Hei! onko ketään muita, jotka olisivat menossa tuolloin kesäkuuksi fuengirolaan lomalle tai pidemmäksi aikaa? Itse olen menossa silloin espanjaan kuukaudeksi ja olisi kiva jo etukäteen kuulla millainen paikka se fuengirola on ja minkä hintaista ruokaa sieltä saa? Missä kannattaa yöpyä halvalla jne?Olisi myös mukava tutustua muihin ihmisiin, jotka ovat sinne silloin matkaamassa ja käydä yhdessä kiertelemässä espanjaa, rantaelämää,yöelämää ja vaikka ihan kahvin merkeissä tavata. Olen ensimmäistä kertaa lähdössä yksin vaaleaverikkönä espanjaan ja hieman jännittää mitä matkasta tulee. Olen 21-vuotias tyttö ja etsin uusia tuttavuuksia, sillä olisi paljon kivempi tutustua uuteen maahan hyvässä seurassa.
Fuengirolaan kesäkuuksi 2010
3
537
Vastaukset
- ja halpa
Ymmärrän kyllä,jos matkakassa on pieni,syystä tai toisesta ja etsii halpaa ja hyvää.Tosiasia vaan on valitettavasti se ettei nykyään saa oikein mitään hyvää halvalla,missään.Kohtuuhintaista sentään löytyy kun suosii niitä paikkoja missä käy paikalliset ihmiset.Yksinkertaista mutta totta.
- harjoitteluun menijä
miten sen nyt ottaa. Minulle halpaa on ollut hostellimajoitus omalla keittiöllä ja parvekkeelle 600e/ kk:dessa. Mutta olen kuullut tätäkin halvemmista vaihtoehdoista ja en oikein tiedä mitä kauttaa löytää sellaisia asuntoja, ja mieluiten niin että vuokranantaja/ pitäjä ovat luotettavia. Mutta edelleen kaikki vinkit ovat tervetulleita :)
- ei halpa
harjoitteluun menijä kirjoitti:
miten sen nyt ottaa. Minulle halpaa on ollut hostellimajoitus omalla keittiöllä ja parvekkeelle 600e/ kk:dessa. Mutta olen kuullut tätäkin halvemmista vaihtoehdoista ja en oikein tiedä mitä kauttaa löytää sellaisia asuntoja, ja mieluiten niin että vuokranantaja/ pitäjä ovat luotettavia. Mutta edelleen kaikki vinkit ovat tervetulleita :)
Haepa ihan yksityisten, esim. espanjalaisten tai englantilaisten vuokraamia kalustettuja asuntoja netistä. Löydät yksiön ainakin 400 eurolla. Ruokapaikoista halvimpia ovat kiinalaiset. Päivän menut (menu del dia) espanjalaisissa paikoissa ovat usein hyviä ja täyttäviä. Sisältävät useimmiten kolme ruokalajia, leivän ja esim. viinin.
Katso espanja.org ja sieltä haku. Saat paljon tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882