Voin sanoa kyseisestä tuotteesta sen verran että keveni lompakko tätä ostaessa ihan kivasti mutta iloisin mielin kohti kotia kokeilemaan toimiiko, jospa vaikka pääsisi ystävän kanssa lanittamaan. Mutta kas kummaa, kotona katson kuittia äärimmäisessä vitutuksessa ja mietin että mikä vittu tätä vaivaa, monet monet kerrat yritetty ohjeiden kanssa ja ilman ohjeita saada toimimaan mutta kun EI. Arvatkaapa mikä tässä oli kaikista hienointa? No se että takuuta ei kuulemma ole = Kevyt rahapussi ja paska tuote jota kukaan ei saa toimimaan ikinä oikein. Ja nyt sinä siellä joka luet tätä, voin sanoa että ei kannata päteä, sillä tämän viestin pointti on siinä että SINÄ joka haluat hyvän tuotteen jolla esimerkiksi voisit jakaa nettisi (reitittimenä tunnetaan), et saa kyseistä ominaisuutta ostamalla tätä paskaa, kai se toimintansa ajaa esimerkiksi tunnelmavalona kun ne valot vilkkuu välillä miten sattuu mutta mitään ei tapahdu. Mitä tästä opimme? No ainakin sen, että JOS ET sattumoisin ole tietokonenero, vaan tavallinen käyttäjä, ET osta tätä tuotetta. Siis vittu iha oikeesti, mitä vitun järkeä on maksaa YLI 60 euroa jotta saat kasan muovijätettä jonka voit suoraan viedä kaatopaikalle, kysyn vaan.
Anteeksi kielen käyttö, mutta voin sanoa sinullekin että tämän reitittimen (jos sitä siksi voi edes sanoa) palaisi sinullakin hermo.
Eli siis, omistan langattoman netin (2mb), ja operaattori on DNA. Modeemina toimii "IDU" eli "Alvarion IDU", joka varmaan on tunnetumpi syrjäseuduilla. Ja reitittimen (?!?!?!) nimi on "SiteCom WL-538 Wireless Network Broadband Router 54g" .
Sitecom WL-538 : Älä osta
Darppi
0
487
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1101006
- 47984
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(48834