Mikä on mielestänne Haminan paras ruokakauppa: hinta/valikoimat/palvelu. Mielipiteitä pliis.
Kaupat!
20
2151
Vastaukset
- kylän oma mies
Neuvottoman sale. Paras henkilökunta,Ja muutenkin mukava pikkukauppa.
Tänne ei ole pohjois-poitsilalaisilla asiaa saatikka tallinmäkeläisillä.
Saatte selkäänne hunsvotit jos astutte meitin saleen.- poitsila
Ei tarvi poitsilan poikien neuvottomaan lähtä, kun löytyy parempi ihan kulmilta. Eikä sinne neuvottomaan kukaan edes halua tulla, olkaa ihan rauhassa...
- tapeltu
poitsila kirjoitti:
Ei tarvi poitsilan poikien neuvottomaan lähtä, kun löytyy parempi ihan kulmilta. Eikä sinne neuvottomaan kukaan edes halua tulla, olkaa ihan rauhassa...
riekontiellä?Poitsila vs tallinmäki kuulemma.....kuka voitti?
- ei toimi
tapeltu kirjoitti:
riekontiellä?Poitsila vs tallinmäki kuulemma.....kuka voitti?
Ei sieltä voi ku maitoa yms pientä hakea... hedelmät, vihannekset ja kasvikset surkeita ja huonolaatuisia. myyjiä saa aina odottaa kauan jos ei satu jo kassalla olemaan.
- nytikylä
Tiedän uusioperheitä,jotka ajavat länsi-kotkan karhuvuoresta neuvottoman saleen.
- vakioasiakas
ei toimi kirjoitti:
Ei sieltä voi ku maitoa yms pientä hakea... hedelmät, vihannekset ja kasvikset surkeita ja huonolaatuisia. myyjiä saa aina odottaa kauan jos ei satu jo kassalla olemaan.
Päivittäin olen testannut, aina toimii. Myyjät ahkeria ja ystävällisiä, vaikka asiakkaitten lisäksi näyttävät hoitavan tilaukset ja hyllyjen täytöt yksin. Valikoima riittävä, perus. Montakohan sekunttia tuo sinun kauan mahtaa tarkoittaa?
- selittää
nytikylä kirjoitti:
Tiedän uusioperheitä,jotka ajavat länsi-kotkan karhuvuoresta neuvottoman saleen.
sitten neuskin salen hävikit, varkaustilastot tapissaan!
- vakioasiakas
ei toimi kirjoitti:
Ei sieltä voi ku maitoa yms pientä hakea... hedelmät, vihannekset ja kasvikset surkeita ja huonolaatuisia. myyjiä saa aina odottaa kauan jos ei satu jo kassalla olemaan.
oottaa?? Mun ei ainakaan tarvinnu koskaan kauaa oottaa.. kyl ne heti tulee kassalle kun näkee että siel joku jonottaa/oottaa!!
- KANUUNA!!!
KANUUNA ON PARAS, HYVÄÄ JA EDULLISTA RUOKAA
- mieltä
KANUUNA ON PARAS! tuoretta, halvat hinnat, hyvä palvelu yms.
- YMPYRÄ
Huomattavasti halvemmaksi tulee ostokset: KANUUNAAN verrattuna, eli jos käyn ostaa samat tarvikkeet mollemmista kaupoista, niin säästän pitkän centin näin nyky kielel puhuttuna =) hah ja bonustakin saa huomattavasti paremmin... kuin plussan paskalla ;)!!!
- ostoksesi
YMPYRÄ kirjoitti:
Huomattavasti halvemmaksi tulee ostokset: KANUUNAAN verrattuna, eli jos käyn ostaa samat tarvikkeet mollemmista kaupoista, niin säästän pitkän centin näin nyky kielel puhuttuna =) hah ja bonustakin saa huomattavasti paremmin... kuin plussan paskalla ;)!!!
ja menet ostamaan abc:ltä kallista bensaa. :) Ja säästöä ei tule yhtään!
- mitä hakee
Valintatalon hintataso ei ole paras mahdollinen, mutta myyjät kaupan parhaimmat! Iloisia ja osaavat tervehtiä. Valikoima paras varmasti s-marketissa.
- rahamiäs
Valintatalossa taitaa olla mukavimmat myyjät, Kanuunassa taas halvimmat hinnat. Vaikka onhan Lidl'ssäkin halpaa ja monta mukavaa myyjää tai vissiin pitäis sanoa kassaneitiä.
- Haminalainen4
rahamiäs kirjoitti:
Valintatalossa taitaa olla mukavimmat myyjät, Kanuunassa taas halvimmat hinnat. Vaikka onhan Lidl'ssäkin halpaa ja monta mukavaa myyjää tai vissiin pitäis sanoa kassaneitiä.
Kanuuna halvin? EI TODELLAKAAN HALVIN!! Sokos halvempi kuin Kanuuna ja S-kortilla paremmat bonuksetkin.
- su
Haminalainen4 kirjoitti:
Kanuuna halvin? EI TODELLAKAAN HALVIN!! Sokos halvempi kuin Kanuuna ja S-kortilla paremmat bonuksetkin.
ympyrässä parhaimmat lihat ja kaikki muukin.plussakortti on ja tähän asti kanuunan asiakas ja silloin tällöin ympyrässä,mutta nyt taitaa kauppa muuttua.
- Anonyymi
Ei oo ta vaan paras artikkeli
- Anonyymi
Lidl on paras, kun väistää ne pullukkamätöt. K ja S ovat etupiirejä rikastuttavia monopolitoimijoita, joita tietenkin kiukuttaa, kun tuli moinen kiusaaja kultapossukerholle.
- Anonyymi
Meinaatko ettei saksalainen Lidlin omistava ökyvaari kuulu kultapossukerhoon?
- Anonyymi
S-Market ja Kanuuna molemmat hyviä. Kanuunan lihatiski on 5/5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701