onko nurmeksessa sinkuille omaa yhdistystä ?
sinkut
45
2921
Vastaukset
- kuka se onkaan
onko se Sinkku 50 vee kolme kertaa eronnut kahden lapsen äiti/isä sinkku tai semmoinen joka on ollut 10 kertaa kihloissa ja joskus naimisissa ja sitten sinkku vai se jolta kuoli viime vuonna vaimo tai mies.
Vai oisko eronneita, karanneita tai leskiä?- eipä minusta
Just tuo huvittaa kun viiskymppiset moneen kertaan karikolle karahtaneet vaan kuvittelevat vielä olevansa jotain sinkkuja.
Ex-muijia, ex-ukkoja, kulahtaneita, yritteliäitä kylläkin. - minä itse
eipä minusta kirjoitti:
Just tuo huvittaa kun viiskymppiset moneen kertaan karikolle karahtaneet vaan kuvittelevat vielä olevansa jotain sinkkuja.
Ex-muijia, ex-ukkoja, kulahtaneita, yritteliäitä kylläkin.sinkku on sinkkku, jos ei ole varattu. olipa ikä mikä tahansa tai eronnut kuinka monesti vaan
- hejkki
minä itse kirjoitti:
sinkku on sinkkku, jos ei ole varattu. olipa ikä mikä tahansa tai eronnut kuinka monesti vaan
Kuulessie hyvä"sinkku"...sinkku on sinkku ja eronnut on eronnut,tää tosiaan ottaa päähän kun nämä parisuhteesta ja avioliitosta toiseen sukkuloivat surkimukset vielä ilkee kehuskella sinkkuudellaan ja kylillä liuta lapsia kuka kenenki kanssa tehty ..hyi saa.... sanon minä.
- minä vain
hejkki kirjoitti:
Kuulessie hyvä"sinkku"...sinkku on sinkku ja eronnut on eronnut,tää tosiaan ottaa päähän kun nämä parisuhteesta ja avioliitosta toiseen sukkuloivat surkimukset vielä ilkee kehuskella sinkkuudellaan ja kylillä liuta lapsia kuka kenenki kanssa tehty ..hyi saa.... sanon minä.
Taidat olla kateellinen, kun toiset "parisuhteesta ja avioliitosta toiseen sukkuloivat surkimukset " ovat valinneet tämmöisen tavan elämän urakseen.
- Vai urakka?
minä vain kirjoitti:
Taidat olla kateellinen, kun toiset "parisuhteesta ja avioliitosta toiseen sukkuloivat surkimukset " ovat valinneet tämmöisen tavan elämän urakseen.
Nämä sukkuloijat voisivat kenties joskus vähän pysähtyä ja tutustua itseensä. Taitaa olla turhan pelottavaa.
Hirveä kiire etsiä taas uusi "rakkaus" kun entinen jättää tai jostain syystä "ei nyt vaan toiminut".
Nauttisivat lapsistaan ja uskaltaisivat olla joskus ihan yksinkin.
Ei millään pahalla. - hejkki
minä vain kirjoitti:
Suosittelisin luetun ymmärtämiskursseja,kyse ei ollu elämäntavan kadehtimisesta,vaan sinkku termin räikeestä väärinkäytöstä ko.henkilöiden toimesta.
- sinkkuäidille sulhanen
hejkki kirjoitti:
Suosittelisin luetun ymmärtämiskursseja,kyse ei ollu elämäntavan kadehtimisesta,vaan sinkku termin räikeestä väärinkäytöstä ko.henkilöiden toimesta.
Jos yksinäiset seuraa kaipaavat ihmiset haluavat nurmeksessa tavata "sinkkumerkeissä" ja jotain kerhoa perustaa niin eipä taida toimia.
Muistaakseni sellaista on joskus viritelty, ehkä seurakunnan toimesta. Liekö ollut liian leimaavaa tai tylsää.
Eivät kaikki nykyisin halua netissä tutustua.
Nimimerkistäni sen verran, että ennen vanhaan kutsutttiin yksinhuoltajiksi. - Tulikivenkatku
hejkki kirjoitti:
Sinkku: Naimaton henkilö, joka ei ole avioliitossa tai muussa vakituisessa parisuhteessa,piste.
- sinkku yhteishuoltaja
sinkkuäidille sulhanen kirjoitti:
Jos yksinäiset seuraa kaipaavat ihmiset haluavat nurmeksessa tavata "sinkkumerkeissä" ja jotain kerhoa perustaa niin eipä taida toimia.
Muistaakseni sellaista on joskus viritelty, ehkä seurakunnan toimesta. Liekö ollut liian leimaavaa tai tylsää.
Eivät kaikki nykyisin halua netissä tutustua.
Nimimerkistäni sen verran, että ennen vanhaan kutsutttiin yksinhuoltajiksi.on nykysin keksitty termi yhteishuoltajuus..eli yhteishuoltaja =)
- Pitkäaikaistyötön
Vai urakka? kirjoitti:
Nämä sukkuloijat voisivat kenties joskus vähän pysähtyä ja tutustua itseensä. Taitaa olla turhan pelottavaa.
Hirveä kiire etsiä taas uusi "rakkaus" kun entinen jättää tai jostain syystä "ei nyt vaan toiminut".
Nauttisivat lapsistaan ja uskaltaisivat olla joskus ihan yksinkin.
Ei millään pahalla.Varaa Bomban alueelta saunallinen huoneisto. Jo löytyy sinkkunaisia. Eivät ole kyllä kovin nuoria, sellaisia 40-65. Tulevat mielellään saunomaan ja siinähän se ilta aamuun jatkuu. Ota vähän viinaa, niin rumuuskaan ei häiritse. Ovat ropaltaan vähä lössähtäneitä. Lapsia on tullut tehdyksi, mutta haluja löytyy.
- Kulkija työn puolesta
Pitkäaikaistyötön kirjoitti:
Varaa Bomban alueelta saunallinen huoneisto. Jo löytyy sinkkunaisia. Eivät ole kyllä kovin nuoria, sellaisia 40-65. Tulevat mielellään saunomaan ja siinähän se ilta aamuun jatkuu. Ota vähän viinaa, niin rumuuskaan ei häiritse. Ovat ropaltaan vähä lössähtäneitä. Lapsia on tullut tehdyksi, mutta haluja löytyy.
Enpä suosittelisi niitä tunnettuja. Taitaa olla aika riskaabelia olla niitten kanssa.
Tulivatko autolla? Varo sitä vanhaa romua(taisi olla punanen, vanha romu).
Siitä seuraa aika revohka. - Asennustöissä
Varaa Bomban alueelta saunallinen huoneisto. Jo löytyy sinkkunaisia. Eivät ole kyllä kovin nuoria, sellaisia 40-65. Tulevat mielellään saunomaan ja siinähän se ilta aamuun jatkuu. Ota vähän viinaa, niin rumuuskaan ei häiritse. Ovat ropaltaan vähä lössähtäneitä. Lapsia on tullut tehdyksi, mutta haluja löytyy.
Oikein kirjoitat. Onpahan kokeiltu sitä nuorempaa.
Toista kertaa en kokeile. - Karjalanpoika
Asennustöissä kirjoitti:
Toista kertaa en kokeile.Anna vähän tuntomerkkejä naisista ja siitä vanhasta romusta.
Voisin käydä Nurmeksessa. - Kiinnostaisi
Kulkija työn puolesta kirjoitti:
Enpä suosittelisi niitä tunnettuja. Taitaa olla aika riskaabelia olla niitten kanssa.
Siitä seuraa aika revohka.Onko sw vanha Mtsda vai Saabi ?
- Pauli puli
Karjalanpoika kirjoitti:
Anna vähän tuntomerkkejä naisista ja siitä vanhasta romusta.
Voisin käydä Nurmeksessa.Auto on joko vanha Toyota, Matzda, mutta ainakin Saab.
Rekisterinumeroita en tiedä, mutta ne naiset ajavat autoilla.
Saabin ajaja on mielestäni vaaleahiuksinen.
En tiedä onko kyseessä samat naiset. Olen nähnyt naisien ajavan Matzoilla, Toyotoilla ja Saabeilla jopa Mersuilla. Ovat vaaleatukkaisia tai tummatukkaisia. - Kyytejä ottanut
Kulkija työn puolesta kirjoitti:
Siitä seuraa aika revohka.Kyytejä saa, mutta kannattaako ottaa. Kannattaa tarkoin harkita.
Kokemusta on. - Toinen kerta
Asennustöissä kirjoitti:
Toista kertaa en kokeile.Kyllä niiltä saa hyvät opit. Osaavat kaiken. Jopa ujoinkin saa tietää mitä pitää tehdä.
- Nro1 4-evr
Ainakin sellainen pieni,tumma kierot mulkottimet, hyvin on tyrkyllä jokaiselle..varmaaaaa
- ljdhjefgjälfk
Olet käsittänyt väärin mitä haen sinkku naisista. En ole mihinkään orgioihin hakeutumassa vaan etsimässä ihan elämänkumppania. Taitaa olla viisainta kun unohtaa koko parisuhde haaveilun ja keskittyy ihan muuhun tekemiseen.
- jhgjhgjhgjh
Pauli puli kirjoitti:
Auto on joko vanha Toyota, Matzda, mutta ainakin Saab.
Rekisterinumeroita en tiedä, mutta ne naiset ajavat autoilla.
Saabin ajaja on mielestäni vaaleahiuksinen.
En tiedä onko kyseessä samat naiset. Olen nähnyt naisien ajavan Matzoilla, Toyotoilla ja Saabeilla jopa Mersuilla. Ovat vaaleatukkaisia tai tummatukkaisia.Onko tämä joku juorupalsta?
- lksjlksdjfljsd
voisi kokeilla kokoontumista yleisen ilmoituksen perusteella. Jos vaikka tänne palstalle laittaisi ilmoituksen missä tiettynä aikana voisi sinkut tulla viettämään yhteistä aikaa, vaikka sotkalle uimaan tai jotain muuta tekemistä. Kohta on härkäjuhlat bomballa niin sinne varmaan sopii useampikin sinkku viettämään iltaa.
- .
"Joskus" on hyvä idea, kun toteutuisi vain heti. Onko tuo pelkästään Nurmeslaisille vai voiko tulla kauempaa.....kauempaa, äänen kiskojen jo kuulla saan, murheissaan mä seison vaan ja ootan junaa seuraavaa......
- jhkjhkjök
. kirjoitti:
"Joskus" on hyvä idea, kun toteutuisi vain heti. Onko tuo pelkästään Nurmeslaisille vai voiko tulla kauempaa.....kauempaa, äänen kiskojen jo kuulla saan, murheissaan mä seison vaan ja ootan junaa seuraavaa......
sinne voi tulla muualtakin jos niin haluaa. Olisikin suotavaa että sinne tulisi muualtakin ihmisiä kun tämän kylän sinkku naisten liikkumisia ei ole vielä paljon tullut todistettua. Olen pari vuotta käynyt sotkalla uimassa ja en kertaakaan ole nähnyt sinkku naisia uimassa, siis en kertaakaan. Ei voi olla rahasta kiinni kun ei maksa kuin muutaman euron paikallisilta. Yksi idea voisi olla se että kävisi linjaautolla hakemassa lähikyliltä halukkaat sotkalle uimaan ja muutenkin tutustumaan. kaikki ideat tänne niin joku puuhamies laittaa käytäntöön.
- Setri
jhkjhkjök kirjoitti:
sinne voi tulla muualtakin jos niin haluaa. Olisikin suotavaa että sinne tulisi muualtakin ihmisiä kun tämän kylän sinkku naisten liikkumisia ei ole vielä paljon tullut todistettua. Olen pari vuotta käynyt sotkalla uimassa ja en kertaakaan ole nähnyt sinkku naisia uimassa, siis en kertaakaan. Ei voi olla rahasta kiinni kun ei maksa kuin muutaman euron paikallisilta. Yksi idea voisi olla se että kävisi linjaautolla hakemassa lähikyliltä halukkaat sotkalle uimaan ja muutenkin tutustumaan. kaikki ideat tänne niin joku puuhamies laittaa käytäntöön.
Tiedän kyllä useammankin sinkkunaisen, joka käy sotkalla uimassa.
Varmaan on liuennut veteen se teksti, jossa lukee "Olen sinkku". - lldflidjfli
Setri kirjoitti:
Tiedän kyllä useammankin sinkkunaisen, joka käy sotkalla uimassa.
Varmaan on liuennut veteen se teksti, jossa lukee "Olen sinkku".sillä näkemisellä sitä että en näe naisia ollenkaan sotkalla, tai jos näen niin on lapset ja mies mukana. Siitä on helppo päätellä ettei sinkku naisia käy uimassa, ainakaan silloin kun minä olen siellä.
- ,
lldflidjfli kirjoitti:
sillä näkemisellä sitä että en näe naisia ollenkaan sotkalla, tai jos näen niin on lapset ja mies mukana. Siitä on helppo päätellä ettei sinkku naisia käy uimassa, ainakaan silloin kun minä olen siellä.
Nurmeksen sinkku Naiset uimalassa ja vielä pore altaassa, kyllä se vain passaa.......Saku Sammakko kosiomatkallaan, ahaa, ahaa. Saku Sammakko kosiomatkallaan hän lauleli kauniita laulujaan, ahaa, ahaa, ahaa.
- minä vain
lldflidjfli kirjoitti:
sillä näkemisellä sitä että en näe naisia ollenkaan sotkalla, tai jos näen niin on lapset ja mies mukana. Siitä on helppo päätellä ettei sinkku naisia käy uimassa, ainakaan silloin kun minä olen siellä.
Katsele vähän tarkemmine niin voit ehkä huomata ulkoaltaalta tai järvessä polskuttelevan sinkun .:)
- modern talking
minä vain kirjoitti:
Katsele vähän tarkemmine niin voit ehkä huomata ulkoaltaalta tai järvessä polskuttelevan sinkun .:)
Kummalllista tuomitsemista toisten seksielämästä..jos jotkut haluu heiluttaa peittoo kenen kans haluu ja millon haluu, niin antakaa touhuta..mitä se teille kuuluu?
Ei siinä teiän paikat kulu;) Mutta tosi outoa ja kummallista, että olette näitä naisia tuomitsemassa..samallalaillahan niitä miespuolisia osapuolia voisi siinä tuomita.
Täällä kylällä näköjään vaan naiset voi menettää maineensa..ihme muslimeita !
Palstalla varmaan kirjottelee keski-ikästä porukkaa tai sen ylikin, koska suhtautuminen on noin tuomitsevaa..aika vanhanaikasta! - khgykghkgkh
minä vain kirjoitti:
Pitää varmaan hommata lasit kun en näe.
- Marjastajasinkku
Sinkkuja ja ennen muuta eronneita tai muutenn hylättyjä löytyy.
Joku täällä kirjoitti, että Bomban alueella sauna lämpimäksi.
Sirmakassa olen yöpynyt, seinän takaa kuuluu sellaista, että siellä on useampiakin sinkkunaisia.- >Kerran kokenut
Kyllähän ne Bomban alueen ja ennenkaikkea niiden hirsimökkien saunassa pyörivät naiset tunnetaan.
Eivät kelpaa kunnon miehille. - näinhänsemeneekin
>Kerran kokenut kirjoitti:
Kyllähän ne Bomban alueen ja ennenkaikkea niiden hirsimökkien saunassa pyörivät naiset tunnetaan.
Eivät kelpaa kunnon miehille.kannattaa leimata kaikki sinkut..
- ,
näinhänsemeneekin kirjoitti:
kannattaa leimata kaikki sinkut..
Jussi oli baarissa ja tilasi kaksi paukkua. Hän joi toisen ja kaatoi toisen kädelleen. Juomanlaskija katsoi häntä omituisesti ja kysyi, haluaako hän kenties toisen kierroksen. Jussi halusi.
Hän joi edelleen toisen paukun ja kaatoi toisen kädelleen. Enää ei juomanlaskija malttanut olla kysymättä moisen käytöksen syytä.
- Yritän juottaa treffiäni känniin, kuului vastaus. - red..
>Kerran kokenut kirjoitti:
Eivät kelpaa kunnon miehille.Niin tai eikös nämä varmat aina lohdukkeeksi kelpoo myös, ei muuhn vakituiseen ja vakavaan..
- ,
red.. kirjoitti:
Niin tai eikös nämä varmat aina lohdukkeeksi kelpoo myös, ei muuhn vakituiseen ja vakavaan..
Jos on Sinkku, niin mikähän siinä kiinosataa. Nuo jotka kuluttaa kovasti kirkonpenkkejä, niin tahtoo "marmattaa" vaikka elelis ihan, normaalia elämää. Kyllä tässä jotakin on, mitä järjellä ei voi selittää. Vai mitä mieltä ootte?
- LadyA
, kirjoitti:
Jos on Sinkku, niin mikähän siinä kiinosataa. Nuo jotka kuluttaa kovasti kirkonpenkkejä, niin tahtoo "marmattaa" vaikka elelis ihan, normaalia elämää. Kyllä tässä jotakin on, mitä järjellä ei voi selittää. Vai mitä mieltä ootte?
aikapäiviä sitten todettu,ettei täällä mitään posit. ole kesk. ainainen marimarinarinari..
- minä vain
LadyA kirjoitti:
aikapäiviä sitten todettu,ettei täällä mitään posit. ole kesk. ainainen marimarinarinari..
muistutan, että ketjun alussa oli kysymys sinkkukerhon järjestämisestä vai onko täällä sellainen, vastausta en ole edelleenkään saanut. Jutut vain rönsyilee, aiheesta poiketen.
Voisko seurakunta olla järjestämässä tälläistä kokoontumista, kun joulut yms. perhejuhlat on tulossa - ,
minä vain kirjoitti:
muistutan, että ketjun alussa oli kysymys sinkkukerhon järjestämisestä vai onko täällä sellainen, vastausta en ole edelleenkään saanut. Jutut vain rönsyilee, aiheesta poiketen.
Voisko seurakunta olla järjestämässä tälläistä kokoontumista, kun joulut yms. perhejuhlat on tulossaNo kun Sinkkukerhoa ei ole niin ei ole, tyhjästä on paha nyhjäistä. Olis se tullu esille moneen kertaan jos sellainen olis......
Helvettiin ne karjalaiset tuota menoa joutuu, ei taivaassakaan piirakoiden takia joka lauantai uuneja lämmitetä. - Siitäpä sitten vaan!!
, kirjoitti:
No kun Sinkkukerhoa ei ole niin ei ole, tyhjästä on paha nyhjäistä. Olis se tullu esille moneen kertaan jos sellainen olis......
Helvettiin ne karjalaiset tuota menoa joutuu, ei taivaassakaan piirakoiden takia joka lauantai uuneja lämmitetä.Sitten vain itse perustamaan Sinkkukerhoa - jonkunhan se on aloitettava!
- ,
Siitäpä sitten vaan!! kirjoitti:
Sitten vain itse perustamaan Sinkkukerhoa - jonkunhan se on aloitettava!
Ei sitä Sinkkukerhoa tartte perustaa, johan sille nauraa kaikki, antaa ajan kulua, päästään suoraan "Eläkeläisten päiväkahveelle" ja turha vaihe jää pois!
- Akusti75v
, kirjoitti:
Ei sitä Sinkkukerhoa tartte perustaa, johan sille nauraa kaikki, antaa ajan kulua, päästään suoraan "Eläkeläisten päiväkahveelle" ja turha vaihe jää pois!
Mie oun Sinkku
- Käsi
Miten olisi omin käsin onneen yhdistys?
- ,
Kuule minä en ole käyny Nurmeshovissa pitkään aikaan...........no minkätakia? No siellä kun tulee sitä hyvää musiikkia ja mulla on jatkuvasti ranteet kipeet, ei voi lyödä tahtia?!
- Anonyymi
Ole kuinka kulahtanut lystäät, mutta on noita ruumita tullut saatanan teinipelle.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835