Hei,
kuukauden päästä lähtö Barcelonaan ja matkaopaskirjaa on jo lueskeltu tiiviisti. Suunnitelmat on suurin piirtein selvät ja yksi kohteista johon haluamme tutustua on tuo otsikossa mainittu Parc Guell.
Jos matkaamme sinne metrolla, niin joudumme matkaopaskirjan mukaan kävelemään vastamäkeen noin 1,3 km. No, ei paha, ellei ole ihan mahdoton helle. Mutta onkos jollakin tietoa mikä bussi vie lähimmäs tuota puistoa?
Hotellimme on lähellä Katalonian aukiota ja Passeig de Gracia-metroasemaa.
Lisäksi osaisiko joku kertoa, että mihin aikaan Montjuic'ssa on se Font Magica (Taikasuihkukaivo) valo- ja musiikkishow?
Opaskirjassa mainitaan vaan, että kesällä se on torstai-illasta sunn.iltaan ja talvisin perjantai- ja lauantai-iltaisin.
Parc Guell & Font Magica
3
498
Vastaukset
- ap.
Sorry huolimattomuuteni! Löysin samaisesta opaskirjasta tiedon, että se valo- ja musiikkishow on syyskuussa klo 21-23.30.
Tuohon Parc Guellin puistoonkin löysin ainakin yhden bussin, nro 24. Onkos vielä parempia vaihtoehtoja? Ja kulkeekohan tuo 24 esim. Katalonian aukion kautta? - Barseturisti
> Jos matkaamme sinne metrolla, niin joudumme matkaopaskirjan mukaan kävelemään vastamäkeen noin 1,3 km.
Sinne vie liukuportaat. Ei ne mäet tuntuneet missään.
http://www.barcelona-tourist-guide.com/en/gaudi/park-guell.html- ap.
paljon tiedosta ja linkistä.
Hyvä tietää, että liukuportaatkin löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892