Hei, oletteko kokeilleet Baba de Caracol -etanaseerumia psoriläntteihin? Sitä mainostetaan kyllä niin ihmeaineena että uskaltaisko jo uskoa sen tehoon? Jos jollain kokemusta, niin kiitos kertokaa!
Etanaseerumia
1
599
Vastaukset
- Micci**
tätä etanaseerumia. Psori on nyt aikas hyvässä mallissa ja on enimmäkseen niitä ruskeita arpilänttejä pohkeet täynnä.
Saas nähdä mitä etanaseerumi tekee näille. On muutama pieni pistemäinen ihottumaläiskäkin mutta on lähes kadonnut.
Jätin ylenpalttisen rasvaamisen ja öljyämisen ja siinä samalla alkoi parantuminen. 2%:sta salisyylivaseliinia ja Daivonexia olen käytellyt ja en olisi ikinä uskonut näkeväni tervettä ihoa esim.pakaroissa jotka olivat paksujen plakkilänttien peitossa. Niin vain on käynyt että enää tätä tummempaa ihoa jäljellä. En ole moneen kuukauteen enää laittanut sääriin enkä pakaroille ym. muita kuin näitä lääkevoiteita kevyesti.
Pesen itseni haalealla vedellä ja Eucerinin suihkuöljyllä joka ehkäpä auttaa ihon rasva- ja kosteuspitoisuuden ylläpidossa riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976