rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto.
Ajatelma
15
192
Vastaukset
- joulua
olipa omaperäinen ajatelma. ulkona lämpöä plus 23!!
- Lulu 50
Niin, kyllä tässä itsekunkin aivot pehmenee. Minullakin silmissä musteni ja käsi tutisi kun avainta oveen sovitin. Onneksi oli oma oveni.
Pyörälenkiltä tulin vastamäkeen, "unohtui" juomiset ja lompakko kotiin.
Niin se ajatelma,
Niin kiire ei saa olla ettei ehdi itse mukaan! - PimuF.
Lulu 50 kirjoitti:
Niin, kyllä tässä itsekunkin aivot pehmenee. Minullakin silmissä musteni ja käsi tutisi kun avainta oveen sovitin. Onneksi oli oma oveni.
Pyörälenkiltä tulin vastamäkeen, "unohtui" juomiset ja lompakko kotiin.
Niin se ajatelma,
Niin kiire ei saa olla ettei ehdi itse mukaan!niinkuin sekin että, vatsa täynnä on helppoa nälkäistä haastatella..
t.Pimu
- JekkuKonttori
Minä en ajatellut enään nenääni pitemmälle, kun aamulla kuuntelin radiosta päivän säätiedoitusta. Sillä nyt niin epätavallisen lämmin elokuinen lämpöjakso on saattanut uimavedet taas hikoilukuntoon.
Ei siis muuta kuin prätkä alle ja Siuntioon Pickalan hiekkakuopalle uimaan ja nauttimaan lämpimän ja puhtaan lähdeveden hurmiosta. Kioskista sai uimasessioiden välillä jädeä ja voin sanoa muidenkin uimareiden puolesta,jotka nauttivat kesäisestä ihanuudesta, että elämä on ihanaa ja viattomimmat ja rakkaimmat huvit ovat aivan jokaisen saatavissa.- Juhannusruusu53
Minä olenkin vedessä viihtyvää lajia ja tykkään paremmin iltauinnista auringonlaskun aikaan kuin oikein kuumalla keskipäivällä. Ei ole rannassa tunkoa kun menee illalla joten saa polskia miten haluaa. Oikein hyvää kuntoilua samalla kun marjametsässä lihakset kipeytyi.
- Heikunkeikku
Käy tääkin neuvoks:
Älä teilaa pukkia kaalimaan vartijana,
se voi olla sen oma !- Lulu 50
Taidampa ottaa vaarin.
Tai en sentään, kerran otin ja huonosti kävi.
Mutta ei hätää, nyt ei ole sitä kaalimaatakaan kun madot söi.
Ei minusta ollut siis vartijaksi. - PimuF.
Lulu 50 kirjoitti:
Taidampa ottaa vaarin.
Tai en sentään, kerran otin ja huonosti kävi.
Mutta ei hätää, nyt ei ole sitä kaalimaatakaan kun madot söi.
Ei minusta ollut siis vartijaksi.parempi olla ottamatta vaaria...mummo voi suuttua.
t.Pimu
- henri|
rahaa maassa, ja ihmisillä hyvää tahtoa.
- Juhannusruusu53
koska näyttää monellakin "kuumenevan" liikaa näin kesällä ja ollaan toistensa kanssa sotapolulla. Sisareni oli tehnyt myös saman huomion.
Alkaa olemaan paljon työttömiä ja muita vapaana olevia ihmisiä niin ei tahdo se aika kulua ja sitten keksitään kaikenlaista kiusaa.- Heikunkeikku
..Leuka pystyyn ku tulee paha paikka,
pysyy ainaki suu kiinni. - 53-v savolaisakka
Heikunkeikku kirjoitti:
pysyy ainaki suu kiinni.Mummovainajani oli hirrrveeen kova puhumaan, tuli asiaa ja paljon asian vierestä. Pappa vähäpuheisena ja harkitsevaisena sanoi aina kun mummon jutut meni ns. yli hilseen "Huastaa kun leikatusta lampaan piästä" Sanopas se paremmin. Voishan tuo ajatelmastakin käydä:)
- PimuF.
Heikunkeikku kirjoitti:
pysyy ainaki suu kiinni.eikä nokka saa olla pystyssä, menee nokkaan sadevettä.
t.Pimu - pookionki
PimuF. kirjoitti:
eikä nokka saa olla pystyssä, menee nokkaan sadevettä.
t.Pimuniin synkkää iltaa etteikö aamu tulis mutta saludot kannattaaa pyyhkästä kanervikkoon.
- pookionki
PimuF. kirjoitti:
eikä nokka saa olla pystyssä, menee nokkaan sadevettä.
t.Pimuon merkki toipumisesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713