyydellä. Tai toinen on sitten, että painetaan nappulaa ja kaupunki räjähtää.
      Eihän nykysota ole edes mitään sotimista. Se on pelkurimaista vastustajan välttelyä. Ja sitä väitetään kunniakkaaksi. Hah.

      • uudistaja!

        Kansalaiset!

        Ampuma-aseiden kaikenlainen käyttö tulee sodissa lopettaa.

        lähtökohtaisesti vihollinen kohdattaisiin silmästä silmään. aseena tulee olla miekka, jota jokainen taistelija osaa käyttää hyvin ja jota miehet sitten kivasti iltaisin tuvassa puhdistavat.

        Haarniska ja rautapaita pitää sisällyttää erikoismiesten (esim FRDF) varusteisiin.

        Maastopuvuista tuleee poistaa maastokuvio ja siirtyä takaisin räikeisiin ja tyylikkäisiin väreihin kuten punainen.

        Kansa ei saa napista kuninkaalle tai joutuu giljotiiniin.


      • Nimi Erkki

        Ei ole mitään järkeä kaivata liitukauden sodankäyntiä jossa ihmisiä teurastettiin pistimillä. Nykyään rahapulassa olevat aivottomat idiootit valitsevat ammattisotilaan uran. Maailmalla tapetaan lapsia ja naisia enemmän kuin vihollisia. Hyi hemmetti!


    • Normaalihemmo

      Voi paska mikä kirjoitus. Venäjää puhutaan kohta juuri turhan simputuksen takia. Luoko simputus jotain maanpuolustushenkeä vai kitkee sitä?

      Mun maanpuolustus motivaatio meni juuri simputukseen. Alikessut kosti saamansa kokemuksen meille. Alunperin suunnittelin jopa että armeija saattaa kutsua ammatin puolesta. 2 viikkoa kun vedin niiden niljakkaiden homojen käskystä turhia punnerruksia ja siivosin jo puhdasta lattiaa Santiksessa niin päätin että ainoa tehtäväni Suomen Armeijassa on yrittää lusmuta. Vuonna -81 kun palvelin armeijaa ei ollut käytännössä mahdollisuutta siirtyä sivariksi. Lomille pääsimme joka kolmas viikonloppu. Testit ratkaisivat ketkä pääsevät ensiksi lomille. Voittajat olivat alussa 3 viikkoa kasarmilla ja huonoimmat 5 viikkoa ilman lomia. Kaverit olivat mukavia mutta ne alikessuhomot jotka simputtivat huvikseen pisti niin vihaksi. Päätin että etsin alikersantti Karhusen intin jälkeen ja annan rystysten laulaa. Onneksi tajusin elämän perusasioita niin että kosto olisi sairasta. Anteeksi antaminen tervehdyttää. Anteeksi voin antaa niille mulkuille mutta en voi unohtaa. En toivo kenellekään huonoja kokemuksia armeijasta ettei täällä aleta puhua kohta venäjää. Moni ylempi arvoinen armeijan hemmo oli tosi mukavia ihmisiä. Ne eivät kaivanneet nuoleskelua ja olin mielelläni hyvä sotilas vaikka päätin että minusta ei tule tappajaa. Sain jopa ylennyksen. En voi unohtaa miten vääpeli piti meille alokasaikana luennon että "teistä tehdää vielä hyviä tappajia". Sairasta. Ihan oikeasti se hemmo olisi pitänyt kiikuttaa Niuvanniemen suljetulle.

      Kiitos Suomen Armeijalle että kasvatti musta oikein kunnon sivarin. Kasvatin molemmat pojat niin ettei kumpikaan mennyt armeijaan. Oliko tämä simputus 80-luvulla vain jäänne sota-ajalta vai vieläkö se jatkuu?

      • että nykyään

        homma tosissaan menee perseelleen.
        Simputusta on jos käsketään tekemään ylipäätänsä jotain.
        Varmaan parin vuoden päästä miehet saavat "armeijan" ruiskeena ja se oli siinä.

        Ei ihme, että teollisuus muuttaa Kiinaan - Kuka oikeasti haluaa palkata sellaisia "työntekijöitä" jotka pitävät kaikkea simputuksena.


      • podemtyu345
        että nykyään kirjoitti:

        homma tosissaan menee perseelleen.
        Simputusta on jos käsketään tekemään ylipäätänsä jotain.
        Varmaan parin vuoden päästä miehet saavat "armeijan" ruiskeena ja se oli siinä.

        Ei ihme, että teollisuus muuttaa Kiinaan - Kuka oikeasti haluaa palkata sellaisia "työntekijöitä" jotka pitävät kaikkea simputuksena.

        Homma menee perseeleen ja niin sen pitääkin mennä. Suurteollisuus ja armeijat tarvitsevat yleensä helposti ohjailtavia nöyriä ja kiitollisia työntekijöitä jotka eivät koskaan epäille mitään vaan uskovat satuihin kuten talaus kasvu isänmaa jumala Puhutaan ketjuista joiden vahvuus on yhtä kuin sen heikoin lenkki... MItä virkaa on ketjulla jonka kumpikaan pää ei todella ole kiinni missään?????????


      • HGADH
        podemtyu345 kirjoitti:

        Homma menee perseeleen ja niin sen pitääkin mennä. Suurteollisuus ja armeijat tarvitsevat yleensä helposti ohjailtavia nöyriä ja kiitollisia työntekijöitä jotka eivät koskaan epäille mitään vaan uskovat satuihin kuten talaus kasvu isänmaa jumala Puhutaan ketjuista joiden vahvuus on yhtä kuin sen heikoin lenkki... MItä virkaa on ketjulla jonka kumpikaan pää ei todella ole kiinni missään?????????

        Mä oon päättäny olla menemättä armeijaan simputuksen vuoksi.

        Mua ei kiinnosta vitun vertaa jos sota sattuu tulemaan. Kun Venäjä hyökkää, se pistää ydinräjähteen helsinkiin laivan autokannen kautta ja suomalaisista 24 prosenttia kuolee noin 1 tunnin sisällä.

        Ja jos sota syttyy, meidän hieno reservi saadaan tuonne asiantuntijoiden mukaan 3 - 6kk sisään täysimittaisina.


    • 17-4

      Tuo kaikki on totta.

      Rakastan Suomea, isänmaatani.
      Ja olen valmis taistelemaan sen puolesta hengelläni.

      Ja jos teet hommat kerralla niinkuin käsketään ei simputusta tarvi pelätä.

    • snaipperi-one shot

      juttua tuosta venäläisille maan myymisestä 45minuuttia ohjelmassa viimeviikolla.

      Kumma juttu kun alle 40kE talosta maksetaan yli tuplahinta ja "nainen on kotiäiti, mies tekee keikkahommia autokorjaamolla"... Jep jep.. Kyllä sielä takana on joku isompi kiho rahoittamas..!!

      Silmien välliin ryssää juu!!

    • lawyer-boi

      Kannustan jokaista valittamaan intissä kaikesta mahdollisesta pienimmästäkin potentiaalisesta rikkomuksesta. Mitä enemmän valituksia, huomautuksia, muistutuksia, kanteluita jne. sen parempi. Peräkää oikeuksianne, pitäkää niistä kiinni. Kyseenalaistakaa. Saattakaa puolustusvoimat vastuuseen jok'ikisestä sikailusta. Ottakaa anonyymisti yhteyttä median edustajiin, sillä mikä tahansa iltapäivälehti ottaa ilomielin kirkuvaksi otsikokseen intin sikailut.

      • FASF

        olet ilmeisesti juuri näitä läskejä jonka ainoat kokemukset aseista on tullut cs:n kautta.

        Mutta ei se mitään, maailmassa on muitakin turhia ihmisiä.


    • älykääpiö......

      Aloittaja on tyypillinen idiootti. Armeijassa joukkueen parhaaksi mieheksi pääsee ilman mitään älyllisiä kykyjä keskimääräisen kunnon omaamalla. Ketjun aloittaja rukoilee päivittäin, että se sota alkaisi jotta hän voisi todistaa kerrankin olevansa hyvä edes jossain, koska on muuten elämässään täydellinen epäonnistuja.

      Meidän vaarimme taistelivat niissä suurissa sodissa, hienoa ja kunnioitettavaa. Valitettavasti jotkut eivät vain tunnu hyväksyvän sitä asiaa, että suurten sotien aika on ohi. Heidän täytyy tyhjän elämänsä täytteeksi käydä virtuaalisotia suomi24:sessa. Kai minä sitten olen se paha kommunisti jolta isänmaata pitää puolustaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe